Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D5 ładne...nie ma co gadać  
Autor Wiadomość
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2018-01-27, 13:54   

A8L piękny kolorek widziałem to już dawno w TVAudi.
 
 
gregor_wroc 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Greg
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 53
Skąd: DW
Wysłany: 2018-02-11, 08:22   

krzychu22.p1i napisał/a:
Należy zadać pytanie jak to będzie działać za 15lat :) Kicz zaczął się od D4 i ten trend jakby nie miał końca :)


Szkoda, że wszystkie koncerny projektują teraz auta na kilka lat użytkowania przez pierwszego właściciela bo zgadzam się z Tobą w 100% :) wg nich 4-5 letnie auto powinno się zezłomować i lecieć po nowe. I to w podskokach :D

A co do D5 - siedziałem w niej wczoraj. Ekran dotykowy fajnie sygnalizuje naciśnięcie przycisków, działa dosyć płynnie ALE: cały jest uwalony odciskami, w rękawiczkach nie zadziała.
Z zewnątrz wg mnie jest... nudne. Do A8 D4 po fl z matrixami z przodu jej sporo brakuje :)

Jedynie multum zmyślnych gadżetów może się podobać, jak np to aktywne zawieszenie, unoszenie awaryjne auta czy blokada klamek w przypadku wykrycia nadjeżdżajacego auta które mogłoby (jak to Kornacki powiedział) „wyrwać drzwi z korzeniami” :D
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2018-02-11, 11:03   

Pytanie jak czesto ktos otweria dzwi tuz przed jadacymi autami czy rowerzystami? Moze jak ktos uzywa A8 jako taxi/limo, to moze sie przydac, ale mysle, ze wiekszosc kierowcow i ich stalych pasazerow ma odruch sprawdzania co sie dzieje na drodze, zanim otworza drzwi. Zwolnienie ich z myslenia w A8 moze tylko spowodowac, ze przestana myslec wysiadajac z innych samochodow.

A co sadzicie o ksztalcie klamki wewnetrznej i jej praktycznosci? Czy nie jest to nienaturalne, zeby lapac ja od dolu? Trzeba reke przekrecic do tego.

Wracajac do tych ekranow, ktore przestaly mi dzialac w Fordzie, to jakie sa ekrany w A8 nie ma znaczenia, wazne czy dzialaja. Jak przestana kompletnie z jakiegos powodu, to lezymy, bo Ford mial chociaz pare przyciskow pod ekranem. Warto tez zwrocic uwage na umiejscowienie ekranu, i tak musialam oderwac wzrok od drogi, ale w Audi trzeba spojrzec w dol. Nie ma szans zlapac sytuacji na drodze katem oka.

Ford


Audi
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-02-11, 12:25   

Ekrany jak ekrany ale debilnie zaprojektowali umiejscowienie przycisku Start Stop
_________________
Black Cars Matters
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-11, 12:44   

blokowanie klamek przy wysiadaniu to kolejny przykład szukania na siłę nowych pomysłów
parkując równolegle na chodniku przy ulicy przodem do kierunku jazdy gdzie ruch jest w non stopie (np. ul. Zachodnia w Łodzi) auto nie pozwoliłoby mi wysiąść bo na radarach cały czas byłby obiekt i klamki zablokowane
normalnie w takich warunkach delikatnie uchylam drzwi i wysuwam się korzystając z szerokości krawężnika

o chińskich tabletach w tej klasie auta już pisałem - kompletne nieporozumienie

Wytrzymałość D5 mechanicznie może być na fajnym poziomie ale ilość elektroniki w tym aucie, której czas życie pewnie przewidywany na 10lat może zabić ten model bo serwis tego modelu przy wymianie całych modułów, zespołów czujników itp. bajerów może być najzwyczajniej nie opłacalny.... szczególnie jak ta elektronika unieruchomi auto lub wyłączy część niezbędnej funkcjonalności jak obsługa klimatyzacji, radia (tablety padną).

dice111, słusznie... prosty temat a tak można zepsuć podobnie jak z klamkami... ten model krzyczy takimi pomysłami... coś zmienić dla zmiany by było inaczej bo to nowy model <blee>
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2018-02-11, 14:20   

gregor_wroc napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
Należy zadać pytanie jak to będzie działać za 15lat Kicz zaczął się od D4 i ten trend jakby nie miał końca


Szkoda, że wszystkie koncerny projektują teraz auta na kilka lat użytkowania przez pierwszego właściciela bo zgadzam się z Tobą w 100% wg nich 4-5 letnie auto powinno się zezłomować i lecieć po nowe. I to w podskokach



Niestety tak to wygląda że co nowszy model to gorzej z jakością itd . Nowe BMW 7 to zgroza po kilku tysiącach kilometrów silniki padają . A8 d4 to już trochę stara konstrukcja jakby nie było i znam przypadki gdzie te auta mają na blacie ponad 500k km i po za eksploatacją i czasami jakimiś drobnymi usterkami te auta świetnie się spisują ( mowa o 4.2 tdi ) więc myślę że D4 to jeszcze nie jest tak źle .
Nawet myślę że lepiej się spisuje niż pierwsze D3 przed liftem gdzie elektronika też potrafiła głupieć .



Za wcześniej mówić o awaryjności D5 ale myślicie że gdyby zaczeli klepać D2 to ktoś by to dziś kupił ? Wątpie :P nie obrażając nikogo .

Ktoś kto kupuje dziś nową D5 w 90 procentach ma w pumpie co będzie za ponad 2-5 lat .
Bo wybierze nowszy model <fujarka>
 
 
gregor_wroc 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Greg
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 53
Skąd: DW
Wysłany: 2018-02-11, 14:49   

Unseen napisał/a:
Pytanie jak czesto ktos otweria dzwi tuz przed jadacymi autami czy rowerzystami? Moze jak ktos uzywa A8 jako taxi/limo, to moze sie przydac, ale mysle, ze wiekszosc kierowcow i ich stalych pasazerow ma odruch sprawdzania co sie dzieje na drodze, zanim otworza drzwi. Zwolnienie ich z myslenia w A8 moze tylko spowodowac, ze przestana myslec wysiadajac z innych samochodow.


Z tylnego siedzenia się nie upewnisz zbyt dokładnie bo do lusterek za daleko, a słupek C jest masywny. Także kontrola sytuacji mocno utrudniona.


Unseen napisał/a:
A co sadzicie o ksztalcie klamki wewnetrznej i jej praktycznosci? Czy nie jest to nienaturalne, zeby lapac ja od dolu? Trzeba reke przekrecic do tego.


Fakt, dosyć dziwnie się tak otwiera.

Unseen napisał/a:
Wracajac do tych ekranow, ktore przestaly mi dzialac w Fordzie, to jakie sa ekrany w A8 nie ma znaczenia, wazne czy dzialaja. Jak przestana kompletnie z jakiegos powodu, to lezymy, bo Ford mial chociaz pare przyciskow pod ekranem.


A nie ma sterowania gestami jak w nowym Golfie?
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2018-02-11, 16:49   

gregor_wroc napisał/a:

Unseen napisał/a:
Wracajac do tych ekranow, ktore przestaly mi dzialac w Fordzie, to jakie sa ekrany w A8 nie ma znaczenia, wazne czy dzialaja. Jak przestana kompletnie z jakiegos powodu, to lezymy, bo Ford mial chociaz pare przyciskow pod ekranem.


A nie ma sterowania gestami jak w nowym Golfie?

Nie mam pojecia, mialam samochod 2 tygodnie z wypozyczalni, instrukcji obslugi nie czytalam. Sprawdzalam pare rzeczy online, bo nie chcial odpalac sie zdalnie, ale tylko tyle. Generalnie unikam takich nowinek, nie gadam i nie macham do telefonow, samochodow, ani innych rzeczy martwych.

rafalr93 napisał/a:

Ktoś kto kupuje dziś nową D5 w 90 procentach ma w pumpie co będzie za ponad 2-5 lat .
Bo wybierze nowszy model <fujarka>

Dlatego pisalam wczesniej, ze nie martwie sie wymiana oleju zgodnie z zaleceniami producenta w moim bylym S8, bo to auto predzej zostanie zezlomowane ze wzledu na wysokie koszty naprawy, niz silnik w nim padnie. A ja nie bede juz jego kierowca za te iles lat.

U mnie ceny leasingu na nowe A8 zaczynaja schodzic do podnych cen, co poprzedni model. Tylko patrzyc jak bedzie jakas promocja, zeby wypchnac ich wiecej na rynek. Jedyny problem, to kiepskie wyposazenie standardowe D5, pomijajac pare gadzetow elektronicznych.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-04-28, 22:42   

Ktoś ma wiedzę kiedy będą dostępne silnika poza V6 w D5? Pan w serwisie mówił, że nie wie czy w przyszłym (2019) roku będzie V8 TDI lub V8TFSI... o co kaman?! ?! <boisie>


Miałem okazję pomacać to cudo techniki i muszę przyznać, że auto zrobiło na mnie spore wrażenie... stylistycznie środek i buda zdecydowanie ładniej wygląda niż D4 (szczególnie środek i decha... jest piękna... prosta, klasyczna jak w D3....) Bardzo bajeranckie auto.... tylko ta ilość elektroniki i nowych rozwiązań zastanawia jak to wszystko wytrzyma próbę czasu... np. 10lat. <hmm>
Jedyne co mnie ugryzło to trzeszczące plastiki na wysokości ekranu środkowego tam gdzie jest napis quattro.... od lewej do prawej strony naciskając wszystko trzeszczy - o co kuwa kaman??!!
U siebie naciskając 10letnim struclu jest zupełna cisza. <bezradny>
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-04-28, 23:19   

panton napisał/a:
Ktoś ma wiedzę kiedy będą dostępne silnika poza V6 w D5? Pan w serwisie mówił, że nie wie czy w przyszłym (2019) roku będzie V8 TDI lub V8TFSI... o co kaman?! ?! <boisie>


Miałem okazję pomacać to cudo techniki i muszę przyznać, że auto zrobiło na mnie spore wrażenie... stylistycznie środek i buda zdecydowanie ładniej wygląda niż D4 (szczególnie środek i decha... jest piękna... prosta, klasyczna jak w D3....) Bardzo bajeranckie auto.... tylko ta ilość elektroniki i nowych rozwiązań zastanawia jak to wszystko wytrzyma próbę czasu... np. 10lat. <hmm>
Jedyne co mnie ugryzło to trzeszczące plastiki na wysokości ekranu środkowego tam gdzie jest napis quattro.... od lewej do prawej strony naciskając wszystko trzeszczy - o co kuwa kaman??!!
U siebie naciskając 10letnim struclu jest zupełna cisza. <bezradny>



Miałem możliwość leasingu tego autka , ale choroba wieku niemowlęcego mnie skutecznie powstrzymała , myślę że 3 lata ogarną te niedociągnięcia :-) .

Dlatego zostałem przy D4 .
_________________

 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-04-29, 06:06   

Zgadzam się..... trzeba będzie poczekać na lifta D5 a teraz jest najlepszy czas na zakup D4 w bardzo dobrej cenie.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-04-30, 19:32   

panton napisał/a:
Ktoś ma wiedzę kiedy będą dostępne silnika poza V6 w D5? Pan w serwisie mówił, że nie wie czy w przyszłym (2019) roku będzie V8 TDI lub V8TFSI... o co kaman?! ?! <boisie>

39. tydzień 2018 roku:
- W12 quattro tiptronic 430kW/ 585KM (6 litrów)
- 60 e-tron quattro tiptronic 3.0 445KM (Hybryda Audi będzie miała pod maską turbodoładowaną, benzynową jednostkę V6)
Powyższe dotyczy modelu Audi A8 w wersji Lang.
Na ten moment nie ma informacji o V8.

panton napisał/a:
Jedyne co mnie ugryzło to trzeszczące plastiki na wysokości ekranu środkowego tam gdzie jest napis quattro.... od lewej do prawej strony naciskając wszystko trzeszczy - o co kuwa kaman??!!
U siebie naciskając 10letnim struclu jest zupełna cisza. <bezradny>

Ogólnie nie jest źle, "pomacaj" se nową serie 7 to złego słowa na D5 nie powiesz.
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-04-30, 20:23   

dice111 napisał/a:
Ogólnie nie jest źle, "pomacaj" se nową serie 7 to złego słowa na D5 nie powiesz.

Takie samo zdanie mam o nowej S'ce od MB :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2018-05-01, 08:49   

Może to brzmi niewiarygodnie ale w nowej Dacii ( jakość plastików słaba ) ale plastiki tak nie skrzypią jak w nowym mercedesie !
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2018-05-01, 19:39   

Nie ma się co dziwić jak W140 postawił poprzeczkę tak wysoko, teraz już może być tylko gorzej, ja mam wrażenie że w starej W140 jest lepsza jakość niż w tym wozie w którym środek też trzeszczy https://www.youtube.com/watch?v=i0HmEvtGCbU
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.