Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 40
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2014-07-28, 22:22   

SENTENZA, jak byś coś potrzebował od RS6 to wal do mnie na PW.Mam kolegę który posiada wszystko do RS6 :)
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-08-04, 17:07   

Jakieś postępy już są??

Gdzie nie spojrzę to coraz więcej posiadaczy A8/S8 idzie w stronę większych modów ale żaden nie skończony..

Z tego co pamiętam to w D3 bawienie się z ECU to trzeba rozlutowywać kości potem wlutowywać a strojenia trochę będzie.. chyba że już ktoś obszedł to w jakiś sposób i da rade grzebać przy mapach za pomocą kompa.

Czekam cierpliwie ;)
_________________

 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-18, 10:55   

W końcu doczekałem się terminu. Auto oddane do Guziora. Części skompletowane. Być może uda się wszystko zrobić bez wyciągania silnika. Byłoby super. Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany :) Rzecz jasna wstawię foty i filmiki po wszystkim. Do końca listopada powinno być skończone. Z wstępnych niespodzianek okazało się, że mam jeden wentylator na chłodnicy, a potrzebna jest wersja co ma dwa... zazwyczaj mają ją wersję z fabrycznym hakiem.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-18, 11:32   

SENTENZA napisał/a:
Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany :)

Jeżeli będzie dobrze zrobione i dobrze zestrojone to spokojnie powinien objeżdżać wszystkie te powyżej.
Wiem z doświadczenia bo ścigaliśmy się kiedyś wieloma ósemkami i jedna przed-liftowa D2 zrobiona na bi-turbo złoiła wszystkich.
Ta D2 na suchym asfalcie mieliła kołami z miejsca i latała bokami jak Subaru Imrpeza :D

No nie mogę się doczekać efektu końcowego - będę cię pilnował żebyś po skończonej robocie przed powrotem do domu spotkał się jeszcze ze mną. Do Guziora nie mam daleko i chętnie zobaczę jak to wygląda na żywo bo też mi to chodzi po głowie <amasz>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-18, 12:31   

4.2 TDI po chipie jest największym zagrożeniem. Wiem jak to lata. Generalnie silniki z D2 są troche lepiej zrobione zwłaszcza ABZ (czyli bodajże pre fl). Korbowody ma te same co RS6 C5. W BFM już trochę oszczędzali. Wiele rzeczy co powinno być metalowych są plastikowe... Korbowody nieznacznie ale słabsze. Dlatego biorąc pod uwagę mody to lepiej mieć silnik z D2. Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są :)

P.S. FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma i moje odwiedziny masz jak w banku ;)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-18, 12:47   

SENTENZA napisał/a:
Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są :)

Podobno RS6 ma niemalże tą samą skrzynię co D2, 5hp24a. Różnica jest w paru detalach i to z A8 da się wzmocnić na lepszych podzespołach. Przemek21 wzmacniał starą skrzynię to może by się wypowiedział. Druga sprawa to D2 jest trochę lżejsza jak D3 :)

SENTENZA napisał/a:
FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma

Szukaj też z W12 bo to jest to samo tylko bez loga eSkowego :P Na tył jarzma pod 335mm znajdziesz na forum nowe :)
_________________
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-11-18, 13:32   

No w koncu ktos cos :D Sentenza, 3mam kciuki... Jesli wszystko wypali bedzie jeden ze slynniejszych projektow w tym kraju :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-18, 14:01   

Ja tez chyba zadzwonie do Guziora bo kompresorek by się przydał :D
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-19, 09:40   

Mała wstawka na polepszenie humoru 😄

image.jpg
Plik ściągnięto 3616 raz(y) 216 KB

_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-11-19, 10:21   

Ładnie siedzi :) czekam na efekty i filmiki porównujące z W12, 4.2 TDI po programie
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-19, 12:38   

bajera <okioki> mam nadzieje zobaczyc to dzieło sztuki na żywo...możen na I zlocie ogólnopolskim :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-19, 20:34   

jednak silnik i skrzynia wylatują...bez wyciągania nie można odkręcić połowy części... mniej miejsca jest niż w d2.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-20, 10:00   

SENTENZA napisał/a:
jednak silnik i skrzynia wylatują...bez wyciągania nie można odkręcić połowy części... mniej miejsca jest niż w d2.

Nie chciałem nic mówić bo Guzior raczej wie co robi ale szczerze wątpiłem w robotę bez wyciągania motoru. Miejsca wokół silnika nie jest dużo a chcąc dołożyć suszarki j coolery i rurki i rureczki trzeba mieć jako tako miejsce na rezanie <tjaa>

P.Sp.
Sorka za wczoraj, w trasie byłem i rwało zasięg.... ale i tak coś tam ustaliliśmy ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-20, 10:55   

Życzę powodzenia! Będę śledził postęp prac.

Jak już wszystko będzie gotowe to możemy spróbować się z moją W12, czasami bywam we Wrocławiu, może akurat termin podpasuje :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-20, 11:17   

Maciex napisał/a:
Jak już wszystko będzie gotowe to możemy spróbować się z moją W12....

Oj będzie bolało, oglądałem to już na żywo :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.