Autor |
Wiadomość |
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-10-15, 08:12
|
|
|
dice111 napisał/a: | Na V8 już w tym roku w ogóle bym nie liczył. |
Do końca tego roku na pewno nie będzie V8 w ofercie... (sprawdzane u dobrze poinformowanego źródła).
CINEK napisał/a: | Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. |
Faktycznie Audi zatrzymało się na D3 szczególnie jak potrafili takie V10 5.2FSI wymienić cały silnik na gwarancji bo po awarii nie było czego ratować... i nie były to jednostkowe przypadki.
To samo tyczyło się 4.0TDI - w niejednym ogłoszeniu właściciel się chwalił "przy XXXX km silnik wymieniony na gwarancji".
A przedliftowa D3 ile razy miała zmieniany kod skrzyni? Tam nawet sterownik zarządzania energią był wadliwy i wszyscy właściciele wymieniali na ten poliftowy.
greg26 napisał/a: | Cytat: | Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. |
Nie zgodzę się z Tobą wcale.D4 bije na głowę D3 jakością wykończenia. |
greg26
wracając do D5 to auto jest bardzo skomplikowane a przez to będzie wadliwe (modele z pierwszych 2 lat produkcji) zanim te wszystkie systemy i bajery zostaną dopracowane... wyjdzie lift i powinno być OK .... i oczywiście silnik bo obecna oferta to jakieś nieporozumienie... ale w przyszłym roku ma się pojawić V8 i wtedy będzie
ernesto napisał/a: | No cuż..... D2 nie przeżyją i już |
taka mała dygresja na koniec
wyszedł model D3 i te same komentarze leciały..... wyszedł model D4 identycznie...... pojawił się niedawno model D5 i beeee pod każdym względem
ceny D3 spadły do poziomu 30-40k i użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-15, 08:44
|
|
|
W kazdym modelu widać potanianie i postarzanie produktów/komponentów...w szczególnosci widoczne jest to w D5 i nie jest to tylko moja subiektywna opinia.
Co do D4 to jak wspomniałem, tez nie jest to moja opinia co do jakosci wykończenia, lecz osob znajomych uzytkujacych to auto.
Ja jestem dopiero na etapie D2 --> D3 gdzie juz widac po latach roznice w wykonczeniu na spory minus |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-15, 08:46
|
|
|
panton napisał/a: | użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..." |
No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-10-15, 09:09
|
|
|
CINEK napisał/a: | panton napisał/a: | użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..." |
No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 |
podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?
lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-15, 12:12
|
|
|
panton napisał/a: | podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym? |
może tak...wizualnie i "na czasie" oczywiście czymś lepszym, w sumie to szkoda, że nie kupiłem D3 od razu. Ale na złe to nie wyszło ponieważ mam porównanie.
ale tu nie temat o tym...możemy kontynuować tutaj --- > https://www.a8team.pl/d2-d3-d4-d5-vt24479.htm
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2018-10-16, 16:17
|
|
|
Ja przegladam ogloszenia D5 na biezaco, ale ciagle nie widze nic co by mnie zachecilo do przesiadki. Rozumiem teraz punkt widzenia osob, ktore maja/mialy D3 i mowily, ze D4 nie interesuje ich. Ja po prostu wpadlam w D4 troche losowo i akurat mi pasowalo w danym momencie. Gdyby nie ta promocja z 2015r, to nigdy bym nie jezdzila A8.
A w swojej okolicy, na obwodnicy Londynu, widzialam jedno D5 jak do tej pory. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-10-16, 18:54
|
|
|
panton napisał/a: | podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?
lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2? |
zapytaj o to uzytkownika dice111 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-10-16, 20:07
|
|
|
ja bym nie wrócił
kolekcjonersko to chętnie ale nie do D2... B4 coupe/cabrio owszem |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-16, 21:53
|
|
|
maciu napisał/a: | B4 coupe/cabrio owszem |
to jest to... piękne auto...kurła marzenie z tym V6 2.8 AAH
Preston81 napisał/a: | zapytaj o to uzytkownika dice111 |
jedna jaskółka wiosny nie czyni
ale raczej nie...nie wróciłbym do D2... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-17, 09:43
|
|
|
CINEK napisał/a: | z tym V6 2.8 AAH |
Eee tam, 2.2T |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-10-17, 10:18
|
|
|
Lechu napisał/a: | CINEK napisał/a: | z tym V6 2.8 AAH |
Eee tam, 2.2T |
no rzędowa piątka potrafi i pojechac i wku*** utrzymanie tego silnika
w porządnej sprawności to troche zabawy jest
ale daje nieporównanie więcej niż V6 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-17, 10:55
|
|
|
Lechu napisał/a: | Eee tam, 2.2T |
eee tam.. patrzę realnie...gdzie teraz dostaniesz w ogóle ten silnik
OK. koniec "tematu nie na temat"
Ogólnie to D5 może pomarzyć o tak wysokiej jakości komponentów, jakie były używane w latach 88' - 98' gdzie nie szczędzono pieniędzy a jakość była stawiana na 1szym miejscu ... później było tylko gorzej |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2019-09-14, 10:26
|
|
|
V8 ciagle nie ma, a najtansze D5 zaczynaja juz dobijac do najwyzszych cen D4, tak przynajmniej jest na rynku UK. Ostatnio porejestrowali mnostwo aut przed 31 sierpnia, w zwiazku z WLTP. Przeceny rzedu 40% na swiezo zarejestrowane sztuki, ale na rynku sa dostepne ex-demo za jeszcze nizsze ceny. Znizki wyzsze niz na D4 w przeszlosci.
Ja jestem pewna, ze nie zmieniam na D5. Albo zatrzymam D4 po gwarancji, albo znajde zupelnie cos innego. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-14, 12:50
|
|
|
Szybciej pewnie S8 D5 wyjdzie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2019-09-14, 18:04
|
|
|
Niestety ale D5 To wtopa jak narazie auto się nie sprzedaje |
|
|
|
|
|