Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-11, 09:55
|
|
|
Jarosław K. bedzie rozwijał asfalty za odpowiednia cene więc drago jako że jestes oszczedny proponuje sobie kupic cos z offroadu
Póki co stare asfalty beda sukcesywnie zwijane i bedum kurki |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-11, 10:02
|
|
|
Zobaczymy jak bedzie trza remontowac zawieche |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-11, 10:12
|
|
|
Bierz przykład z sentanzy a nie się tam pierdołami zajmujesz. U ciebie juz dmuchawki sa wystarczy je podrasować |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-07-11, 10:36
|
|
|
Staram się zachować resztki rozsądku i najpierw wszystko naprawiam na tip top zanim mi do głowy wpadną pomysly tuningów ale pewnie będą
Dwie dmuchawy Gareth mam to teraz tylko zmienić silnik na 4.2 MPI i jak znalazł będzie |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-11, 11:31
|
|
|
Motaj diesla jak ci nie wyjdzie to se zmienisz |
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-07-11, 11:42
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | j3drek napisał/a: | Projekt mega, szkoda tylko że brniesz w BRC ;/ |
To właśnie dla LPG kupiłem A8 właśnie z tym silnikiem tj. BFM.
S8 wcale nie było wiele droższe.
To właśnie dla LPG władowałem kasę w ten projekt.
Na tym etapie taniej by wyszło kupić RS6 C6.
Dlatego bez LPG to to nie ma większego sensu...
Mój cel to było zrobić szybką limuzynę na miarę S8 D4 ale bardziej ekonomiczną jeśli chodzi o cenę na 100km... no i tańszą w zakupie... S8 D4 na chwile obecną kosztuje jeszcze raz tyle co wydałem.
Chyba, że źle Cię zrozumiałem i chodzi o BRC jako firmę... że np. lepiej by było PRINSa albo STAG... | Fajnie że będzie śmigać na lpg chodziło mi oczywiście o firmę. Są lepsze, mniej skomplikowane i tańsze instalacje. Ja siedzę w tym na codzień i osobiście nie chciałbym Brc w swoim aucie. Jak juz masz założone i masz kumatego człowieka co to wystroi to będzie git |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-11, 11:45
|
|
|
j3drek napisał/a: | Ja siedzę w tym na codzień i osobiście nie chciałbym Brc |
Jest jedna z lepszych więc cos mało sie znasz. Nierzadko uzytecznośc BRC to 5 i wiecej lat gdzie żadna tańsza tyle bez wymiany wszystkiego nie przezyje
PS. Nie odpisuj |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-22, 15:06
|
|
|
Noo gruboo..chetnie bym rundke zrobił tym "potworem" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-23, 10:38
|
|
|
O! widzę, że koledzy mnie wyprzedzili...
powiem szczerze, że jak czytam komentarze typu:
"Najmądrzejsze co w tym temacie zostało powiedziane. Dobrze, że się uczysz na błędach a szkoda, że nie doceniłeś tego co masz Audi S8 2002 roku. Samochód niepowtarzalny, który powinien wg. mnie pozostać w oryginale, a nie dłubany przez ... profesjonalnych amatorów"
to nie chce mi się tu nic wrzucać...
tuning nie zawsze, a nawet rzadko kiedy jest opłacalny...
i wpadki, błędy trzeba wkalkulować...
i ubolewanie albo tłumaczenie: "a nie mówiłem", "trzeba było nie ruszać" tylko zniechęca do dalszych prac. A osoby które tak zniechęcają nic przecież na tym nie zyskują... po co takie teksty... zabijacie tuning... bo to nie fabryka, że wszystko idzie jak po maśle...
Projekt RS8 D3 można powiedzieć został skończony.
Wyszło 540hp i 740nm przy doładowaniu 1bar...
Turbo da rade nadmuchać 1,5 bara. Przy 1.3 będzie ok 600hp...
Teraz jest spory zapas na wszystkim. ASB zrobiona na 800-900nm wiec ma zapas. Turbo ma zapas. Wtryski mają zapas. Pompa paliwa ma zapas.
Niepotrzebnie kupowałem graty od RS6 C5 - wystarczyłby kolektor ssący.
Zepsuty jeden silnik, 2 turbiny chińczyki.
Turbo autorskie zrobione specjalnie do tego auta. Chłodzone tylko olejem bo wodą się nie dojdzie ze względu na brak miejsca. Dlatego spory problem z tym był. Bo niby można by było kupić gtx35 ale jest chłodzone wodą. Kuty wirnik itp... powinno wytrzymać.
Auto jeździ na LPG choć na lpg wersja ekonomiczna ok 0,7 bara.
Seryjny sterownik więc nie ma problemów ze sterowaniem ASB.
Także guzior odwalił kawał dobrej roboty i absolutnie się nie zgadzam z ciętymi komentarzami w jego stronę. Jak ktoś ma pieniądze to będzie miał zrobione porządnie, a jak ktoś chce po taniości to niech nie liczy na pro robotę... Takie porównywanie pracy guziora z pracą innych mechaników nie ma sensu jak nie porównuje się kasy jaką się ma dla mechanika.
Każdy jak się mu powie, że kasa nie gra roli to zrobi pro... a jak się nie ma kasy i się płacze mechanikowi, że to wszystko tak drogo kosztuje to czego się spodziewać? pro roboty?
Długi czas realizacji wynika z kliku powodów:
1. mało się ma kasy za robotę... więc mechanik nie może poświęcić czasu tylko na naszą furę...
2. problemy podczas tuningu, niespodzianki, czekanie za częściami, za innymi mechanikami co robią inne podzespoły, np. wzmacniają szkrzynie... stroją itp...
3. zmiany założeń w czasie pracy... że jednak już nie chcemy 500hp tylko 800....
Reasumując: nawet mając już wiedzę jak to zrobić to potrzeba minimum 3 miesiące pracy.
Finalnie mamy osiągi s8 d4 za połowę ceny...
A jakby ktoś uniknął kupowania silnika, części od rsa niepotrzebnych, 2 turbin itp. to by miał osiągi s8 d4 za 1/3 ceny...
Dodatkowo jak ktoś nie ma ochoty na dynamiczną jazdę to ma LPG...
P.S. temat można zmienić na: RS8 D3 |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-01-23, 10:46
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | tuning nie zawsze, a nawet rzadko kiedy jest opłacalny...
i wpadki, błędy trzeba wkalkulować...
i ubolewanie albo tłumaczenie: "a nie mówiłem", "trzeba było nie ruszać" tylko zniechęca do dalszych prac. A osoby które tak zniechęcają nic przecież na tym nie zyskują... po co takie teksty... zabijacie tuning... bo to nie fabryka, że wszystko idzie jak po maśle... |
Nie ma się co poddawać bo płaczą moim zdaniem Ci co ich nie stać na tak fajną zabawę i uważają, że inni nie powinni tego robić jakby mieli też by się pobawili, uwierz Sam bym się pobawił i to nie przeszkadzałoby mi, że auto trzeba rozebrać na parę miechów A problemy były bo nie było pierwszego wcześniej, który mógłby coś podpowiedzieć. Nie mylą się Ci co nic nie robią.
SENTENZA napisał/a: | Projekt RS8 D3 można powiedzieć został skończony.
Wyszło 540hp i 740nm przy doładowaniu 1bar...
Turbo da rade nadmuchać 1,5 bara. Przy 1.3 będzie ok 600hp...
Teraz jest spory zapas na wszystkim. ASB zrobiona na 800-900nm wiec ma zapas. Turbo ma zapas. Wtryski mają zapas. Pompa paliwa ma zapas.
|
Ja chce to auto an żywo widzieć wielkie graty, bo czegoś takiego fajnego na forum brakowało A jakbyś miał ochotę może podzieliłbyś się zdjęciami i szczegółami gdzie kto i co robił. Może ktoś jeszcze się skusi No chyba, że to tajenica, co rozumiem bo to Twoja gruba kasa |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2017-01-23, 12:18
|
|
|
Niema co się przejmować co tam inni pi....ą -wyj....e i tyle:)
Kibicowalem temu projektowi, osiągi idealne.
Fajnie by było gdybyś wrzucił jakiś film z przejazdu-jaki jest dźwięk tej maszyny. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|