Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-17, 06:23
|
|
|
michałrogalski1 napisał/a: | panton napisał/a: | jak miałeś niesprawne auto to trudno się dziwić, że tyle łapał temperaturę..... pewnie jak w większości dogrzewacz niesprawny i taki efekt (połowę Łodzi trzeba przejechać by pokazało się 90*C)
jeżeli wszystko jest sprawne to 4.2 V8 ON na 3 światłach ma 90*C |
termostat i resztę dupereli były wymienione . I tak słabiej się nagrzewał niż pb. |
eee... mam 1km do pracy i na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi jak docieram na miejsce Nie wydaje mi się aby sie długo nagrzewał |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
michałrogalski1
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 24 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-12-17, 12:31
|
|
|
panton napisał/a: | michałrogalski1 napisał/a: |
termostat i resztę dupereli były wymienione . I tak słabiej się nagrzewał niż pb. |
ponieważ silnik na ON ma większą sprawność niż Pb (mnie strat w postaci ciepła) |
no i taką oto sugestie treści zawarłem w poprzednim poście (czytaj ze zrozumieniem)
drago_o napisał/a: |
eee... mam 1km do pracy i na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi jak docieram na miejsce Nie wydaje mi się aby sie długo nagrzewał |
właśnie " przygazówce " ja na zimnym silniku bardzo spokojnie wprowadzam większe obroty i prędkości bo mi trochę szkoda piłować na zimnym silniku No to fakt długo się nie nagrzewa ale fakt faktem w pb mam odczucie iż szybciej się to dzieje |
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-17, 12:47
|
|
|
drago_o napisał/a: | na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi |
nie jest to najzdrowsze dla silnika. do osiagniecia temperatury roboczej nalezy jednak delikatnie jezdzic |
|
|
|
|
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-12-17, 13:41
|
|
|
Moje A8 nagrzewa się w pełni po przejechaniu około 20km.
W mieście nie zdąży nawet drgnąć wskazówka po przejechaniu 1km.
Jak włączę webasto to auto się w pełni nagrzeje po 10 - 15 km.
Diesel na krótkie miejskie trasy moim zdaniem się nie nadaje i kropka - dlatego kupiłem pb do miasta |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-17, 13:44
|
|
|
aaa... tam auto musi dawac radość z jazdy Ciągle w nie wkładam to chce też coś brać Uwielbiam wyjeżdzać z zakładu bokiem na pełnym gazie... chociaż bez kontroli trakcji raz się mało nie przejechałem.
Cytując klasyka "Panie władzo... ja po prostu lubię zapie***ć" |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-12-17, 15:34
|
|
|
Jak miałem wcześniej serię 7 w 3.0d to nagrzewanie trwało ok 6 km w mieście, w mojej obecnej a8 4,2 pb gaz przełącza się po ok 300 metrów, a w pełni nagrzewa się ok 2-3 km, jadąc spokojnie bo nie pałuję na zimnym, no ale co prawda w lato to pod machą jest mega gorąco |
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-17, 15:48
|
|
|
RS6 nagrzewa się dobrych parę minut a RR SS 5.0 V8 po max. 2km łapie temperaturę roboczą. Nie ma reguły. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-17, 20:53
|
|
|
piszesz o czytaniu ze zrozumieniem a poniżej można przeczytać
michałrogalski1 napisał/a: | w pb mam odczucie iż szybciej się to dzieje |
więc z tego można wnioskować, że nie zrozumiałeś tego co napisałem
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-12-18, 20:25
|
|
|
Iceman napisał/a: | RR SS 5.0 V8 po max. 2km łapie temperaturę roboczą. Nie ma reguły. |
co to za skrót? Range super sport czy co? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-18, 21:30
|
|
|
Iceman napisał/a: | po max. 2km łapie temperaturę roboczą | Temperatura robocza oznacza temperaturę oleju na poziomie przynajmniej 60 stopni a nie temperaturę 80 stopni płynu chłodzącego w małym obiegu! ...tak dla sprostowania |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-18, 23:36
|
|
|
Dymian napisał/a: | Iceman napisał/a: | RR SS 5.0 V8 po max. 2km łapie temperaturę roboczą. Nie ma reguły. |
co to za skrót? Range super sport czy co? |
Range Rover Sport Supercharged.
danishow napisał/a: | Temperatura robocza oznacza temperaturę oleju na poziomie przynajmniej 60 stopni a nie temperaturę 80 stopni płynu chłodzącego w małym obiegu! ...tak dla sprostowania |
Nie czepiajmy się szczegółów. Wiadomo o co chodzi. |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-12-19, 09:54
|
|
|
ale jeszcze pytanie - samochód trzymacie w fajnym garażu czy przed domem?? ja niestety nie mam garażu i muszę zrobić kilka km zanim w ogóle gaz zaskoczy. Kilka km mam do pracy a zdarza się, że gaz załącza mi sie dopiero jak zatrzymam się pod pracą ciepłe powietrze zaczyna mi lecieć z nawiewów po jakimś km, może 1,5km, ale wskaźnik od temp wtedy jeszcze leży na dole.
A co do tematu - znajomy szukał D3 jak sie nasłuchał mojego S8, długo nie mógł znaleźć nic sensownego, albo jak było to za astronomiczne pieniądze... i w końcu trafił na lekko pukniętego pytona w niemczech... 4,2 z lpg, uszkodzone prawe drzwi przód i tył. Przyjechał nim na kołach, wyszedł go na nasze ok 20tys a moje D2 przy nim nawet wyglądało po prostu staro a było droższe
od tej pory zakochał sie w pytonach i do tego podłapał smykałkę do ściągania za nieduże pieniądze pytonów i sprzedawanie ich drożej głównie na forum pytoniarzy
teraz ogólnie podobno znalazł swój wymarzony model - dosyć swieży pyton w longu, z niezłym wypasem, nawet fajne te dociąganie drzwi, z lpg od razu od niemca. Podobno ok 40tys go wyszła, ale wyróżnia się na drodze |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-21, 21:13
|
|
|
pytlar napisał/a: | ale wyróżnia się na drodze | miedzy pasatami pewnie tak bo jakis bardziej muskularny ale ogolnie autko mi sie podoba , wydaje mi się że jest lepiej zrobione od d3 bardziej starannie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2015-12-21, 21:46
|
|
|
Składany ręcznie a powinno być na odwrót, D3 powinno być ręcznie składane, Ferdinand Piech miał bzika na punkcie VW i chciał stworzyć najlepszą limuzynę świata |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-21, 23:17
|
|
|
dlatego jest tak wypacykowany w srodku baaardzo mi się podoba tam wszystko jest na mm składane , jest wygłuszony lepiej (moim zdaniem) kazda pierdołka jest ładniusia ( dla niektorych kredens babci) ale mi sie to podoba nawet miejsce na kubki ma jak z dubaju w srodku brakuje tylko zlotego uchwytu na papier toaletowy
[ Dodano: 2015-12-21, 23:21 ]
https://www.youtube.com/watch?v=T0hsFwWiCOA
[ Dodano: 2015-12-21, 23:28 ]
https://youtu.be/_ASNhi62Jcg |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|