Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-05-24, 12:07
|
|
|
caro86wlkp napisał/a: | Wymieniłem sobie wnętrze prawego podłokietnika, z telefonu już nikt nie będzie korzystał za to dodatkowy schowek zawsze się przyda |
Akurat uchwyt telefonu z podłokietnika pasuje idealnie jaki uchwyt na pilot do Mi Box'a jeszcze kozacko się unosi jak chcesz po niego sięgnąć |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Iromax
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2020-05-24, 13:48
|
|
|
U mnie regeneracja rozrusznika - z pomocą warsztatu. Niestety brak swobodnego dostępu do kanału/podnośnika generuje dodatkowe koszty.
Wymiana akumulatora
Wymiana silniczka nawiewu na nogi kierowcy - v 108
zlokalizowane i zlikwidowane piski z kierownicy.
Kurcze gdyby nie ten wirus i brak możliwości wyjazdu do pracy w życiu bym tego nie robił. Mam nadzieję, że niebawem pojadę bo już chyba na silę wyszukuję prace
Jutro dobiorę się do silniczków nawiewu v113 i v71
zostanie
klima
grzanie fotela kierowcy
i to nieszczęsne chowanie się kierownicy przy wysiadaniu |
|
|
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2020-05-24, 18:28
|
|
|
akurat u mnie w podłokietniku padł ten mały siłownik także nie było sensu tego ratować.
po przeczytaniu kilku ostatnich tematów o regulacji kierownicy też się zabrałem u mnie za to i okazało się że wymiana przełącznika przy kierownicy rozwiązała sprawę. Teraz będę miał łatwiejszy dostęp do licznika przy podłączaniu dodatkowego komputera. Takie coś zakupiłem:
https://www.reveltronics....r-pokladowy-ukp |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2020-05-25, 07:10
|
|
|
Iromax napisał/a: | zlokalizowane i zlikwidowane piski z kierownicy |
Chodzi o piszczenie przy skręcaniu gdzieś spod koła kierownicy? Jeśli tak, to co zrobiłeś? |
|
|
|
|
|
|
|
Iromax
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2020-05-26, 09:17
|
|
|
Denerwujące piski przy skręcaniu kierownicą pochodziły z " krzyżaka", "przegub". Tego przy przejściu przez gródź.
Jak zdejmiesz półkę pod kierownicą jest dobry dostęp.
Użyłem smaru teflonowego w sprayu - ale może być każdy inny penetrant. Na początku podejrzewałem, że to jest na samym przejściu (między kabiną a komorą silnika) ale nie to ten "przegub". |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2020-06-28, 04:58
|
|
|
Co zrobić gdy pompa paliwa postanowi zakończyć współpracę pośrodku niczego? Na przykład coś takiego:
https://images89.fotosik.pl/389/cab660bfa1d6916f.jpg |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-11-19, 20:50
|
|
|
Wstyd się przyznać, ale od kwietnia auta nie myłem. W każdym razie w tym roku przy zakładaniu kół letnich, postanowiłem je porządnie doczyścić usuwając wszystkie syfy co łatwe nie było po kilku latach. Później potraktowałem je woskiem. Efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania. Wygląd felgi po przejechaniu 25 tyś km bez mycia. Natomiast te jasne ślady widoczne przy ramionach, to czystsze miejsca, w których spływała woda z felgi kiedy jechałem w deszczu (załącznik).
Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego. Jak dobrze pójdzie to końcem roku nowy koncept wyląduje na samochodzie
Do tego biledy z AFS i DRL powoli są na ukończeniu
A no i pada mi grzanie jednej lambdy, ale póki co olewam, są ważniejsze tematy na głowie.
DSC_0544.JPG
|
|
Plik ściągnięto 12 raz(y) 323,92 KB |
|
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-11-19, 22:08
|
|
|
sssebek napisał/a: | Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego. |
Co będziesz zakładał ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-11-20, 23:39
|
|
|
dice111 napisał/a: | sssebek napisał/a: | Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego. |
Co będziesz zakładał ? |
385/360 |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-11-21, 11:45
|
|
|
sssebek napisał/a: | dice111 napisał/a: | sssebek napisał/a: | Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego. |
Co będziesz zakładał ? |
385/360 |
sssebek nie wiem co kombinujesz ale do twojego auta żeby włożyć 385mm na przód to nie musisz zmieniać zwrotnic na te z Phaetona |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-11-22, 08:03
|
|
|
to chyba ze 20 wtedy |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-11-23, 15:17
|
|
|
FOSS napisał/a: | sssebek napisał/a: | dice111 napisał/a: | sssebek napisał/a: | Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego. |
Co będziesz zakładał ? |
385/360 |
sssebek nie wiem co kombinujesz ale do twojego auta żeby włożyć 385mm na przód to nie musisz zmieniać zwrotnic na te z Phaetona |
Ale mocno ułatwiłoby mi to rozwiązanie innego problemu.
Ogólnie na przód mam OE tarcze nowe 385 z S8 już kupione jak i zaciski o łącznej powierzchni na którą działa ciśnienie 53,4 cm2. Na tył mam chyba 20 różnych jarzm i do tego z 10 różnych zacisków. Docelowo zaciski pewnie i tak rozwiercę jak w golfie żeby wsadzić jeszcze większy tłoczek ale najpierw muszę to do "kupy" złożyć z tarczą 360 tak żeby nie było adapterów |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-11-23, 16:52
|
|
|
a spytam się po co takie wielkie tarcze ? |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-11-23, 17:18
|
|
|
Żeby auto zaczęło w końcu hamować. Już tu kiedyś pisałem ale powtórzę. Mój Golf IV TDI (226KM około 480 Nm) ma hamulce w setupie
- przód tarcza 312 + zacisk brembo 4 tloczki z E38 (tam są duże 4 tłoczki, nie to co w Cayenne z tyłu gdzie są maciupkie) + klocki hawk HPS
- tył tarcza wentylowana z Octavii RS + zaciski rozwiercone na tłoczek 41mm zamiast 38 + klocki Galfer o podwyższonym współczynniku tarcia.
Dopiero taki setup to dla mnie hamulec.
A teraz przejdźmy do A8:
Koła 19 cali i opona 255/55/19 zamiast fabrycznych R18 (tak wiem, nie ten rozmiar co powinien być, specjalnie i mam tego świadomość) = dłuższe ramie na jakim musi działać moment hamujący, do tego zatankowane 200 litrów paliwa + lodówka 35 litrów załadowana do pełna głównie mokrym jedzeniem które waży, duża walizka z wyposażeniem + sprzęt którego używam zawodowo (ogólnie cała masa dodana ponad zatankowane auto bez kierowcy to czasem pod 180 kg), do tego ja jako kierowca i dodaj do tego prędkość autostradową 160 +
To auto nie ma prawa hamować, co najwyżej spowalniać
Nawet w aucie z avatara mam zmieniony układ hamulcowy (przód tarcze wentylowane zamiast fabrycznych bębnów, poszerzona oś przednia o 8cm ( tak cm, nie mm) a tył na poszerzonym bębnie hamulcowym z dodanym korektorem siły hamowania żeby na pusto nie blokowało tyłu. ABS-u brak. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-11-23, 19:33
|
|
|
ale dobre hamulce to nie tylko wielkość tarczy |
|
|
|
|
|