Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kickdown  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-04, 21:36   

CO do wskazań na szafie to nie synchronizuje sie to idealnie z rzeczywista pracą skrzyni więc sie tym nie sugerujcie. U siebie mam tak że jak jade w swoich górach na tipie i dam sygnał do zmiany biegu to często jest tak że albo na szafie pokaże zmiane a w skrzyni nastepuje tuż po tym albo na odwrót czuje zmiane a szafa dopiero po pokaże. Jest to zalezne od warunków. WIęc jak wam zredukuje to wcale nie musi w tym samym momencie tak samo tego pokazać.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-04, 21:38   

5hp-była już od 96 roku
jak znajdę to coś dam bo gdzieś miałem opis skrzyni i zasady jej działania
i ten psełdo sport ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 21:42   

Ale faktycznie jeśli nawet w D3 pokazuje FIS zmianę biegów pojedynczo przy kicku to jest to chyba zależne od zegarów... <hmm>

U mnie jest ASB prnd432 i FIS pokazuje przy zrzucaniu od razu dany bieg ale ja mam D2 FL wiec też jest inaczej niż w PreFL
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-02-04, 21:49   

No to ja mam tak samo wyświetlane jak u Ciebie martin_rs4 i też FL i też PRND432... jutro się przekonam czy kick na tipie zadziała :) bo jak nie to chyba co skrzynia to inne zachowanie :P
_________________

 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 21:56   

czyli wychodzi że FL przy skrzyni PRND432 zrzuca od razu do danego biegu
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 21:58   

Ale widzisz nie każdemu w FL na tipie przy wciśnietym kicku zrzuca .... to jest ciekawe...ja tak mam od początku że zrzuca i nic ze skrzynią nie kombinowałem, typu jakieś kodowania inne itp.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-04, 22:13   

wiesz co ja mam kodowanie 00001 czyli skrzynia się uczy i działa w trybie Economy mode możliwe że jak ktoś ma kodowanie na Sport mode to mu nie będzie redukowała. Ciężko powiedzieć najlepiej by było wziąść 2 auta z tym samym silnikiem i skrzynią z tego samego roku tylko o różnej pracy i sprawdzić kodowanie itd bo czuje że to będzie wlaśnie kwestia kodowania
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-04, 22:18   

Jak poczytacie temat od początku to to będziecie wiedzieć ze była o tym mowa.
Miałem kodowanie 00001 i 00011 bez zmian, zawsze redukuje
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-02-04, 22:35   

Wybaczcie za tą lawinę filmików, ale tutaj przedstawie ostatni a zarazem chyba najlepiej obrazujący filmik. "Dodałem" lektora aby dużo nie pisać :)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 22:41   

Bajera ... ale bym sobie taką S8 pośmigał :D czyli zależy od wersji, typu auta .. nie wiem <niewiem> ale zrzuca na tipie po wciśnięciu kicka... zrzuca ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-02-04, 22:47   

martin_rs4, Jeśli chodzi o S-kę, powiem krótko. Baja. Pali ogromne ilości paliwa przy mocniejszych jazdach, ale na spokojnie gdy nie ma ruchu w mieście do 18 można zejść. Obok stoi tez D3 w longu 4.2 MPI ale to nie to samo. V8 jest dużo głośniejszy niż V10. Kultura na postoju V10 nie do opisania, po prostu nie czujesz, że auto odpala i chodzi. Dźwiek też jest piękny ale to zależy kto jak woli, V8 bardziej basowo chodzi, V10 sportowo. S jest duuużo sztywniejsza, nawet D2 jest wygodniejsza od niej, nie mówiąc już o D3 z pneumatyką gdzie przepaść jest ogromna między D2 a D3. Szybkość skrzyni i reakcja na gaz, to też dwie inne bajki. Gdybyś był kiedyś w okolicach Bytowa to odezwij się ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-04, 22:54   

Rany, rany do Bytowa kawał drogi, ale może na Ogólnopolski zawitasz w czerwcu ? :D <amasz>

Poza tym na pewno będę jechał na urlop do Władka to można by sie spiknąć ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-02-04, 22:59   

Może i się wybior, mamy trochę czasu więc nie wiadomo czy jeszcze będe ją miał:) Gdyby ktoś był zainteresowany to autko jest na sprzedaż i po pół rocznej przerwie udało się uporać z fabryczna wadą utraty mocy. Żeby nie było offtopa: Z działającym kickdownem :D
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-02-05, 08:01   

Bartul napisał/a:
Jak poczytacie temat od początku to to będziecie wiedzieć ze była o tym mowa.
Miałem kodowanie 00001 i 00011 bez zmian, zawsze redukuje


Czyli kolego zmieniłeś tylko to ze skrzynia miała się nie uczyć a nie tryb skrzyni sport mode to 00012
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-05, 11:47   

12 to na USA/kanada odpowiednik 11

Pisze kodowanie dla skrzyni rocznik 98-99
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.