|
Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-24, 18:53
|
|
|
Michał...sam wiesz wystawianie ogłoszeń robienie fotek wysyłanie i pakowanie to zajmuje duzo czasu a zarobek z tego nikły. Jak ktoś ma tracić czas na wysyłanie pierdół i nie zarobic na lepszej pracy w tym samym czasie to chyba nie jest to dobrze. Szeryf nie dysponuje raczej przesadna ilościa czasu i warsztat tam funkcjonuje w trybie ciągłym.
Jak Krzysztof chce miec te auto i sie nim cieszyc to proponuje przynajmniej zaklepac sobie wszystko co się da z tamtej a nie wyprzedawac to co się za kilka kiechów może przydać.
Wiem że się wypompował z kasy ale to jest motywacja by sie rozliczyć z partaczami-niech teraz podjedzie tym autem do nich to już wystarczający dowód a reszta w tym temacie. |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-24, 19:04
|
|
|
Podjadę napewno, niech zobaczą, a i muszę ich pozdrowić co tam na odpierdalali, a następna taka awaria to podpale to audi i nie będzie problemu.... ... Dobrze, że w międzyczasie kupiłem se Seicento, przynajmniej było czym śmigać.
I powiem wam szczerze, przyjechałem nią wczoraj do domu, postawiłem i nigdzie nią już nie wyjechałem.
Po prostu boję się, że znowu się coś zepsuje, a już znowu turbo co było regenerowane (podobno) piszczeć zaczyna, nosz ku..A ile można.
Nie cieszy mnie to auto na chwilę obecną mam go dosyć |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-24, 19:15
|
|
|
Nie dziwię się-proponowałem nieco inna droge ale no cóż jak kto chce. Ja się w nieudane silniki nie lubie pchac szczeólnie jak sa za drogie. |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-24, 19:18
|
|
|
Po pierwsze, tak to jest jak się najpierw kupuje, później czyta
Po drugie gdybym WAS słuchał od początku, zaoszczedzilbym ponad 10tyś, i nie miałbym teraz w garażu np. 16tu wtrysków. Heh |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-24, 19:19
|
|
|
To prawda mogłeś NAS posłuchać. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-30, 16:43
|
|
|
Dobra, tarcze zamówione, jeszcze czujnik ABS lewy przód i powinno być git,.... A no i czekam aż turbo klęknie
[ Dodano: 2016-05-21, 09:18 ]
Witam, nowe wałki i cała hydraulika została sprzedana, i co się okazało??
Kupujący założył i identyczny objaw.... brak kompresji.
Był mądrzejszy, dał po mierzyć do jakieś firmy co się zajmują takimi pomiarami i co się okazało:
Wałki zgodne z ORI
Hydrauliki też choć ktoś tu zasugerował, że przez nie niema kompresji i kupił inne podobno dobre i kompresji też nie było (choć i za te musiałem zapłacić nie wiedzieć czemu).
Okazało się, żę problemem nie był tu dół silnika jak mi sugerowano, nie hydrauliki (które kupiłem za 1000zł i leżą w garaż wraz z głowicami) a dźwigienki ... było o 1mm różnicy między ORI i z tąd brak kompresji.
Kupujący wałki zadzwonił mnie tylko poinformować, żebym nie wyrzucał silnika, on sobie to zareklamował do hurtowni gdzie było to kupywane....
Rozumię, że najprostszą opcją było wymienić silnik i za to im chwała , ale nie rozumię, czemu zostawili go z uszkodzonymi przepłwkami, o turbie wiedziałem, biorąc pod uwagę, że zapłaciłem za te usługę równe 9tyś
Auto do dziś zrobiło jakieś 2tyś km i nie ma z nim żadnych problemów, hamulce też zrobiłem i jest jak na razie dobrze, albo prawie dobrze, nie mówiąc o turbie, które pewnie się rozpadnie bo dziwnie piszczy i przepływomierzu.
Pozdrawiam wtajemniczonych...
P.S Czasami się trzeba zastanowić, czy warto coś naprawiać, czy lepiej dać se spokój. |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-05-21, 08:22
|
|
|
Już mógł nie dzwonić i nerwów Ci oszczędzić |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-21, 09:10
|
|
|
mus102, Nie bardzo rozumiem. Przecie sam widziałem że ci z lewej strony kompresja sp...ła dołem na bodajże 4 cylindry zalane benzyną dwa wysłchy po chwili to chyba o czymś świadczy? |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-05-21, 12:51
|
|
|
Dzwigienki u mnie były wytarte po 3mm do 5mm i część z nich spadła czyli auto chodziło nie na wszystkich zaworach i paliło na strzała i jeżdziło jak ktoś nie ma pojęcia o tym silniku to niech się za niego nie zabiera |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |
|
|