Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-19, 00:48
|
|
|
CINEK napisał/a: | W koncu przy mocniejszym hamowaniu nie bedzie nurkować przodem | To właśnie był u mnie główny powód takiej przeróbki, spora różnica ale o tym pisałem już kilka razy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-19, 11:03
|
|
|
360 vs 323 na fabrycznym tyle.
Tutaj nie ma co porównywać. Oboje z ojcem mamy na przodzie zimmermanny tylko, ze ja 360 a on 323. Tył jest taki sam.
Co mogę powiedzieć, to różnica jest i to widoczna przy dohamowywaniu jak i nagłym hamowaniu.
Przód idzie w dół, może w 360 bardziej, ale to zależy od zawieszenia, na pewno się szybciej zatrzymuje |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-19, 12:52
|
|
|
Lechu napisał/a: | Co mogę powiedzieć, to różnica jest i to widoczna przy dohamowywaniu jak i nagłym hamowaniu.
Przód idzie w dół, może w 360 bardziej, ale to zależy od zawieszenia, na pewno się szybciej zatrzymuje |
to prawda, tyle ze ja mam kompletnie nowe amorki + sprężyny od S8 + talerzyki obniżające i mimo tego nurkuje bardziej niż na ori...
Ale mówie ... jak już założę to na pewno podzielę się odczuciem w różnicy hamowania.. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2018-03-19, 20:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-19, 19:29
|
|
|
Lechu napisał/a: | 360 vs 323 na fabrycznym tyle. | przeciez twoj ojciec ma przedlifta to jeszcze gorszy hebel jak w polifcie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-08, 22:13
|
|
|
adaptery pod 330 od Daniego dotarły , ale tym zajmę sie w przyszłym miesiącu albo przed samym zlotem.
Teraz natomiast ... w końcu udało sie podłączyć adapter mutlimedialny z VNSmedia. Po przekodowaniu radia mam dodatkowo AUX, no i oczywiście aktywną kamere cofania. TV też działa ale walcze jeszcze z podłączeniem android boxa pod stały prąd od radia, tak aby załączał się wyłączał w tym samym momencie co radio a nie po stacyjce.
Jak na razie mogę sie cieszyć kamerą cofania na próbę kamerka za 67zł ale idealnie sie komponuję w blende tylnej klapy.
oczywiście obraz w rzeczywistości jest wyraźniejszy i lepszy niż na zdjęciach.
... no i oczywiście przy pięknej pogodzie trochę pucu pucu było..
jeszcze na 19" bo musze wymienić w końcu magiel, który wziąłem od FOSSa w maju zeszłego roku no i zamówić nowe, szersze dystanse |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-04-16, 18:57
|
|
|
w koncu ten chlew ogarnąłeś |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-16, 19:58
|
|
|
preston81 napisał/a: | w koncu ten chlew ogarnąłeś |
ale tylko po stronie pasażera ...
jeszcze musze coś z tym kolorem RNS-E wymodzić bo nie "podobie" mi sie ten odcień....
nooo a w kocu umówiłem się z moim mechanikiem na wymanę magla od FOSSa, która prawie rok na to czekała + wpadnie nowa pompa wspomagania MEYLE... zobaczymy co to warte |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-04-17, 18:27
|
|
|
jakie koszta? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-28, 21:53
|
|
|
no i w końcu są 330mm zawitały z tyłu zamiast oryginalnych 269mm
cały zestaw składa się z :
* adaptery osuwające seryjne zaciski
* tarcze 330mm od Q5 - TRW
* klocki hamulcowe od Peugeota - TRW
* osłony tarcz z vw phaeton'a
poniżej małe fotostory. Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje ale wygląda zajebiscie
tak więc obecnie przód 360mm / tył 330mm
wielkie dzięki dla Daniela za pomoc w doborze odpowiednich części |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-04-28, 22:27
|
|
|
Daj znać czy jest lepiej bo u mnie po mału heble sie z tyłu kończą tak więc moze bym sobie sprawił takie coś |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-04-29, 09:15
|
|
|
A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-29, 10:39
|
|
|
Trzeba |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-04-29, 11:15
|
|
|
Marcin
Nowe tarcze, nowe klocki, nowe adaptery a założyłeś używane śruby
Drut i tryta
Zabijesz sie
A tak serio malina, na zlocie chętnie przetestuje jak to hamuje.
Dobra robota |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-29, 13:36
|
|
|
A co to kuźwa przed Zlotem jakiś wyścig zbrojeń się zrobił?? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|