Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8D3 kontra VW Phaeton  
Autor Wiadomość
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-15, 13:04   

jak ktoś chce się hajtać z autem na długie lata to ok ;)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-15, 13:28   

panton napisał/a:
Apophis napisał/a:
Ale mega problem z silnikiem. Kupujesz zajechane 5.0 a o to nie problem i swapujesz na 4,2 tdi :)


taaa... już to widzę jak ktoś wsadzi 4.2TDI i wszystko będzie pięknie śmigać, gadać z całą elektroniką VW
dodatkowo kupić 4.2TDI ze skrzynią + Phaetona + koszty wsadzenia tego...to wyjdzie taka suma, że nie będzie to uzasadnione ekonomicznie

mój kontakt z Phaetonem był również z silnikiem 5.0V10 TDI wersja 4 osobowa.... bardzo fajnie to się odpychało ale np. Marek (Masters) powiedział, że ten silnik to porażka i traktor a nie nowoczesny TDI więc opinia tego gościa jest dla mnie wiarygodna
sam fakt, że VW wycofał się z tego projektu i po 2006 roku nie było go w ofercie o czymś świadczy


4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-15, 14:01   

drago_o napisał/a:

4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie :D


i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) <hmm>
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2015-12-15, 14:12   

panton napisał/a:
jak ktoś chce się hajtać z autem na długie lata to ok ;)

2 tygodnie sprzedawałem W12 :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-15, 15:56   

nie po to mialbym kupic pheatona by w nim silnik zmieniac no prosze was , a i diesel odpada nie wazne jaki i za ile diesel nie dla mnie koniec kropka , pytanie po ktorym roku wylazily juz tam fsi tak jak w d3 ?


co do wnetrza mialem w domu pheatona nowke 6.0 i przy d3 wygladal sporo ciekawiej d3 tez bylo brane jako nowka sztuka ale 4,2 chodzi mi o wypas w srodku, jesli chodzi o jazde - ojciec i tak wypowiedzial sie jasno w d2 lepiej niz w pheatonie a w d3 lepiej niz w d2 , ja jechalem tym pheatonem naście razy i zawsze mi sie wnetrze podobalo urywalo dupe drewno jest drewno mi sie to podoba :) innym nie musi ....
taki bylby brzydki ?
http://otomoto.pl/oferta/...html#66c69f9f02
lub ten ?
http://allegro.pl/show_it...4131#66c69f9f02

tylko 4,2 i fajne lpg do srodka https://www.youtube.com/watch?v=jK2peYC2_YE
wnetrze wykonane lepiej niz w d3 moim zdaniem troche ciezko by sie bylo polapac na poczatek ale mi sie podoba


na d3 lookam na tę sztukę http://otomoto.pl/oferta/...e-ID6yegIn.html

srebrna musi byc szkoda że nie long , ale przynajmniej cała w oryginalnym lakierze :)

rozumiem ze nastawniki sa wszedzie te same ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Lolek84 
Użytkownik


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-12-15, 16:03   

Horch się w grobie przewraca <boisie>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-15, 16:06   

panton napisał/a:
drago_o napisał/a:

4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie :D


i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) <hmm>


Rozrząd robiony raz(2008). Wtrysk regenerowany jeden i regeneracja turbiny(przezemnje 2015). Była pompa oleju wymieniana(2008) i jedna turbina(2009). Reszta to jakaś elektronika wyposażenia. Prawie 8 pierwszych lat(300k km) należał do serwisu audi wiec historia 100% prawdziwa... 2 lata miał ją ktoś kupil(jedna wizyta w serwisie odnotowana przez niego na oleje i filtry i 350k) a ja mam już 2 lata. Kupiłem z 364k teraz 398k km.

Nie mam żadnej podstawy na niego narzekać. Słyszę ze szykuje się rozrząd i sprzęgło. Ale już ma 7 i 11 lat dla tych elementów.

Zawsze byłem w czeku urodzony ale chyba nie aż tak. Nie mogę narzekać. A wcale tu na forum nie widzę zasypywania problemami z tym silnikiem. Więcej problemów się tu pojawia z benzyniakami...

Z moje 2 letniego doświadczenia to bardzo dobry motor :)


V10 fajny motor. Ma dużo złych opini. Ale zazwyczaj piszą je ci co kupują używane tanie limuzyny i liczą ze nie będą musieli w nie wkładać kasy przez kolejne 5 lat... jak się robi systematycznie i każda pierdole to jeździ i się nie psuje. Każdy silnik ma plusy i minusy... jeden się zaciera drugi na powalony rozrząd a trzeci nastawniki czy bezpośredni wtrysk...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-12-15, 16:25   

st@rost napisał/a:
Jest jedna niezaprzeczalna zaleta Phaetona - anonimowosc. Wielu ludzi myli go po prostu z Passatem... a dla niektorych ludzi brak "show off" jest bardzo wazny :)

Ale poza tym to D3 wymiata <okok> <brawo>



Moim zdaniem A8 też jest mylone z A6, szczególnie jak nie masz oznaczeń na klapie :>

Z tego co kojarzę to fejtek jest tylko w wersji długiej jak A8 L ??
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-12-15, 16:29   

drago_o napisał/a:
panton napisał/a:
drago_o napisał/a:

4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie :D


i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) <hmm>


Rozrząd robiony raz(2008). Wtrysk regenerowany jeden i regeneracja turbiny(przezemnje 2015). Była pompa oleju wymieniana(2008) i jedna turbina(2009). Reszta to jakaś elektronika wyposażenia. Prawie 8 pierwszych lat(300k km) należał do serwisu audi wiec historia 100% prawdziwa... 2 lata miał ją ktoś kupil(jedna wizyta w serwisie odnotowana przez niego na oleje i filtry i 350k) a ja mam już 2 lata. Kupiłem z 364k teraz 398k km.

Nie mam żadnej podstawy na niego narzekać. Słyszę ze szykuje się rozrząd i sprzęgło. Ale już ma 7 i 11 lat dla tych elementów.

Zawsze byłem w czeku urodzony ale chyba nie aż tak. Nie mogę narzekać. A wcale tu na forum nie widzę zasypywania problemami z tym silnikiem. Więcej problemów się tu pojawia z benzyniakami...

Z moje 2 letniego doświadczenia to bardzo dobry motor :)


V10 fajny motor. Ma dużo złych opini. Ale zazwyczaj piszą je ci co kupują używane tanie limuzyny i liczą ze nie będą musieli w nie wkładać kasy przez kolejne 5 lat... jak się robi systematycznie i każda pierdole to jeździ i się nie psuje. Każdy silnik ma plusy i minusy... jeden się zaciera drugi na powalony rozrząd a trzeci nastawniki czy bezpośredni wtrysk...


po trzech latach padla pompa, faktycznie zajebiste auta. Nienarzekasz bo ktos utopil czapke kasiory nim ty auto kupiles. Stad twoj edobre doswiadczenie z tym autem :D

pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat!

audi sraudi . Czym jezdzisz? audi a8.

wiecej nie trzeba komentować :D
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-12-15, 16:36   

Marcin2013 napisał/a:
st@rost napisał/a:
Jest jedna niezaprzeczalna zaleta Phaetona - anonimowosc. Wielu ludzi myli go po prostu z Passatem... a dla niektorych ludzi brak "show off" jest bardzo wazny :)

Ale poza tym to D3 wymiata <okok> <brawo>



Moim zdaniem A8 też jest mylone z A6, szczególnie jak nie masz oznaczeń na klapie :>

Z tego co kojarzę to fejtek jest tylko w wersji długiej jak A8 L ??


W przypadku D2 i D3 prefl raczej nie później robili auta na jedno kopyto.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-15, 16:54   

stillbadboy napisał/a:
drago_o napisał/a:
panton napisał/a:
drago_o napisał/a:

4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie :D


i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) <hmm>


Rozrząd robiony raz(2008). Wtrysk regenerowany jeden i regeneracja turbiny(przezemnje 2015). Była pompa oleju wymieniana(2008) i jedna turbina(2009). Reszta to jakaś elektronika wyposażenia. Prawie 8 pierwszych lat(300k km) należał do serwisu audi wiec historia 100% prawdziwa... 2 lata miał ją ktoś kupil(jedna wizyta w serwisie odnotowana przez niego na oleje i filtry i 350k) a ja mam już 2 lata. Kupiłem z 364k teraz 398k km.

Nie mam żadnej podstawy na niego narzekać. Słyszę ze szykuje się rozrząd i sprzęgło. Ale już ma 7 i 11 lat dla tych elementów.

Zawsze byłem w czeku urodzony ale chyba nie aż tak. Nie mogę narzekać. A wcale tu na forum nie widzę zasypywania problemami z tym silnikiem. Więcej problemów się tu pojawia z benzyniakami...

Z moje 2 letniego doświadczenia to bardzo dobry motor :)


V10 fajny motor. Ma dużo złych opini. Ale zazwyczaj piszą je ci co kupują używane tanie limuzyny i liczą ze nie będą musieli w nie wkładać kasy przez kolejne 5 lat... jak się robi systematycznie i każda pierdole to jeździ i się nie psuje. Każdy silnik ma plusy i minusy... jeden się zaciera drugi na powalony rozrząd a trzeci nastawniki czy bezpośredni wtrysk...


po trzech latach padla pompa, faktycznie zajebiste auta. Nienarzekasz bo ktos utopil czapke kasiory nim ty auto kupiles. Stad twoj edobre doswiadczenie z tym autem :D

pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat!

audi sraudi . Czym jezdzisz? audi a8.

wiecej nie trzeba komentować :D


Nie ma ideałów... :) na pewno ktoś utopił w nim worek pieniędzy ale jak się kupuje auto premium to się też ładuje worek pieniędzy o pojemności premium... w każdym z silników jak coś padnie wiekszego to sie bierze worek i ładuje kasę :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-15, 17:26   

Jakie by te V10 TDI nie było miałem okazje widzieć jak się zbiera touareg z nim po chipie i wypluwał tam 1000niutonów. To była rakieta :D Ceny serwisu,kultura pracy to żenada.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-15, 17:40   

Mega plus z kołami zębatymi dla V10. Ja jeździłem nim bez chipa ale też dawał rade. Jak wcześniej kolega pisał, jest cięższy ale mocniejszy i nie odstaje osiągami od A8. A 4.2 MPI podobnie jak i w A8 tez się skończyły.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-15, 17:40   

Lechu, Phaeton był w wersji zwykłej i L.... był w wersji 4 osobowej i 5 osobowej...
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2015-12-15, 17:43   

stillbadboy, powinieneś skomentować do końca <jezyk>

pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat!

audi sraudi . Czym jezdzisz? audi a8.

aaa to ta A4 xxl <jezyk2>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.