Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8D3 kontra VW Phaeton  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-14, 22:06   

No odpowiednio wykonany kredens babci też może być piękny... Ja za wzór stylu i dostojności od kąd go zobaczyłem stawiam Bentley Brooklands... VW ma taki jakiś styl właśnie. Nie taki jak Bentley ale w tym stylu.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-14, 22:37   

Wychodzi na to ze fejek póki co do fejka wszyscy wzdychacie bo go nie macie :D
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2015-12-14, 22:48   

Apophis napisał/a:
Wychodzi na to ze fejek póki co do fejka wszyscy wzdychacie bo go nie macie :D

Miałem polecam. Zero problemów oprócz raz wymienionego modułu komfortu. Fajne szybkie i wygodne auto za rozsądną kasę. ;)
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-12-14, 23:12   

Ja bym wybral D3 bo jest lżejsze i do tego aluminiowe. Fejek wraz z rocznikiem zacznie gnić a to wedlug mnie jest mega gruby problem.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-14, 23:35   

To się kupuje nowszego :)
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-14, 23:36   

Bugalon, i silniki....tam nie ma silników bo MPI kończą się na 2005-2006 a później jest V8 FSI na łańcuchu.... z TDI jest tylko 3.0 V6 które po 1 ma sporo wad po 2 jest za słaby na taką masę... pozostaje W12

z tym gniciem aż tak bym nie przesadzał bo pewne elementy były aluminiowe jak klapa, maska.... dodatkowo cały jest w ocynku więc nie będzie tak gnił jak Merc...czy Japan car

+

ogromna zaleta Phaetona to 2 akumulatory.... nie wiem dlaczego w D3 jest tylko jeden... na taką ilość elektroniki to jakieś nieporozumienie....wystarczy nowy aku pomęczyć trochę webasto i samochód odpala - OK... ale z powodu napięcia sterowniki i elektronika waruje zapisując najróżniejsze błędy... i krzycząc na FIS durnotami <onie> <onie> <onie>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-12-15, 08:18   

No tak, z silnikami przyznaję w pełni rację - tez mega wazny argument. A w ocynk to ja wierzę ale w starym audi b3/b4. W nowych juz sobie ksiegowy policzyl ze warstwa ocynku chroniaca przez 7 lat to kilka mikrometrów i wiecej tego ocynku nie dadza. Ja a8 wybralem tylko ze wzgledu na aluminiowe nadwozie. Gdyby nie to to bym jezdzil audi S6c5 w kombi.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-15, 08:54   

s6c5 chlalo by ci min 5l oleju przy interwale wymiany 10-12k poczytaj na forum jak im chleja olej :) tak sa zajechane te auta ze szok , a z aluminiowego nadwozia wyrosniesz jak niedaj Boże ktos ci cos pourywa na elementach ktorych sie nie da wymienic , mam kolo siebie d3 bezkolizyjne z udokumentowanym przebiegiem 160k do wziecia ... srebne :P wymieniany byl tylko amor ostatnio

[ Dodano: 2015-12-15, 09:46 ]
duperele ale cieszą :D https://www.youtube.com/watch?v=jK2peYC2_YE
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-12-15, 10:14   

Witam wszystkich.Widzę że rozgorzała dyskusja na temat wad i zalet dwóch bolidów więc dozuce dwa grosze od siebie.Jezdze D3 4.2 i miałem również okazję prowadzić Phaetona v10 imusze powiedzieć że bzdura jest to co ludzie wygadują na temat awaryjności tych motorów. Auto było kupione od szefa serwisu VW w Niemczech z przebiegiem 83 tys.km(było to pięć lat temu).Auto serwisowane z dodatkową gwarancją.Kolega przez pięć lat przejechał 70 kkm. I nie robił w nim nic poza wymianami oleju i klockow chamulcowych.Jedyny problem jaki miał to nie zamykająca się klapą bagażnika (złamane przewody)W tym roku zmieniał również tarcze hamulcowe.Co do osiągów to jak startowalismy z bramek szły łeb w leb ale na dwóch pasach nie dało się długo jechać jeden obok drugiego i przy ok.190 km/h kumpel dopuścił bo miał przed sobą inne auto.VW jest cięższy jak się nie myle o ok. 400kg ale za to ma większy moment.Co do wnętrza to proponuje się przewieźć i podczas jazdy spróbować znaleźć któryś z przycisków na konsoli(trzeba się chyba zatrzymac <hmm> ).Kierownica wystrugana z agrestu no i wnętrze zalatuje Ludwikiem14.Ja bym swojej nie zamienił na vw <blee>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-12-15, 10:58   

Mnie w VW odrzuca srodek, skansen i ta brzydka kierownica. Sylwetka, wyglad ok. Czy phateon ma pneumatyczny zawias w serii?
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-15, 11:07   

Jest jedna niezaprzeczalna zaleta Phaetona - anonimowosc. Wielu ludzi myli go po prostu z Passatem... a dla niektorych ludzi brak "show off" jest bardzo wazny :)

Ale poza tym to D3 wymiata <okok> <brawo>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-15, 11:47   

Ale mega problem z silnikiem. Kupujesz zajechane 5.0 a o to nie problem i swapujesz na 4,2 tdi :)
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-12-15, 11:52   

Zawias jest pneumatyczny ale możesz osobno ustawić wysokość i twardość. U nas to idzie w parze: im niżej tym twardziej. ;)
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-15, 12:52   

Apophis napisał/a:
Ale mega problem z silnikiem. Kupujesz zajechane 5.0 a o to nie problem i swapujesz na 4,2 tdi :)


taaa... już to widzę jak ktoś wsadzi 4.2TDI i wszystko będzie pięknie śmigać, gadać z całą elektroniką VW
dodatkowo kupić 4.2TDI ze skrzynią + Phaetona + koszty wsadzenia tego...to wyjdzie taka suma, że nie będzie to uzasadnione ekonomicznie

mój kontakt z Phaetonem był również z silnikiem 5.0V10 TDI wersja 4 osobowa.... bardzo fajnie to się odpychało ale np. Marek (Masters) powiedział, że ten silnik to porażka i traktor a nie nowoczesny TDI więc opinia tego gościa jest dla mnie wiarygodna
sam fakt, że VW wycofał się z tego projektu i po 2006 roku nie było go w ofercie o czymś świadczy
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-15, 12:56   

panton, 4,2 tdi to silnik VAGa więc będzie hasac bez problemu w fejku.

Co do kosztów to oczywiście że wyniosą więcej niż ekonomiczne uzasadnienie ale to nie jest zabawa dla kogoś kto chce 2lata jeździć albo oszczędzać na aucie a dla kogoś kto jak ja hajta się z autem na lata i ceni sobie komfort i spokój.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.