Autor |
Wiadomość |
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-04-11, 15:30
|
|
|
Dotarły dzisiaj ostatnie potrzebne mi graty. Teraz jest komplet
Dwie uwalone przetwornice ksenonów - potrzebne do dalszych modyfikacji.
Do tego moduły potrzebne do skrętu soczewki.
Zostało już tylko zmodyfikować nieco osłonę soczewki, napylić nowe srebro na wnętrze lamp i składać w całość
DSC_0226.JPG
|
|
Plik ściągnięto 2 raz(y) 341,29 KB |
|
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
Iromax
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2020-04-11, 17:01
|
|
|
W swojej Adi
Uruchomiłem wczoraj zamek od bagażnika bo faktycznie jakby aku padło to ni jak dostać się do bagażnika – a tak już jest możliwość (takie przemyślenia i akcja po przeczytaniu paru postów z forum)
Dalej szukam i walczę z chowaniem się kierownicy przy wysiadaniu. Wymieniam po kolei moduły i uczę się z neta jak czytać schematy elektryczne
Od pewnego czasu na mam niekomfortowe drgania od wentylatora chłodnicy (visko). Nieprzyjemne wibracje słychać tylko na wolnych obrotach ( jak się unieruchomi wiatrak albo go zdejmie to nie ma tego efektu). Wymieniłem łożysko (komplet wraz z obudową), wymieniłem sprzęgło wiskotyczne i dalej to samo. Teraz chce wymienić wiatrak bo mój ma lekkie uszkodzenie i może to powoduje, że wpada w wibracje. Jak to nie pomoże to zostaje już tylko kołnierz na którym mocuje się koło pasowe ( ale tam nie ma co się psuć) |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-04-16, 14:24
|
|
|
Dać dłuższe śrubki i tulejkę dystansową która delikatnie odsunie klakson. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-04-16, 15:01
|
|
|
Jeszcze jutro poduszka będzie delikatnie poprawiana, może się uda ale jak coś to właśnie myślę o dystansach. Tylko miejsca na przykręcenie uniemożliwiają wyjęcie Ori śrub nie mam zaślepek tylko całe obłożone skóra i delikatna "cipka" na klucz niewidoczna |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-04-18, 22:40
|
|
|
W Audi wymieniony czujnik zawieszenia lewy tył. Stary odmówił współpracy. Nie wiem co się stało, rozbiorę go i zobaczę ale wygląda jakby się zatarł bo dźwignia pracuje z dużym oporem. W każdym razie nowy zamontowany bez podnoszenia samochodu na podnośniku, adaptacja zrobiona, od razu poczarowałem trochę z wysokością i teraz auto lepiej stoi bo wcześniej miałem wrażenie jakby przód był wyżej niż tył
Do tego w Primie wymieniony wspornik układu kierowniczego. Po 30 latach użytkowania powiedział dość i odmówił dalszej współpracy. Na szczęście jakiś czas temu udało mi się dorwać oryginał z jakichś zapasów
U żony wymieniona przednia szyba w VW po tym jak pękła na wysokości wycieraczek od prawej krawędzi aż do połowy szerokości. Do tego wymienione koła na letnie. Nie obyło się bez strat. Ukręciłem klucz do kół. Później w ruch poszedł mini palnik i podgrzałem śrubę bo cholera jedna puścić nie chciała. W każdym razie ogarnięte, można jeździć. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
el_kylos
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lis 2018 Posty: 43 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-04-23, 07:36
|
|
|
u mnie wczoraj wjechał modul pdc z wizualizacją, kolega zaprogramował i hula |
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-04-26, 13:54
|
|
|
Nabyłem zestaw do pielęgnacji skóry Gliptone i pociągnąłem tym fotele, zapach, nie powiem, przyjemny. Przy okazji po raz kolejny podjąłem próbę pełnego wsunięcia środkowego zagłówka, który stawał mi chyba 10cm przed szczytem oparcia i dalej ani drgnie. Już całkiem zrezygnowany walnąłem go w końcu i to pomogło
Chciałbym Was zapytać, środkowy tunel, schowek z klapką tuż przed podłokietnikiem, klapka nie ma tego kliknięcia przy naciśnięciu i otwierania jak to się odbywa przy popielniczce. Wyciągnąłem ze środka uchwyt na napoje ale dalej zupełnie nie wiem jak się do tego dobrać aby naprawić i co tam jest do naprawy? |
|
|
|
|
|
|
|
Iromax
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2020-04-28, 07:49
|
|
|
Po reklamacji visco oraz łożyska visco zmontowano wszystko na nowych częściach - jest lepiej. I tak zostanie
Zmotywowany postem "Virus" - Polerka kloszy świateł i czyszczenie od wewnątrz - teraz widać duuużo lepiej |
|
|
|
|
Gumi191
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39 Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 39 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-04-28, 07:58
|
|
|
Cześć, ja zaplanowałem generalny remoncik silnika, zrobić z niego idealny stan techniczny, ale to co się okazało zwaliło mnie z nóg. Auto okazało się połamane i z brakami w konstrukcji auta. "nasi tam byli"
niestety czarny long idzie na części
kilka fotek poniżej
https://photos.app.goo.gl/u5dNfB6sFbansMDr5 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Iromax
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2020-04-28, 08:15
|
|
|
Zawsze przykro się robi jak czytam takie rzeczy. Tym bardziej, że wiem ile energii sam włożyłem w moją "babcię". Jest wiele rzeczy, które można naprawiać ale czasami po prosu się to nie kalkuluje.
Orientowałeś się, czy jest generalnie jakakolwiek możliwość naprawy i jakie koszta? |
|
|
|
|
Gumi191
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39 Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 39 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-04-28, 08:25
|
|
|
Iromax napisał/a: | Zawsze przykro się robi jak czytam takie rzeczy. Tym bardziej, że wiem ile energii sam włożyłem w moją "babcię". Jest wiele rzeczy, które można naprawiać ale czasami po prosu się to nie kalkuluje.
Orientowałeś się, czy jest generalnie jakakolwiek możliwość naprawy i jakie koszta? |
Tam brakuje jakoś 60x50cm konstrukcji/szkieletu auta, podłużnica polamana/pęknięta, więc wg mnie 0% możliwości naprawy aby było bezpiecznie, sensownie, po za tym nie mogłem znaleźć chętnego do wykonania tego, jak każdy słyszał a8 to dziękował, nawet jak w usługach miał naprawy karoserii w Alu.
Więc z tą czarnulka żegnam się na zawsze
Ale to nie koniec przygody z a8 🤣 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-04-28, 08:30
|
|
|
Widać dobry dzwon musiał być. Przykre ale podjąłeś chyba jedyną słuszną decyzję. Dobrze że nie miałeś Ty tym samochodem jakiegoś dzwona bo różnie mogłaby się ta karoseria poskładać. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
Gumi191
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39 Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 39 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-04-28, 08:36
|
|
|
sssebek napisał/a: | Widać dobry dzwon musiał być. Przykre ale podjąłeś chyba jedyną słuszną decyzję. Dobrze że nie miałeś Ty tym samochodem jakiegoś dzwona bo różnie mogłaby się ta karoseria poskładać. |
Też tak myślę, szczęście w nieszczęściu 😃
Auto mam od 2016r. Pierwsze a8, kupowane oczami i emocjami..
Dopiero w tym roku wyciągnąłem raport carfax i jest tam wzmianka o kolizji, ale brak zdjęć no i wyszło szydło z worka
Z USA do nas wpadło auto w 2006r.
No i to tyle z ciekawostek starego A8L 😉 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2020-05-23, 19:27
|
|
|
Wymieniłem sobie wnętrze prawego podłokietnika, z telefonu już nikt nie będzie korzystał za to dodatkowy schowek zawsze się przyda |
|
|
|
|
|