Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-04-15, 09:47
|
|
|
Akurat z Krzysztofem byłem cały czas w kontakcie , troche części też załatawiałęm do tego auta - ale akurat nie wałki . Nie miałem takich w ofercie ale nawet gdyby były to byłyby droższe jak w allegro .
Tak czytam ten temat i z biegiem czasu myślę ze Swap na 3.7 V8 liftowe nie byłby złym pomysłem . Wiadomo lepsze byłoby 4.2 ale znaleźć taki silnik w dobrym stanie to mega loteria . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-04-15, 10:46
|
|
|
No dobra, ale te wszystkie motory to ogólnie są kible (mowie o dieslach). Niby wałki są teraz u kolegi nowe, popychacze tez. Kupowanie całego takiego motoru to i tak wydatek rzędu 4,5k minimum (do tego trzeba by na dzień dobry zrobic w nim te wałki i poopychacze, żeby na przyszłość mieć spokój). Biorąc pod uwagę robotę szeryfa nie wyjdzie całość taniej niz 7k pewnie.
Swap na benzynę to nienajlepszy pomysł. Będzie z tym cała masa komplikacji jak przeróbki układu wspomagania, układu zasilania w paliwo, za długa skrzynia biegów z innym sterowaniem, wymiana całych wiązek - no według mnie nie ma co tego w ogole rozważać.
Najsensowniej chyba kupić cały dół silnika za 2k, sprawdzić czy jest szczelny i nie zardzewiały (jak są jakieś wątpliwości to oddac go wpierdut od razu sprzedawcy i odzyskac kase). Jak jest szczelny i nie ma korozji/rys to po prostu załozyć na niego te czapki i zmienic cały motor. Będzie najszybciej i najtaniej według mnie. Blok bez głowic da się sensownie sprawdzić i nie będzie to do końca taki kot w worku jak całe posamykane motory ktore najpierw wsadzasz i odpalasz a potem dopiero możesz sprawdzić czy to w ogole działa. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:45
|
|
|
Swap na PB to własnie wieksze koszta ze względu na zakres zabawy. Stad jak dla mnie tam tylko 3.0 TDI V6 np CDUC a nie remonty osranego kibla |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-04-16, 09:52
|
|
|
Swap na TDI 3.0 bedzie rownie skomplikowany i problematyczny co swap na benzyniaka |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-16, 10:02
|
|
|
Szeryfisch ma plan, ale nie chce zdradzić jaki.... Ma być dobrze... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-16, 17:42
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Swap na TDI 3.0 bedzie rownie skomplikowany i problematyczny co swap na benzyniaka |
Wojtek wg mnie niekoniecznie.
Ale plan chłopaków jest o wiele prostszy.
mus102, jak dobrze pokombinujesz to nie bedziesz miał juz takich pleców-jak cos to PW. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-04-16, 20:13
|
|
|
Najważniejsze ze chlopak dobrze trafil teraz zacznie się rozwiązywanie problemow a nie ich tworzenia (jak to mialo miejsce wczesniej) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-16, 20:46
|
|
|
Dokładnie tak. |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 10:27
|
|
|
No i będę miał do sprzedania 2 głowice po regeneracji wraz z wałkami nowymi i całą hydrauliką.
Do tego dół silnika , ale to raczej na stolik hehehe |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 10:35
|
|
|
Wymieniamy silnik |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 10:40
|
|
|
Tak, a stary idzie na części.
Od razu miało być tak zrobione i było by po temacie jakieś 3 miesiące temu a tak... no , ale człowiek uczy się na błędach.
Miejmy nadzieję, że silnik będzie chodził... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-19, 10:49
|
|
|
Ale dlaczego chcesz sprzedawać swoje stare cześci silnika które sa jeszcze sprawne?? Polecam to zostawić |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-19, 10:57
|
|
|
Czyli jaka diagnoza? Co jest przyczyną awarii której nie mogli sobie poradzić poprzedni mechanicy?
Czemu padła decyzja zmiany motoru a nie remont obecnego? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|