Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 10:58
|
|
|
Poważnie??
No głowice są po kapitalnym remoncie, walki nowe, cała hydraulika też, reszta to szrot.
Dodam, że auto nie idzie SO sprzedania i szybko nie pójdzie, jeszcze nie zacząłem się nim cieszyć. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 12:25
|
|
|
Myślę, że jak traficie dobry motor to nie będziesz mocno stratny na tym. Po prostu opchniesz obie glowice po regeneracji z nowymi wałkami i nowymi popychaczami i część kasy wróci. Ewentualnie zrob jak Maciek radzi - czyli zostaw to sobie na zapas.
Według mnie decyzję podjęliście dość ryzykowną, chyba że macie jakis pewny motor - to wtedy zupełnie zmienia postać rzeczy. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 12:33
|
|
|
No, a co tu robić, dół silnika nie nadaje się do niczego. Nie trzyma kompresji w dodatku tak długo go naprawiali poprzedni mechanicy, że zardzewialy cylindry. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-04-19, 13:50
|
|
|
Ja bym jednak na Twoim miejscu Krzysztof nie odpuścił tym poprzednim mechanikom - powinni ponieść jakąkolwiek odpowiedzialność za to |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 14:00
|
|
|
No tylko jak mu to wyzygalem, zw silnik doprowadził do takiego stanu to się wyparl, powiedział, widziałeś że cylindry i tłoki były staram zabezpieczone i tak to niestety wyglada no bo tak było, ale kiedy to po smarowal tego nie wiem... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-19, 15:48
|
|
|
Przecie u szeryfa nie zardzewiały! byłem przy tym jak ściągali te główke także niech ten twój ex spec nie kiwa ludzi bo sam jest idiotą.
Wojtku silnik jest sprawdzony jeszcze w jeżdzącym aucie. |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-19, 19:19
|
|
|
Dlatego nie dyskutuje już nawet z tymi pseudo mechanikami, bo to i tak nic nie daje... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-19, 19:37
|
|
|
Ja wam tylko powiem że z tej całej historii oprócz zadowolonego Krzyśka może wyjdzie jeszcze jeden ciekawy projekt |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-04-20, 07:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ja wam tylko powiem że z tej całej historii oprócz zadowolonego Krzyśka może wyjdzie jeszcze jeden ciekawy projekt |
Stolik V8 dla ciebie |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-20, 08:30
|
|
|
Hehe cos o wiele lepszego Ale nie dla mnie |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-04-20, 08:34
|
|
|
Czytam temat i czytam i się zastanawiam czy nie sprzedać auta |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-20, 08:41
|
|
|
igor.ostrowski napisał/a: | Czytam temat i czytam i się zastanawiam czy nie sprzedać auta |
Czemu chcesz sprzedać, jeśli autko chodzi to dbaj o olej i będzie chodzić.
Ja auto kupiłem już w tak fatalnym stanie, po chodziło jeszcze 10miesięcy i umarło, ale mimo tego, że umarł silnik, trzeba tarcze wymienić, czujnik ABS i kilka innych części to i tak będę go robił i zadbam po swojemu...
Życie nauczyło mnie już, żeby do partaczy nie dawać aut do naprawy, bo później idzie się w koszty, żałuję, że id początku nie słuchałem kolegów z forum, zaoszczedzilbym jakieś 10tyś no cóż... |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-22, 16:49
|
|
|
silnik wsadzony, odpalony. I h%$, cieknie prawe turbo, a dostep jest z dupy... Jutro walcze dalej..
A został zderzak i koła do założenia. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-22, 17:19
|
|
|
Kurde, a ja na jutro już wolne i kierowcę załatwiłem |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-22, 20:21
|
|
|
Krzysztof nie spiesz sie tak bo skala doyebania twojego auta była tak znaczna że Paweł musi miec czas by to ogarnać. |
|
|
|
|
|