Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kickdown  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 14:08   

meir napisał/a:
moja też sama przerzuca na tipie + 1 i -1 a po wciśnięciu kicka -2 redukuje


czyli wychodzi na to że albo mamy ten sam rodzaj ASB albo to samo kodowanie, choć moim zdaniem takie zachowanie ASB jest jak najbardziej poprawne...

kto tak nie ma niech sie martwi... :P taki żarcik <kwiatek> <niegadam>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-04, 14:32   

Właśnie wolał bym żeby na TIPIE nic nie robił pełna kontrola.
Na początku zabawa wyprzedzanko to na tipa redukcja ogień gała + i tu moje zdziwienie nie jedzie co jest, ja zmieniłem i komp miałem +2 to nie jechał.
Znalazłem jakieś informacje o adaptacji kicka moze ktoś coś więcej wie na ten temat?
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-02-04, 18:16   

Koledzy, lepiej mi wyjaśnijcie jak to jest, tymi pierwszymi rocznikami, że niby nie było kickdown'a, bo kiedyś pocisnąłem jednemu Panu który testował D2 i mówił, że denerwujące jest to, że nie może zredukować na tipie i pouczyłem go właśnie o kickdownie :) Na dowód tego, że skrzynka zmienia nawet o 3 biegi w dół zamieszczam filmik :)

https://www.youtube.com/watch?v=vGIfPzEZOmo
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-04, 19:14   

pawelbtw napisał/a:
Koledzy, lepiej mi wyjaśnijcie jak to jest, tymi pierwszymi rocznikami, że niby nie było kickdown'a, bo kiedyś pocisnąłem jednemu Panu który testował D2 i mówił, że denerwujące jest to, że nie może zredukować na tipie i pouczyłem go właśnie o kickdownie :) Na dowód tego, że skrzynka zmienia nawet o 3 biegi w dół zamieszczam filmik :)

https://www.youtube.com/watch?v=vGIfPzEZOmo

Ale ty chyba masz 5hp24? to jest.
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 19:18   

martin_rs4 napisał/a:
meir napisał/a:
moja też sama przerzuca na tipie + 1 i -1 a po wciśnięciu kicka -2 redukuje


czyli wychodzi na to że albo mamy ten sam rodzaj ASB albo to samo kodowanie, choć moim zdaniem takie zachowanie ASB jest jak najbardziej poprawne...

kto tak nie ma niech sie martwi... :P taki żarcik <kwiatek> <niegadam>


wiesz co oznaczenie skrzyni mogę ci powiedzieć w sobotę bo będę dolewał oliwy to sprawdzę a kodowanie mam 00001.
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 19:20   

a redukacja zależy od paru czynników z tego co zauważyłem , Pierwszy to prędkość drugi obroty. Bo wątpie że cisnąć 220 km przy kicku skrzynia zredukuje o 2 biegi.
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 19:50   

meir napisał/a:
Bo wątpie że cisnąć 220 km przy kicku skrzynia zredukuje o 2 biegi.


nie zredukuje...co najwyzej o jeden, jesli w ogole...juz probowalem :D

pawelbtw napisał/a:
Na dowód tego, że skrzynka zmienia nawet o 3 biegi w dół zamieszczam filmik :)

https://www.youtube.com/watch?v=vGIfPzEZOmo


pawelbtw, ale przy kicku skrzynia moim powinna od razu zmienic np. z 4 na 2 a nie jak na filmie pojedynczo - po kolei w dol...poza tym jak slucham w sluchawkach to slychac jak lewarek chodzi przy redukcji ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-02-04, 20:02   

martin_rs4, Dobra uwaga co do filmuku kolegi.. bo ja tez zauwazylem jakby byly recznie zmieniane biegi ponieważ jakos tak pokolei przeskakiwały zamiast odrazu na 1.
w ogole ten temat dla mnie prosty :) zredukuje tyle ile moze tylko ciekawi mnie to jak może nie zredukować ani wrzucic na wyzszy na TIpie i kicku :P :>
_________________
dare to be great
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 20:04   

no dość dziwne :) u mnie przy kicku od razu na wyświetlaczy z 5 przeskakuje na 3 a nie po kolei
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-02-04, 21:11   

Bartul, tak to jest 5HP24 pare postów wcześniej wspomniałem o tym, że mam dłuższe biegi temu może moja zmienia o 3 dół. Koledzy, nie miałbym was po co oszukiwać, jedyna manualna zmiana na tym filmiku to biegi do góry przy których zmienianie lewarkiem biegów oczywiście słychać :) martin_rs4, Możesz mieć rację, moja delikatnie szarpie nie mam pewności co do jej kondycji, ale za ok.20min dodam obiecany filmik z S-ką D3 nagrany 10 min temu i tam przedstawiłem jak jedziesz spokojnie przy 60 km/h na 6 biegu i redukcja na 2 przy pełnym gazie, a następnie w 31s. manualnie wrzuciłem piątkę aby pokazać jak auto jedzie na tiptronicu, bez użycia kickdowna, a następnie w 36s. kickdown. Powinno to zobrazować mniej więcej jak to działa tym nieświadomym :)
Ps. W trzech A8 skrzynia na tipie zmienia biegi tak samo, więc nie wiem, czy wszystkie 3 są uszkodzone, czy po prostu skrzynia na tipie przeskakuje przez każdy bieg. Ale ktoś wyżej stwierdził, że jak jedzie w trasie i da gazu na maxa to chwile to potrwa zanim skrzynia zredukuje, więc może ona przeskakuje przez każdy bieg, ale na D tego nie widzimy?
Ps.2: Sorka za jakość i jeszcze raz zapewniam, że nie zmieniałem biegów ręcznie ;) ale z tym, że skrzynia sama zdecyduje do którego biegu zredukować to prawda, testowałem wiele razy i w D2 powyżej 60 km/h redukuje na 2, a poniżej do 1-ki. Tak samo, D3. Ale pomyślcie tak, jadąc 110 km/h jedziecie na 6. Nagle but w podłoge i zredukuje do 3-ki czyż nie ?

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Ostatnio zmieniony przez pawelbtw 2015-02-04, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 21:21   

Dziwna sprawa z tym przezkakiwaniem biegów pojedynczo, bo na moim filmiku widać jak skrzynia na tipie po wciśnięciu kick a z 4 biegu od razu wskakuje na 2 bieg a też mam 5hp24

Ciekawe jak będzie z tym S8 D3 :]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 21:28   

ja jestem na 100 % pewny że przeskakuje od razu na 3 z piątki a nie po kolei przynajmniej u mnie w aucie kilka razy próbowałem i zawsze tak samo
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-02-04, 21:32   

akurat co do "przeskakiwania" skrzyni przez każdy bieg po kolei to myślę, że pawelbtw ma racje a już czy wyświetli od razu bieg docelowy czy będzie podświetlać po kolei to chyba różnica zegarów a nie skrzyni... No chyba, że warto jeszcze sprawdzić czy mamy skrzynie typu PRND432 czy PRNDS bo może to też robi różnicę ? <niewiem>

Kolega w D3 miał tak samo, każdy bieg po kolei mu się podświetlał.

Mi w każdym razie redukuje o 2 a czasem nawet 3 biegi (5->2) największa różnica jaką wychwyciłem. Niestety zapomniałem i nie sprawdziłem, czy na tip'ie też redukuje po wciśnięciu kick'a <onie>

Za to czas reakcji myślę, że podobny, obojętnie czy pokazuje od razu niższy bieg czy po kolei wyświetla to i tak chwilę trzeba poczekać :P

P.S. Paweł dobra nuta w tej D3 :D :D :D
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 21:35   

No u mnie też ale może w PreFL akurat w ten sposób na FISie pokazuje jak u kolegi pawelbtw, <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 21:36   

O i tu kolega ma racje bo skrzynie z trybem S mogą inaczej wyświetlać to raz a dwa ja mam FL a to i wyświetlanie może być inne niż u kolegi bo na filmie widzę że ma pre FL
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.