Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8D3 kontra VW Phaeton  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-17, 06:23   

michałrogalski1 napisał/a:
panton napisał/a:
jak miałeś niesprawne auto to trudno się dziwić, że tyle łapał temperaturę..... pewnie jak w większości dogrzewacz niesprawny i taki efekt (połowę Łodzi trzeba przejechać by pokazało się 90*C)
jeżeli wszystko jest sprawne to 4.2 V8 ON na 3 światłach ma 90*C


termostat i resztę dupereli były wymienione . I tak słabiej się nagrzewał niż pb.


eee... mam 1km do pracy i na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi jak docieram na miejsce :) Nie wydaje mi się aby sie długo nagrzewał :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
michałrogalski1 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 24 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-12-17, 12:31   

panton napisał/a:
michałrogalski1 napisał/a:


termostat i resztę dupereli były wymienione . I tak słabiej się nagrzewał niż pb.


<boisie> ponieważ silnik na ON ma większą sprawność niż Pb (mnie strat w postaci ciepła)


no i taką oto sugestie treści zawarłem w poprzednim poście (czytaj ze zrozumieniem) <faktycznie>

drago_o napisał/a:

eee... mam 1km do pracy i na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi jak docieram na miejsce Nie wydaje mi się aby sie długo nagrzewał


właśnie " przygazówce " ja na zimnym silniku bardzo spokojnie wprowadzam większe obroty i prędkości bo mi trochę szkoda piłować na zimnym silniku :P No to fakt długo się nie nagrzewa ale fakt faktem w pb mam odczucie iż szybciej się to dzieje :P
 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-17, 12:47   

drago_o napisał/a:
na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi


nie jest to najzdrowsze dla silnika. do osiagniecia temperatury roboczej nalezy jednak delikatnie jezdzic :)
 
 
Paweł 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 89
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2015-12-17, 13:41   

Moje A8 nagrzewa się w pełni po przejechaniu około 20km.
W mieście nie zdąży nawet drgnąć wskazówka po przejechaniu 1km.
Jak włączę webasto to auto się w pełni nagrzeje po 10 - 15 km.
Diesel na krótkie miejskie trasy moim zdaniem się nie nadaje i kropka - dlatego kupiłem pb do miasta <chura>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-17, 13:44   

aaa... tam :P auto musi dawac radość z jazdy :D Ciągle w nie wkładam to chce też coś brać ;) Uwielbiam wyjeżdzać z zakładu bokiem na pełnym gazie... chociaż bez kontroli trakcji raz się mało nie przejechałem.

Cytując klasyka "Panie władzo... ja po prostu lubię zapie***ć" :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
chlebi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 2015-12-17, 15:34   

Jak miałem wcześniej serię 7 w 3.0d to nagrzewanie trwało ok 6 km w mieście, w mojej obecnej a8 4,2 pb gaz przełącza się po ok 300 metrów, a w pełni nagrzewa się ok 2-3 km, jadąc spokojnie bo nie pałuję na zimnym, no ale co prawda w lato to pod machą jest mega gorąco
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2015-12-17, 15:48   

RS6 nagrzewa się dobrych parę minut a RR SS 5.0 V8 po max. 2km łapie temperaturę roboczą. Nie ma reguły. :]
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-17, 20:53   

piszesz o czytaniu ze zrozumieniem a poniżej można przeczytać

michałrogalski1 napisał/a:
w pb mam odczucie iż szybciej się to dzieje :P


więc z tego można wnioskować, że nie zrozumiałeś tego co napisałem

;)
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-12-18, 20:25   

Iceman napisał/a:
RR SS 5.0 V8 po max. 2km łapie temperaturę roboczą. Nie ma reguły. :]


co to za skrót? Range super sport czy co?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-18, 21:30   

Iceman napisał/a:
po max. 2km łapie temperaturę roboczą
Temperatura robocza oznacza temperaturę oleju na poziomie przynajmniej 60 stopni a nie temperaturę 80 stopni płynu chłodzącego w małym obiegu! ...tak dla sprostowania ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2015-12-18, 23:36   

Dymian napisał/a:
Iceman napisał/a:
RR SS 5.0 V8 po max. 2km łapie temperaturę roboczą. Nie ma reguły. :]


co to za skrót? Range super sport czy co?

Range Rover Sport Supercharged.

danishow napisał/a:
Temperatura robocza oznacza temperaturę oleju na poziomie przynajmniej 60 stopni a nie temperaturę 80 stopni płynu chłodzącego w małym obiegu! ...tak dla sprostowania ;)

Nie czepiajmy się szczegółów. Wiadomo o co chodzi. :)
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-12-19, 09:54   

ale jeszcze pytanie - samochód trzymacie w fajnym garażu czy przed domem?? :> ja niestety nie mam garażu i muszę zrobić kilka km zanim w ogóle gaz zaskoczy. Kilka km mam do pracy a zdarza się, że gaz załącza mi sie dopiero jak zatrzymam się pod pracą :P ciepłe powietrze zaczyna mi lecieć z nawiewów po jakimś km, może 1,5km, ale wskaźnik od temp wtedy jeszcze leży na dole.

A co do tematu - znajomy szukał D3 jak sie nasłuchał mojego S8, długo nie mógł znaleźć nic sensownego, albo jak było to za astronomiczne pieniądze... i w końcu trafił na lekko pukniętego pytona w niemczech... 4,2 z lpg, uszkodzone prawe drzwi przód i tył. Przyjechał nim na kołach, wyszedł go na nasze ok 20tys <boisie> a moje D2 przy nim nawet wyglądało po prostu staro a było droższe :P
od tej pory zakochał sie w pytonach i do tego podłapał smykałkę do ściągania za nieduże pieniądze pytonów i sprzedawanie ich drożej głównie na forum pytoniarzy :)
teraz ogólnie podobno znalazł swój wymarzony model - dosyć swieży pyton w longu, z niezłym wypasem, nawet fajne te dociąganie drzwi, z lpg od razu od niemca. Podobno ok 40tys go wyszła, ale wyróżnia się na drodze :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-21, 21:13   

pytlar napisał/a:
ale wyróżnia się na drodze
miedzy pasatami pewnie tak :D bo jakis bardziej muskularny :D ale ogolnie autko mi sie podoba , wydaje mi się że jest lepiej zrobione od d3 bardziej starannie
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2015-12-21, 21:46   

Składany ręcznie a powinno być na odwrót, D3 powinno być ręcznie składane, Ferdinand Piech miał bzika na punkcie VW i chciał stworzyć najlepszą limuzynę świata
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-21, 23:17   

dlatego jest tak wypacykowany w srodku baaardzo mi się podoba tam wszystko jest na mm składane , jest wygłuszony lepiej (moim zdaniem) kazda pierdołka jest ładniusia ( dla niektorych kredens babci) ale mi sie to podoba nawet miejsce na kubki ma jak z dubaju :D w srodku brakuje tylko zlotego uchwytu na papier toaletowy :D

[ Dodano: 2015-12-21, 23:21 ]
https://www.youtube.com/watch?v=T0hsFwWiCOA

[ Dodano: 2015-12-21, 23:28 ]
https://youtu.be/_ASNhi62Jcg
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.