Autor |
Wiadomość |
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-15, 13:04
|
|
|
jak ktoś chce się hajtać z autem na długie lata to ok |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-15, 13:28
|
|
|
panton napisał/a: | Apophis napisał/a: | Ale mega problem z silnikiem. Kupujesz zajechane 5.0 a o to nie problem i swapujesz na 4,2 tdi |
taaa... już to widzę jak ktoś wsadzi 4.2TDI i wszystko będzie pięknie śmigać, gadać z całą elektroniką VW
dodatkowo kupić 4.2TDI ze skrzynią + Phaetona + koszty wsadzenia tego...to wyjdzie taka suma, że nie będzie to uzasadnione ekonomicznie
mój kontakt z Phaetonem był również z silnikiem 5.0V10 TDI wersja 4 osobowa.... bardzo fajnie to się odpychało ale np. Marek (Masters) powiedział, że ten silnik to porażka i traktor a nie nowoczesny TDI więc opinia tego gościa jest dla mnie wiarygodna
sam fakt, że VW wycofał się z tego projektu i po 2006 roku nie było go w ofercie o czymś świadczy |
4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-15, 14:01
|
|
|
drago_o napisał/a: |
4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie |
i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) |
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-15, 14:12
|
|
|
panton napisał/a: | jak ktoś chce się hajtać z autem na długie lata to ok |
2 tygodnie sprzedawałem W12 |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-15, 15:56
|
|
|
nie po to mialbym kupic pheatona by w nim silnik zmieniac no prosze was , a i diesel odpada nie wazne jaki i za ile diesel nie dla mnie koniec kropka , pytanie po ktorym roku wylazily juz tam fsi tak jak w d3 ?
co do wnetrza mialem w domu pheatona nowke 6.0 i przy d3 wygladal sporo ciekawiej d3 tez bylo brane jako nowka sztuka ale 4,2 chodzi mi o wypas w srodku, jesli chodzi o jazde - ojciec i tak wypowiedzial sie jasno w d2 lepiej niz w pheatonie a w d3 lepiej niz w d2 , ja jechalem tym pheatonem naście razy i zawsze mi sie wnetrze podobalo urywalo dupe drewno jest drewno mi sie to podoba innym nie musi ....
taki bylby brzydki ?
http://otomoto.pl/oferta/...html#66c69f9f02
lub ten ?
http://allegro.pl/show_it...4131#66c69f9f02
tylko 4,2 i fajne lpg do srodka https://www.youtube.com/watch?v=jK2peYC2_YE
wnetrze wykonane lepiej niz w d3 moim zdaniem troche ciezko by sie bylo polapac na poczatek ale mi sie podoba
na d3 lookam na tę sztukę http://otomoto.pl/oferta/...e-ID6yegIn.html
srebrna musi byc szkoda że nie long , ale przynajmniej cała w oryginalnym lakierze
rozumiem ze nastawniki sa wszedzie te same ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Lolek84
Użytkownik
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 40 Dołączył: 13 Wrz 2015 Posty: 31 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2015-12-15, 16:03
|
|
|
Horch się w grobie przewraca |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-15, 16:06
|
|
|
panton napisał/a: | drago_o napisał/a: |
4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie |
i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) |
Rozrząd robiony raz(2008). Wtrysk regenerowany jeden i regeneracja turbiny(przezemnje 2015). Była pompa oleju wymieniana(2008) i jedna turbina(2009). Reszta to jakaś elektronika wyposażenia. Prawie 8 pierwszych lat(300k km) należał do serwisu audi wiec historia 100% prawdziwa... 2 lata miał ją ktoś kupil(jedna wizyta w serwisie odnotowana przez niego na oleje i filtry i 350k) a ja mam już 2 lata. Kupiłem z 364k teraz 398k km.
Nie mam żadnej podstawy na niego narzekać. Słyszę ze szykuje się rozrząd i sprzęgło. Ale już ma 7 i 11 lat dla tych elementów.
Zawsze byłem w czeku urodzony ale chyba nie aż tak. Nie mogę narzekać. A wcale tu na forum nie widzę zasypywania problemami z tym silnikiem. Więcej problemów się tu pojawia z benzyniakami...
Z moje 2 letniego doświadczenia to bardzo dobry motor
V10 fajny motor. Ma dużo złych opini. Ale zazwyczaj piszą je ci co kupują używane tanie limuzyny i liczą ze nie będą musieli w nie wkładać kasy przez kolejne 5 lat... jak się robi systematycznie i każda pierdole to jeździ i się nie psuje. Każdy silnik ma plusy i minusy... jeden się zaciera drugi na powalony rozrząd a trzeci nastawniki czy bezpośredni wtrysk... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-12-15, 16:25
|
|
|
st@rost napisał/a: | Jest jedna niezaprzeczalna zaleta Phaetona - anonimowosc. Wielu ludzi myli go po prostu z Passatem... a dla niektorych ludzi brak "show off" jest bardzo wazny
Ale poza tym to D3 wymiata |
Moim zdaniem A8 też jest mylone z A6, szczególnie jak nie masz oznaczeń na klapie
Z tego co kojarzę to fejtek jest tylko w wersji długiej jak A8 L ?? |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-12-15, 16:29
|
|
|
drago_o napisał/a: | panton napisał/a: | drago_o napisał/a: |
4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie |
i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) |
Rozrząd robiony raz(2008). Wtrysk regenerowany jeden i regeneracja turbiny(przezemnje 2015). Była pompa oleju wymieniana(2008) i jedna turbina(2009). Reszta to jakaś elektronika wyposażenia. Prawie 8 pierwszych lat(300k km) należał do serwisu audi wiec historia 100% prawdziwa... 2 lata miał ją ktoś kupil(jedna wizyta w serwisie odnotowana przez niego na oleje i filtry i 350k) a ja mam już 2 lata. Kupiłem z 364k teraz 398k km.
Nie mam żadnej podstawy na niego narzekać. Słyszę ze szykuje się rozrząd i sprzęgło. Ale już ma 7 i 11 lat dla tych elementów.
Zawsze byłem w czeku urodzony ale chyba nie aż tak. Nie mogę narzekać. A wcale tu na forum nie widzę zasypywania problemami z tym silnikiem. Więcej problemów się tu pojawia z benzyniakami...
Z moje 2 letniego doświadczenia to bardzo dobry motor
V10 fajny motor. Ma dużo złych opini. Ale zazwyczaj piszą je ci co kupują używane tanie limuzyny i liczą ze nie będą musieli w nie wkładać kasy przez kolejne 5 lat... jak się robi systematycznie i każda pierdole to jeździ i się nie psuje. Każdy silnik ma plusy i minusy... jeden się zaciera drugi na powalony rozrząd a trzeci nastawniki czy bezpośredni wtrysk... |
po trzech latach padla pompa, faktycznie zajebiste auta. Nienarzekasz bo ktos utopil czapke kasiory nim ty auto kupiles. Stad twoj edobre doswiadczenie z tym autem
pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat!
audi sraudi . Czym jezdzisz? audi a8.
wiecej nie trzeba komentować |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2015-12-15, 16:36
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | st@rost napisał/a: | Jest jedna niezaprzeczalna zaleta Phaetona - anonimowosc. Wielu ludzi myli go po prostu z Passatem... a dla niektorych ludzi brak "show off" jest bardzo wazny
Ale poza tym to D3 wymiata |
Moim zdaniem A8 też jest mylone z A6, szczególnie jak nie masz oznaczeń na klapie
Z tego co kojarzę to fejtek jest tylko w wersji długiej jak A8 L ?? |
W przypadku D2 i D3 prefl raczej nie później robili auta na jedno kopyto. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-15, 16:54
|
|
|
stillbadboy napisał/a: | drago_o napisał/a: | panton napisał/a: | drago_o napisał/a: |
4.0 też wycofali a ja jeżdze 2 lata bez większego problemu. A każdy mi mówił, że to się sypie jak głupie |
i przy nalocie 350kkm nic nie było robione przy silniku? czy rozrząd robiony....wtryski po regeneracji itp. historie? więc o czym piszesz.... (?) |
Rozrząd robiony raz(2008). Wtrysk regenerowany jeden i regeneracja turbiny(przezemnje 2015). Była pompa oleju wymieniana(2008) i jedna turbina(2009). Reszta to jakaś elektronika wyposażenia. Prawie 8 pierwszych lat(300k km) należał do serwisu audi wiec historia 100% prawdziwa... 2 lata miał ją ktoś kupil(jedna wizyta w serwisie odnotowana przez niego na oleje i filtry i 350k) a ja mam już 2 lata. Kupiłem z 364k teraz 398k km.
Nie mam żadnej podstawy na niego narzekać. Słyszę ze szykuje się rozrząd i sprzęgło. Ale już ma 7 i 11 lat dla tych elementów.
Zawsze byłem w czeku urodzony ale chyba nie aż tak. Nie mogę narzekać. A wcale tu na forum nie widzę zasypywania problemami z tym silnikiem. Więcej problemów się tu pojawia z benzyniakami...
Z moje 2 letniego doświadczenia to bardzo dobry motor
V10 fajny motor. Ma dużo złych opini. Ale zazwyczaj piszą je ci co kupują używane tanie limuzyny i liczą ze nie będą musieli w nie wkładać kasy przez kolejne 5 lat... jak się robi systematycznie i każda pierdole to jeździ i się nie psuje. Każdy silnik ma plusy i minusy... jeden się zaciera drugi na powalony rozrząd a trzeci nastawniki czy bezpośredni wtrysk... |
po trzech latach padla pompa, faktycznie zajebiste auta. Nienarzekasz bo ktos utopil czapke kasiory nim ty auto kupiles. Stad twoj edobre doswiadczenie z tym autem
pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat!
audi sraudi . Czym jezdzisz? audi a8.
wiecej nie trzeba komentować |
Nie ma ideałów... na pewno ktoś utopił w nim worek pieniędzy ale jak się kupuje auto premium to się też ładuje worek pieniędzy o pojemności premium... w każdym z silników jak coś padnie wiekszego to sie bierze worek i ładuje kasę |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-15, 17:26
|
|
|
Jakie by te V10 TDI nie było miałem okazje widzieć jak się zbiera touareg z nim po chipie i wypluwał tam 1000niutonów. To była rakieta Ceny serwisu,kultura pracy to żenada. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-15, 17:40
|
|
|
Lechu, Phaeton był w wersji zwykłej i L.... był w wersji 4 osobowej i 5 osobowej... |
|
|
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2015-12-15, 17:43
|
|
|
stillbadboy, powinieneś skomentować do końca <jezyk>
pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat!
audi sraudi . Czym jezdzisz? audi a8.
aaa to ta A4 xxl |
|
|
|
|
|