Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kickdown  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-02, 21:43   

Na początku produkcji d2 tego przycisku pod pedałem chyba nie było
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-02, 21:48   

skrzynia tak jakby się uczyła i za pierwszym razem inaczej zmienia redukuje po stylu moherowym
ale jak parę razy zobaczy obrotek czerwone pole
to ta zmiana jet brutalna i szybsza
przynajmniej tak u mnie jest
na zmianę biegów też ma wpływ lpg
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-02-02, 21:48   

a tak mi jeszcze wpadło właśnie w oko :

http://www.a8team.pl/d2-0...zani-vt4719.htm

próbował ktoś ? prawda czy mit? :P
_________________

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-02, 21:51   

Też o tym przed chwilą poczytałem i zobaczę jutro, czy się kręci :D
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-02, 22:02   

Ale to jest zwykły włącznik 0,1 więc co tam można regulować?Sprawcie sobie w blokach pomiarowych czy działa.
Ja u siebie przekodowałem skrzynie z 00001 na 00011
niby tryb uczenia ma być wyłączony ale niedomagania skrzyni wykluczają na razie jakiekolwiek testy.
Pozdrawiam
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-02-02, 22:09   

W mojej 5hp24 mam nawet tak, że jak jade 60km/h to na tipie gdy wcisne kickdown, to zredukuje do 1 (kreci się do 75km/h) ale w momencie przerzucania z 1 na 2, silnik na chwile kręci do odcinki i dopiero po ok.1-2s wrzuca 2.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-02, 22:11   

No to generalnie git bo myślałem ze się moja tylko tak "długo" zbiera i faktycznie przy wyprzedzaniu trzeba grać poprawkę :/ ... no ale od czego jest tip w kierownicy :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-02, 22:15   

pawelbtw, z 4 biegu?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-02, 22:20   

martin_rs4 napisał/a:
No to generalnie git bo myślałem ze się moja tylko tak "długo" zbiera i faktycznie przy wyprzedzaniu trzeba grać poprawkę :/ ... no ale od czego jest tip w kierownicy :D

I na D też możesz zmieniać biegi?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-02, 22:21   

Mariusz wszystko zależy od dwóch czynników jak wciśniesz ten pedał i co o tym pomyśli sam ECU.
Jeśli jedziesz 60 km/h na 4 biegu i spokojnie powoli sprowadzisz pedał w welur to skrzynia zwali o jeden, natomiast ta sama sytuacja a pedał zostanie w trybie natychmiastowym sprowadzony do podłogi to skrzynia powinna zrzucić o 2 ;)
Sprawdz jutro u mnie tak jest ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-02, 22:23   

Tak jak Erni pisze. Jak se sterownik pomysli tak zrobi,czasem jak za wolno wciskamy to nie zrobi nic!
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-02, 22:27   

Bartul napisał/a:
martin_rs4 napisał/a:
No to generalnie git bo myślałem ze się moja tylko tak "długo" zbiera i faktycznie przy wyprzedzaniu trzeba grać poprawkę :/ ... no ale od czego jest tip w kierownicy :D

I na D też możesz zmieniać biegi?


Nie, to tylko na tipie :) czytałem ostatnio że można przekodować skrzynie aby w pozycji D i po naciśnięciu przycisku na kierownicy ASB przechodziła w tryb manualny, ale generalnie to akurat mi nie potrzebne ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-02-02, 22:43   

beyer28, tak z 4-ego. Byłem właśnie na przejażdzce niestety nie sprawdziłem czy z 5-tki przerzuci. Napadało śniegu u mnie do tego mróz to nawet na dwójce mi dupą miotało więc wolałem nie ryzykować trzymając telefon w jednej ręce, a drugą okiełznać 300 koni. Ale jestem pewien, że skrzynia zrzuca więcej niż 2 biegi w dół. Jak będzie w miarę sucho, to nagram jak S-ka z 6 biegu wrzuca 2.
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-03, 15:12   

Panowie tak czytam i mam teraz zagadkę, bo piszecie ze na Tipie przy kickdownie skrzynia powinna redukować biegi, u mnie natomiast zachowuje się na Tipie jak zwykły manual, tzn. przy depnięciu gazu jedynie przyspiesza, nie redukuje biegów. To jak to jest z tym w końcu, czy to u mnie coś jest nie tak? :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-03, 15:19   

Moja na TIPie nie robi sama nic poza redukcją gdy hamuje. Czyli jak jade na 4 i dam w deche to jedzie dalej na 4 jak zahamuje to zredukuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.