Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-04, 21:36
|
|
|
CO do wskazań na szafie to nie synchronizuje sie to idealnie z rzeczywista pracą skrzyni więc sie tym nie sugerujcie. U siebie mam tak że jak jade w swoich górach na tipie i dam sygnał do zmiany biegu to często jest tak że albo na szafie pokaże zmiane a w skrzyni nastepuje tuż po tym albo na odwrót czuje zmiane a szafa dopiero po pokaże. Jest to zalezne od warunków. WIęc jak wam zredukuje to wcale nie musi w tym samym momencie tak samo tego pokazać. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-04, 21:38
|
|
|
5hp-była już od 96 roku
jak znajdę to coś dam bo gdzieś miałem opis skrzyni i zasady jej działania
i ten psełdo sport |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-04, 21:42
|
|
|
Ale faktycznie jeśli nawet w D3 pokazuje FIS zmianę biegów pojedynczo przy kicku to jest to chyba zależne od zegarów...
U mnie jest ASB prnd432 i FIS pokazuje przy zrzucaniu od razu dany bieg ale ja mam D2 FL wiec też jest inaczej niż w PreFL |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-02-04, 21:49
|
|
|
No to ja mam tak samo wyświetlane jak u Ciebie martin_rs4 i też FL i też PRND432... jutro się przekonam czy kick na tipie zadziała bo jak nie to chyba co skrzynia to inne zachowanie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-02-04, 21:56
|
|
|
czyli wychodzi że FL przy skrzyni PRND432 zrzuca od razu do danego biegu |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-04, 21:58
|
|
|
Ale widzisz nie każdemu w FL na tipie przy wciśnietym kicku zrzuca .... to jest ciekawe...ja tak mam od początku że zrzuca i nic ze skrzynią nie kombinowałem, typu jakieś kodowania inne itp. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:13
|
|
|
wiesz co ja mam kodowanie 00001 czyli skrzynia się uczy i działa w trybie Economy mode możliwe że jak ktoś ma kodowanie na Sport mode to mu nie będzie redukowała. Ciężko powiedzieć najlepiej by było wziąść 2 auta z tym samym silnikiem i skrzynią z tego samego roku tylko o różnej pracy i sprawdzić kodowanie itd bo czuje że to będzie wlaśnie kwestia kodowania |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:18
|
|
|
Jak poczytacie temat od początku to to będziecie wiedzieć ze była o tym mowa.
Miałem kodowanie 00001 i 00011 bez zmian, zawsze redukuje |
|
|
|
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:35
|
|
|
Wybaczcie za tą lawinę filmików, ale tutaj przedstawie ostatni a zarazem chyba najlepiej obrazujący filmik. "Dodałem" lektora aby dużo nie pisać
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:41
|
|
|
Bajera ... ale bym sobie taką S8 pośmigał czyli zależy od wersji, typu auta .. nie wiem <niewiem> ale zrzuca na tipie po wciśnięciu kicka... zrzuca |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:47
|
|
|
martin_rs4, Jeśli chodzi o S-kę, powiem krótko. Baja. Pali ogromne ilości paliwa przy mocniejszych jazdach, ale na spokojnie gdy nie ma ruchu w mieście do 18 można zejść. Obok stoi tez D3 w longu 4.2 MPI ale to nie to samo. V8 jest dużo głośniejszy niż V10. Kultura na postoju V10 nie do opisania, po prostu nie czujesz, że auto odpala i chodzi. Dźwiek też jest piękny ale to zależy kto jak woli, V8 bardziej basowo chodzi, V10 sportowo. S jest duuużo sztywniejsza, nawet D2 jest wygodniejsza od niej, nie mówiąc już o D3 z pneumatyką gdzie przepaść jest ogromna między D2 a D3. Szybkość skrzyni i reakcja na gaz, to też dwie inne bajki. Gdybyś był kiedyś w okolicach Bytowa to odezwij się |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:54
|
|
|
Rany, rany do Bytowa kawał drogi, ale może na Ogólnopolski zawitasz w czerwcu ?
Poza tym na pewno będę jechał na urlop do Władka to można by sie spiknąć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:59
|
|
|
Może i się wybior, mamy trochę czasu więc nie wiadomo czy jeszcze będe ją miał:) Gdyby ktoś był zainteresowany to autko jest na sprzedaż i po pół rocznej przerwie udało się uporać z fabryczna wadą utraty mocy. Żeby nie było offtopa: Z działającym kickdownem |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-02-05, 08:01
|
|
|
Bartul napisał/a: | Jak poczytacie temat od początku to to będziecie wiedzieć ze była o tym mowa.
Miałem kodowanie 00001 i 00011 bez zmian, zawsze redukuje |
Czyli kolego zmieniłeś tylko to ze skrzynia miała się nie uczyć a nie tryb skrzyni sport mode to 00012 |
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-05, 11:47
|
|
|
12 to na USA/kanada odpowiednik 11
Pisze kodowanie dla skrzyni rocznik 98-99
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|