Autor |
Wiadomość |
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2014-07-28, 21:22
|
|
|
SENTENZA, jak byś coś potrzebował od RS6 to wal do mnie na PW.Mam kolegę który posiada wszystko do RS6 |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-04, 16:07
|
|
|
Jakieś postępy już są??
Gdzie nie spojrzę to coraz więcej posiadaczy A8/S8 idzie w stronę większych modów ale żaden nie skończony..
Z tego co pamiętam to w D3 bawienie się z ECU to trzeba rozlutowywać kości potem wlutowywać a strojenia trochę będzie.. chyba że już ktoś obszedł to w jakiś sposób i da rade grzebać przy mapach za pomocą kompa.
Czekam cierpliwie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-18, 10:55
|
|
|
W końcu doczekałem się terminu. Auto oddane do Guziora. Części skompletowane. Być może uda się wszystko zrobić bez wyciągania silnika. Byłoby super. Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany Rzecz jasna wstawię foty i filmiki po wszystkim. Do końca listopada powinno być skończone. Z wstępnych niespodzianek okazało się, że mam jeden wentylator na chłodnicy, a potrzebna jest wersja co ma dwa... zazwyczaj mają ją wersję z fabrycznym hakiem. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-18, 11:32
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany |
Jeżeli będzie dobrze zrobione i dobrze zestrojone to spokojnie powinien objeżdżać wszystkie te powyżej.
Wiem z doświadczenia bo ścigaliśmy się kiedyś wieloma ósemkami i jedna przed-liftowa D2 zrobiona na bi-turbo złoiła wszystkich.
Ta D2 na suchym asfalcie mieliła kołami z miejsca i latała bokami jak Subaru Imrpeza
No nie mogę się doczekać efektu końcowego - będę cię pilnował żebyś po skończonej robocie przed powrotem do domu spotkał się jeszcze ze mną. Do Guziora nie mam daleko i chętnie zobaczę jak to wygląda na żywo bo też mi to chodzi po głowie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-18, 12:31
|
|
|
4.2 TDI po chipie jest największym zagrożeniem. Wiem jak to lata. Generalnie silniki z D2 są troche lepiej zrobione zwłaszcza ABZ (czyli bodajże pre fl). Korbowody ma te same co RS6 C5. W BFM już trochę oszczędzali. Wiele rzeczy co powinno być metalowych są plastikowe... Korbowody nieznacznie ale słabsze. Dlatego biorąc pod uwagę mody to lepiej mieć silnik z D2. Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są
P.S. FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma i moje odwiedziny masz jak w banku |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-18, 12:47
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są |
Podobno RS6 ma niemalże tą samą skrzynię co D2, 5hp24a. Różnica jest w paru detalach i to z A8 da się wzmocnić na lepszych podzespołach. Przemek21 wzmacniał starą skrzynię to może by się wypowiedział. Druga sprawa to D2 jest trochę lżejsza jak D3
SENTENZA napisał/a: | FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma |
Szukaj też z W12 bo to jest to samo tylko bez loga eSkowego Na tył jarzma pod 335mm znajdziesz na forum nowe |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-18, 14:01
|
|
|
Ja tez chyba zadzwonie do Guziora bo kompresorek by się przydał |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-19, 09:40
|
|
|
Mała wstawka na polepszenie humoru 😄
image.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3740 raz(y) 216 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-11-19, 10:21
|
|
|
Ładnie siedzi czekam na efekty i filmiki porównujące z W12, 4.2 TDI po programie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-19, 12:38
|
|
|
bajera <okioki> mam nadzieje zobaczyc to dzieło sztuki na żywo...możen na I zlocie ogólnopolskim |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-19, 20:34
|
|
|
jednak silnik i skrzynia wylatują...bez wyciągania nie można odkręcić połowy części... mniej miejsca jest niż w d2. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-20, 10:00
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | jednak silnik i skrzynia wylatują...bez wyciągania nie można odkręcić połowy części... mniej miejsca jest niż w d2. |
Nie chciałem nic mówić bo Guzior raczej wie co robi ale szczerze wątpiłem w robotę bez wyciągania motoru. Miejsca wokół silnika nie jest dużo a chcąc dołożyć suszarki j coolery i rurki i rureczki trzeba mieć jako tako miejsce na rezanie <tjaa>
P.Sp.
Sorka za wczoraj, w trasie byłem i rwało zasięg.... ale i tak coś tam ustaliliśmy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-20, 10:55
|
|
|
Życzę powodzenia! Będę śledził postęp prac.
Jak już wszystko będzie gotowe to możemy spróbować się z moją W12, czasami bywam we Wrocławiu, może akurat termin podpasuje |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-20, 11:17
|
|
|
Maciex napisał/a: | Jak już wszystko będzie gotowe to możemy spróbować się z moją W12.... |
Oj będzie bolało, oglądałem to już na żywo |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|