Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-09-11, 11:45
|
|
|
Ja tam tez jestem zdania ze przy w12 nikt sam nie będzie grzebał wiec nie pisze o tym na forum tylko jedzie do aso
w12 to świetna konstrukcja nie jest wcale problematyczna , fakt ze jak cos tam kleknie to bez wyjmowania silnika sie nie obejdzie jest on tak upchany pod maska i tutaj najlepiej widać powiedzenie nie sztuka kupić tylko sztuka utrzymać , ktos na forum kiedyś pisał o uszkodzonym termostacie w a8 d3 w12 koszt naprawy wyszedł chyba 2-3 tyś trzeba było kolektory magnezowe zdejmowac itp
zresztą popatrzcie na ceny w12 i s8 d3 zrównują sie z cenami a8 d3 4.2 PB/ON to o czymś świadczy nie ma na nie popytu ,kupić auto za 50-60 tys i przez rok włożyć w niego np 30 tys w przypadku awari s8, mało kogo na to stać , a jeśli kogoś stać na koszty utrzymania auta w wysokości 30k+ rocznie to zapewne stać go na a8 d4 i taka kupi |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-09-11, 13:37
|
|
|
A tak z innej beczki, dywagacje rozległy się na temat samego silnika, a jak z napędem? Wiem, że 4x4 ale czy ten sam co w A8? ktoś kto jeździł może zwrócił uwagę na jakieś różnice? |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-09-11, 17:25
|
|
|
Za VW:
Cytat: | On the Phaeton the basic configuration of the Torsen differential is selected such that the driving forces are normally distributed 50:50 across the front and rear axles. In case of slip, the Torsen differential diverts as much as 20 percent of the driving power to the axle with the better traction (max. 70:30, or 30:70). The adjustment is made steplessly and with no time delay. The locking effect of the Torsen differential increases automatically along with the load. In contrast to a "speed sensing" viscous lock, it operates in "torque sensing" mode. The advantage of this method is the lack of torsional stress when cornering, as the differential rotation speeds the vehicle seeks to bring about are in fact permitted. |
Co do W12, każdej od VW - problemem jest przegrzanie i brak miejsca.
Elektronika pada tak sama jak w Touregach, poza tym samochód cięższy.
Osobiście z zewnątrz bardziej mi się podoba fałwej (własnie dlatego, że nie rzuca się w oczy), a jeśli chodzi o środek - kiera drewniana (za to, że drewno jest łaczone ze skórą w wewnatrz na obręczy) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-14, 19:03
|
|
|
dzis oglądałem pheatona 2004 rok na 20k (co tyle ma wymiane oleju) bierze 1l oleju ... moja na 15k bierze 2l ale jezdze dosc szybko i sporo cisne w mieście , porownywalem sobie z a8 d3 ktora stala obok i kurde mialbym problem z wyborem miedzy tymi 2 autami , plus vw ze nie rzuca sie w oczy , i ponoc sporo tanszy w utrzymaniu |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-12-14, 19:42
|
|
|
preston81 napisał/a: | dzis oglądałem pheatona 2004 rok na 20k (co tyle ma wymiane oleju) bierze 1l oleju ... moja na 15k bierze 2l ale jezdze dosc szybko i sporo cisne w mieście , porownywalem sobie z a8 d3 ktora stala obok i kurde mialbym problem z wyborem miedzy tymi 2 autami , plus vw ze nie rzuca sie w oczy , i ponoc sporo tanszy w utrzymaniu |
Ja miałem na odwrót ,jak brałem swoje D3 to stał PHAETON i jednoznacznie wskazałem na D3 |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-14, 20:42
|
|
|
vw jest chyba tanszy od d3 i nie jednokrotnie przewyzsza je lepszym wyposazeniem nowszym rocznikiem , musialbym sie takim przejechac i porownac bo jechalem tylko jako pasazer w pheatonie lecz z silnikem 6.0 a mnie interesuje tylko v8 4,2 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-14, 21:08
|
|
|
skoro jechałeś to wiesz, że jest mega wyciszony... 200km/h a w kabinie mega cisza Dla mnei to największy plus tego auta. Podoba mi się tez koncepcja bez przeciągowej wentylacji/klimatyzacji. Lubie też te miejsca na kubki |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-14, 21:27
|
|
|
Phaeton jest tańszy w zakupie bo szybciej traci na wartości w stosunku do A8 ale eksploatacja i serwis jest tak samo drogi jak A8
auto na pewno godne uwagi... mi jednak środek D3 bardziej przypadł do gustu niż VW do tego brak ciekawych silników w nowszych modelach Phaetona (V8 FSI i V6 TDI....oczywiście zostaje jeszcze W12)
komfort podróżowania na tym samym poziomie lub nawet wyższym niż w D3 (należałoby dokonać pomiarów bo tak to bardzo subiektywne odczucia) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-14, 21:32
|
|
|
Wypasiona wersja fejka mi się bardziej podoba i wydaje wygodniejsza od D3. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-12-14, 21:47
|
|
|
Mi jakoś w PHEATONIE wnętrze,konsola środkowa nie podeszła do gustu,jest również sporo cięższe od D3 ,ale autko bardzo fajnie się prezentuje. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-12-14, 22:01
|
|
|
Presto jak już gadalismy. D3 w środku wygląda fajnie, Pyton... no kurde jak u mojej babci w pokoju gdzie stoi kredens za kartki, stół z lat 60-ych a w szawkie śmierdzi starym futrem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|