Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kickdown  
Autor Wiadomość
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-03, 15:21   

No właśnie, u mnie to samo, dlatego zaciekawiły mnie wypowiedzi kolegów, że na tipie redukuje biegi przy kicku
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-03, 17:08   

U mnie redukuje jak mam na TIPie i wcisnę kick a :) i również sama ASB zimieni bieg na wyższy jak osiągnie max obrotów na danym biegu...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-03, 17:31   

puzzel1 martin_rs4 ciekawostka a sprawdźcie kodowania .
Całkowicie odmienne zachowania a roczniki te same.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-03, 17:37   

no walsnie ciekawe to jest. Jutro w drodze do pracy potwierdze czy aby na pewno sie nic nie zmienilo :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-03, 18:05   

No więc sprawdzilem i mam kodowanie 00001, zmienilem na 00011 i bez zmian :D
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-03, 18:30   

puzzel1 napisał/a:
No więc sprawdzilem i mam kodowanie 00001, zmienilem na 00011 i bez zmian :D

Wydaje mi sie że umnie na kodowaniu 00011 trochę wyżej się kręci ale to subiektywne odczucie.
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-03, 18:33   

Tzn. pisząc bez zmian miałem na myśli brak redukcji na Tipie przy kickdownie, nawet nie kręciłem silnika na obrotach :)
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-02-03, 19:47   

martin_rs4 napisał/a:
U mnie redukuje jak mam na TIPie i wcisnę kick a :) i również sama ASB zimieni bieg na wyższy jak osiągnie max obrotów na danym biegu...


Miałem tak samo w s8 98r
aa i np. zawsze na kicku redukowała tyle ile mogła najczesciej o 2 biegi ale np. przy 80km/h powinna z 5tki do 2jki i dociagnać do 100km/h i 3 ale nie pamietam już :]
_________________
dare to be great
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-03, 19:55   

danielos8 napisał/a:
Miałem tak samo w s8 98r


Ooo to widzę że nie jestem jedyny który ma "tak dobrze" :D ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 10:47   

... no więc moi drodzy potwierdzam, to iż moja ASB z lewarkiem ustawionym na TIP, sama zmienia biegi przy wciśnięciu kicka - 2 w dół oraz przy max obrotów +1 do góry...

na dowód tej "przewagi dzięki technice" :D zamieszczam filmik nagrany dziś rano w drodze do pracy >

https://www.youtube.com/watch?v=STQitilTvGA

od razu mówie, jeśli pepi to czytasz ;) to próba była robiona na LPG, niestety po chwili jak słychać sie LPG skończyło <tjaa>
kolejny dowód na to że BRC na jedym parowniku też może pociągnąć do końca bez problemu....takie tak OT ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-04, 11:43   

kurde ciekawe od czego to zależy że jedna skrzynia zmienia, druga nie :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-04, 12:27   

Zależy od sterownika i kodowania. Osobiście uważam że na TIP nie powinna robic nic,moja tylko redukuje przy hamowaniu co nie jest az tak "bolesne" :)

Martin nie tylko twoje BRC ciągnie do odcinki :P
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-04, 12:31   

puzzel1 napisał/a:
kurde ciekawe od czego to zależy że jedna skrzynia zmienia, druga nie :D


Od nauczyciela z fabryki. Moja babka nie redukuje ;) na TIP-ie
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 12:35   

Apophis napisał/a:
Martin nie tylko twoje BRC ciągnie do odcinki


ja wiem Maciek...ale nie wszyscy w to wierzą <amasz>

moja sama redukuje tylko po wciśnięciu kicka, natomiast chcąc przyspieszyć bez kicka, nie zdredukuje, ale już przy max obrotów sama wrzuci +1
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 13:40   

moja też sama przerzuca na tipie + 1 i -1 a po wciśnięciu kicka -2 redukuje
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.