Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Po małym remoncie nie moża odpalić auta  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-15, 09:47   

Akurat z Krzysztofem byłem cały czas w kontakcie , troche części też załatawiałęm do tego auta - ale akurat nie wałki . Nie miałem takich w ofercie ale nawet gdyby były to byłyby droższe jak w allegro .

Tak czytam ten temat i z biegiem czasu myślę ze Swap na 3.7 V8 liftowe nie byłby złym pomysłem . Wiadomo lepsze byłoby 4.2 ale znaleźć taki silnik w dobrym stanie to mega loteria .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-04-15, 10:46   

No dobra, ale te wszystkie motory to ogólnie są kible (mowie o dieslach). Niby wałki są teraz u kolegi nowe, popychacze tez. Kupowanie całego takiego motoru to i tak wydatek rzędu 4,5k minimum (do tego trzeba by na dzień dobry zrobic w nim te wałki i poopychacze, żeby na przyszłość mieć spokój). Biorąc pod uwagę robotę szeryfa nie wyjdzie całość taniej niz 7k pewnie.

Swap na benzynę to nienajlepszy pomysł. Będzie z tym cała masa komplikacji jak przeróbki układu wspomagania, układu zasilania w paliwo, za długa skrzynia biegów z innym sterowaniem, wymiana całych wiązek - no według mnie nie ma co tego w ogole rozważać.

Najsensowniej chyba kupić cały dół silnika za 2k, sprawdzić czy jest szczelny i nie zardzewiały (jak są jakieś wątpliwości to oddac go wpierdut od razu sprzedawcy i odzyskac kase). Jak jest szczelny i nie ma korozji/rys to po prostu załozyć na niego te czapki i zmienic cały motor. Będzie najszybciej i najtaniej według mnie. Blok bez głowic da się sensownie sprawdzić i nie będzie to do końca taki kot w worku jak całe posamykane motory ktore najpierw wsadzasz i odpalasz a potem dopiero możesz sprawdzić czy to w ogole działa.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-15, 20:45   

Swap na PB to własnie wieksze koszta ze względu na zakres zabawy. Stad jak dla mnie tam tylko 3.0 TDI V6 np CDUC a nie remonty osranego kibla :)
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-04-16, 09:52   

Swap na TDI 3.0 bedzie rownie skomplikowany i problematyczny co swap na benzyniaka
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-04-16, 10:02   

Szeryfisch ma plan, ale nie chce zdradzić jaki.... Ma być dobrze...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-16, 17:42   

Bugalon napisał/a:
Swap na TDI 3.0 bedzie rownie skomplikowany i problematyczny co swap na benzyniaka


Wojtek wg mnie niekoniecznie.

Ale plan chłopaków jest o wiele prostszy.
mus102, jak dobrze pokombinujesz to nie bedziesz miał juz takich pleców-jak cos to PW.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-04-16, 20:13   

Najważniejsze ze chlopak dobrze trafil :) teraz zacznie się rozwiązywanie problemow a nie ich tworzenia (jak to mialo miejsce wczesniej) :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-16, 20:46   

Dokładnie tak.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-04-19, 10:27   

No i będę miał do sprzedania 2 głowice po regeneracji wraz z wałkami nowymi i całą hydrauliką.

Do tego dół silnika , ale to raczej na stolik hehehe
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-19, 10:34   

Jakieś nowe szczegóły ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-04-19, 10:35   

Wymieniamy silnik <brawo>
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-19, 10:36   

Rozumiem ze na taki sam jak był ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-04-19, 10:40   

Tak, a stary idzie na części.
Od razu miało być tak zrobione i było by po temacie jakieś 3 miesiące temu a tak... no , ale człowiek uczy się na błędach.

Miejmy nadzieję, że silnik będzie chodził...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-19, 10:49   

Ale dlaczego chcesz sprzedawać swoje stare cześci silnika które sa jeszcze sprawne?? Polecam to zostawić :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-04-19, 10:57   

Czyli jaka diagnoza? Co jest przyczyną awarii której nie mogli sobie poradzić poprzedni mechanicy?
Czemu padła decyzja zmiany motoru a nie remont obecnego?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.