Autor |
Wiadomość |
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-03, 15:21
|
|
|
No właśnie, u mnie to samo, dlatego zaciekawiły mnie wypowiedzi kolegów, że na tipie redukuje biegi przy kicku |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-03, 17:08
|
|
|
U mnie redukuje jak mam na TIPie i wcisnę kick a i również sama ASB zimieni bieg na wyższy jak osiągnie max obrotów na danym biegu... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-03, 17:31
|
|
|
puzzel1 martin_rs4 ciekawostka a sprawdźcie kodowania .
Całkowicie odmienne zachowania a roczniki te same. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-03, 17:37
|
|
|
no walsnie ciekawe to jest. Jutro w drodze do pracy potwierdze czy aby na pewno sie nic nie zmienilo |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-03, 18:05
|
|
|
No więc sprawdzilem i mam kodowanie 00001, zmienilem na 00011 i bez zmian |
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-03, 18:30
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | No więc sprawdzilem i mam kodowanie 00001, zmienilem na 00011 i bez zmian |
Wydaje mi sie że umnie na kodowaniu 00011 trochę wyżej się kręci ale to subiektywne odczucie. |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-03, 18:33
|
|
|
Tzn. pisząc bez zmian miałem na myśli brak redukcji na Tipie przy kickdownie, nawet nie kręciłem silnika na obrotach |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-02-03, 19:47
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | U mnie redukuje jak mam na TIPie i wcisnę kick a i również sama ASB zimieni bieg na wyższy jak osiągnie max obrotów na danym biegu... |
Miałem tak samo w s8 98r
aa i np. zawsze na kicku redukowała tyle ile mogła najczesciej o 2 biegi ale np. przy 80km/h powinna z 5tki do 2jki i dociagnać do 100km/h i 3 ale nie pamietam już |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-03, 19:55
|
|
|
danielos8 napisał/a: | Miałem tak samo w s8 98r |
Ooo to widzę że nie jestem jedyny który ma "tak dobrze" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-04, 10:47
|
|
|
... no więc moi drodzy potwierdzam, to iż moja ASB z lewarkiem ustawionym na TIP, sama zmienia biegi przy wciśnięciu kicka - 2 w dół oraz przy max obrotów +1 do góry...
na dowód tej "przewagi dzięki technice" zamieszczam filmik nagrany dziś rano w drodze do pracy >
https://www.youtube.com/watch?v=STQitilTvGA
od razu mówie, jeśli pepi to czytasz to próba była robiona na LPG, niestety po chwili jak słychać sie LPG skończyło <tjaa>
kolejny dowód na to że BRC na jedym parowniku też może pociągnąć do końca bez problemu....takie tak OT |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-04, 11:43
|
|
|
kurde ciekawe od czego to zależy że jedna skrzynia zmienia, druga nie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-04, 12:27
|
|
|
Zależy od sterownika i kodowania. Osobiście uważam że na TIP nie powinna robic nic,moja tylko redukuje przy hamowaniu co nie jest az tak "bolesne"
Martin nie tylko twoje BRC ciągnie do odcinki |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-04, 12:31
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | kurde ciekawe od czego to zależy że jedna skrzynia zmienia, druga nie |
Od nauczyciela z fabryki. Moja babka nie redukuje na TIP-ie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-04, 12:35
|
|
|
Apophis napisał/a: | Martin nie tylko twoje BRC ciągnie do odcinki |
ja wiem Maciek...ale nie wszyscy w to wierzą
moja sama redukuje tylko po wciśnięciu kicka, natomiast chcąc przyspieszyć bez kicka, nie zdredukuje, ale już przy max obrotów sama wrzuci +1 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-02-04, 13:40
|
|
|
moja też sama przerzuca na tipie + 1 i -1 a po wciśnięciu kicka -2 redukuje |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|