Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8D3 kontra VW Phaeton  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-09-11, 11:45   

Ja tam tez jestem zdania ze przy w12 nikt sam nie będzie grzebał wiec nie pisze o tym na forum tylko jedzie do aso :)

w12 to świetna konstrukcja nie jest wcale problematyczna , fakt ze jak cos tam kleknie to bez wyjmowania silnika sie nie obejdzie jest on tak upchany pod maska i tutaj najlepiej widać powiedzenie nie sztuka kupić tylko sztuka utrzymać , ktos na forum kiedyś pisał o uszkodzonym termostacie w a8 d3 w12 koszt naprawy wyszedł chyba 2-3 tyś trzeba było kolektory magnezowe zdejmowac itp :)

zresztą popatrzcie na ceny w12 i s8 d3 zrównują sie z cenami a8 d3 4.2 PB/ON to o czymś świadczy nie ma na nie popytu ,kupić auto za 50-60 tys i przez rok włożyć w niego np 30 tys w przypadku awari s8, mało kogo na to stać , a jeśli kogoś stać na koszty utrzymania auta w wysokości 30k+ rocznie to zapewne stać go na a8 d4 i taka kupi :)
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-09-11, 11:47   

kłaniam się wypowiedzi raftor'a :) samo sedno
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-09-11, 13:37   

A tak z innej beczki, dywagacje rozległy się na temat samego silnika, a jak z napędem? Wiem, że 4x4 ale czy ten sam co w A8? ktoś kto jeździł może zwrócił uwagę na jakieś różnice?
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-09-11, 15:12   

Czy taki sam to nie wiem, tez stały 4x4, jeździ się bardzo fajnie inwntym względzie nie odczuwa się raczej różnicy.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2014-09-11, 17:25   

Za VW:

Cytat:
On the Phaeton the basic configuration of the Torsen differential is selected such that the driving forces are normally distributed 50:50 across the front and rear axles. In case of slip, the Torsen differential diverts as much as 20 percent of the driving power to the axle with the better traction (max. 70:30, or 30:70). The adjustment is made steplessly and with no time delay. The locking effect of the Torsen differential increases automatically along with the load. In contrast to a "speed sensing" viscous lock, it operates in "torque sensing" mode. The advantage of this method is the lack of torsional stress when cornering, as the differential rotation speeds the vehicle seeks to bring about are in fact permitted.


Co do W12, każdej od VW - problemem jest przegrzanie i brak miejsca.
Elektronika pada tak sama jak w Touregach, poza tym samochód cięższy.

Osobiście z zewnątrz bardziej mi się podoba fałwej (własnie dlatego, że nie rzuca się w oczy), a jeśli chodzi o środek - kiera drewniana (za to, że drewno jest łaczone ze skórą w wewnatrz na obręczy)
_________________
Black Cars Matters
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-14, 19:03   

dzis oglądałem pheatona 2004 rok :) na 20k (co tyle ma wymiane oleju) bierze 1l oleju ... moja na 15k bierze 2l ale jezdze dosc szybko i sporo cisne w mieście , porownywalem sobie z a8 d3 ktora stala obok i kurde mialbym problem z wyborem miedzy tymi 2 autami , plus vw ze nie rzuca sie w oczy , i ponoc sporo tanszy w utrzymaniu
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-12-14, 19:42   

preston81 napisał/a:
dzis oglądałem pheatona 2004 rok :) na 20k (co tyle ma wymiane oleju) bierze 1l oleju ... moja na 15k bierze 2l ale jezdze dosc szybko i sporo cisne w mieście , porownywalem sobie z a8 d3 ktora stala obok i kurde mialbym problem z wyborem miedzy tymi 2 autami , plus vw ze nie rzuca sie w oczy , i ponoc sporo tanszy w utrzymaniu


Ja miałem na odwrót ,jak brałem swoje D3 to stał PHAETON i jednoznacznie wskazałem na D3 :)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-14, 20:40   

A ja na szczeście gdy wybierałem to jesynie opinia o silniku V10 w VW spowodowała, że wybrałem A8 :) Jakbym miał dwa z tymi samymi silnikami obok siebie to byłoby ciężko :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-14, 20:42   

vw jest chyba tanszy od d3 i nie jednokrotnie przewyzsza je lepszym wyposazeniem nowszym rocznikiem , musialbym sie takim przejechac i porownac bo jechalem tylko jako pasazer w pheatonie lecz z silnikem 6.0 a mnie interesuje tylko v8 4,2
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-14, 21:08   

skoro jechałeś to wiesz, że jest mega wyciszony... 200km/h a w kabinie mega cisza :) Dla mnei to największy plus tego auta. Podoba mi się tez koncepcja bez przeciągowej wentylacji/klimatyzacji. Lubie też te miejsca na kubki :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-14, 21:27   

Phaeton jest tańszy w zakupie bo szybciej traci na wartości w stosunku do A8 ale eksploatacja i serwis jest tak samo drogi jak A8
auto na pewno godne uwagi... mi jednak środek D3 bardziej przypadł do gustu niż VW do tego brak ciekawych silników w nowszych modelach Phaetona (V8 FSI i V6 TDI....oczywiście zostaje jeszcze W12)
komfort podróżowania na tym samym poziomie lub nawet wyższym niż w D3 (należałoby dokonać pomiarów bo tak to bardzo subiektywne odczucia)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-14, 21:32   

Wypasiona wersja fejka mi się bardziej podoba i wydaje wygodniejsza od D3.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-12-14, 21:47   

Mi jakoś w PHEATONIE wnętrze,konsola środkowa nie podeszła do gustu,jest również sporo cięższe od D3 ,ale autko bardzo fajnie się prezentuje.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-14, 21:49   

Mnie w D3 urzeka konsola, taki kokpit jak w samolocio pochylony... a nie jak w tradycyjnym aucie |___ To przewaga D3 nad VW
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-12-14, 22:01   

Presto jak już gadalismy. D3 w środku wygląda fajnie, Pyton... no kurde jak u mojej babci w pokoju gdzie stoi kredens za kartki, stół z lat 60-ych a w szawkie śmierdzi starym futrem.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.