Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-07, 18:02
|
|
|
Ja bym w takim przypadku znalazł kumatą osobe z interfejsem do instali jaka posiadasz i zrobic diagnostyke. |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-07, 18:28
|
|
|
Minumum co trzeba to sterownik,nastepnie lecisz ze sprzetem lepszym i tu mozesz sobie wkomponować parownik GeniusMax ktory u mnie wydolny jest juz 2,5roku,lub jak chcesz miec pewnośc to dwa słabsze,moga byc inne polecane. Wtryski BRC te żółte jakie ja mam to dośc solidna sprawa ale rechocza i nie upchniesz ich łatwo pod pokrywami(mnie to zwisa) Jak chcesz to daj na PW telefon i specyfikacje swojej instalki i ci jutro jakies info podam z warsztatu. Co musi byc co nie musi co może i za ile. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-07, 20:03
|
|
|
Widzisz Maciek zapomniałem ci na zlocie podziękować za to ze odwiodles mnie od Sraga i ze zostalem przy BRC po prostu wymieniając raty na nowsze. Ja mam starszy typ BRC sequent 56 tez na jednym geniuszu i zoltych wtryskach starego typu i daje rade.
Oczywiście cena nie mala bo koszt geniusza ok 1000zl a jednego wtrysku 200zl ale przynajmniej spokój na dlugi czas |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-07-07, 20:45
|
|
|
Mario jeśli ktoś naprawia auto na zasadzie prób i błędów i nie wie jak podejść do tematu.
Jeśli masz możliwość to odkręć przewody idące do wtryskiwaczy i zaślep je. Spróbuj auto przełączyć na gaz. Oczywiście nie przełączy się lub zgaśnie bo nie dostanie przez nie gazu. Ale układ zbiornik - reduktor - listwa będą miały ciśnienie. Jeśli rano odpalisz bez problemu to będzie oznaczało problem z utrzymywaniem ciśnienia przez wtryskiwacze.
Są też inne sposoby na sprawdzenie który wtryskiwacz puszcza ale wiąże się to z wyjęciem ich do takiego stopnia by móc na nie założyć ( prezerwatywę ) Nie żartuję.
Prezerwatywa to takie magiczne urządzenie diagnostyczne które pięknie się rozciąga.
Na noc zakładasz każdą z nich na końcówkę wtryskiwacza gazowego i ściskasz gumką.
Jeśli któryś z nich będzie puszczał to będzie się napompowywał gazem. Ale co mają reduktory do problemów z odpalaniem.
To nie reduktor tylko wtryskiwacze mają trzymać gaz i blokować jego przedostawanie się do komory spalania.
Nie słuchaj gazowników bo chcą Cię naciągnąć na koszta. A tu potrzebne jest logiczne myślenie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-07, 20:46
|
|
|
5500 to może nie mała kwota ale i tak sie zwróciła. Tyle kosztowało moje BRC. na prinsa nie było nie wtedy stac cos ok 7tyś choc nie ukrywam że prostota prinsa i jego zarazem zaleta jest zachęcająca.
Marcin Nie ma za co dziekować,wszystko sie zuzywa i czasem trza wymienić. Ja mam plug&drive no i narazie juz ponad 40tyś przelatała |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-07, 21:08
|
|
|
ale po co takie jazdy
wystarczy pędzel i woda z mydłem
nie rozumiem waszego podejścia ja tam nie mam brc bo wywaliłem i jestem |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-07, 21:50
|
|
|
pepi ty nie miałes BRC tylko cos z napisem BRC |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-08, 04:27
|
|
|
niestety brc
A tak na poważnie czy nikt u nas w kraju nie umie serwisować stagów ?
bo śmiać mi się chce co chwila wpływa jakiś kwiatek typu szarpie muli albo wali babolami .
Podstawa to dobre zasilenie fazą ciekłą -potem reduktory -wtryski i najmniej komp .
900 dwa goldy '
to bym wolał już tura duble za 500 .
Temat brc ja nigdy tego nie chce mieć ale to jest moje zdanie ale jeśli ktoś oczekuje ze brc mu naprawi auto to się myli |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-08, 04:59
|
|
|
Znam takich co umią ale wg nich odsetek awaryjności stagotworów jest duzo wiekszy a poziom obsługi wymagaja także wiekszy. Sukces tkwi jednak w prostocie i tu wg mnie króluje prins |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-08, 07:16
|
|
|
jesteś w błędzie
wiesz ja znam przypadki które świadczą odwrotnie
robię przy tym to wiem
dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ??? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-08, 07:56
|
|
|
o rany a wy znów zaczęliście temat rzeke? Już sobie powiedzieliśmy, że każda dobrze skonfigurowana instalka bedzie chodzić, niezależnie czy Stag czy BRC. Kwestią później zostaje tylko to po jakim czasie nam się zużyją podzespoły, i tu też z doświadczenia wiem, bo miałem obie i obie dobrze chodziły / chodzą, żę przy STAGu niestety trzba dłubać częściej niż przy BRC gdzie w tym drugim jednak cena czasami odpycha
poza tym pepi, nigdy nie mów nigdy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-07-08, 08:31
|
|
|
pepi napisał/a: |
dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ??? |
Dlatego czekam aż znajdziesz chwile i połączysz się przez internet z moim P13 tak jak pisaliśmy już wcześniej.
Auto jeździ ok, spalanie identyczne jak na STAGU. Zastanawia mnie czy nie podbiera Pb. co jakiś czas piknie centralka przy delikatnym dodaniu gazu po cutoffie.
Przy przejściu na LPg przez pierwsze ok 30sek trzęsie silnikiem czyżby korekty po temp nawalały czy rozgrzewanie wtryskiwaczy? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-08, 09:56
|
|
|
pepi napisał/a: | dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ??? |
pepi napisał/a: | robię przy tym to wiem |
No własnie dlatego Ze znanych mi osób tu Preston jest raczej zadowolony ze staga ale jego gazownicy z prestona chyba nie zawsze k44761 jako znawca tez sam sobie robi i zadowolony ale jak dawno wspomniałem nie kazdy potrafi nie kazdy lubi i nie kazdy chce grzebać. Ten spokój ducha daja droższe lepsze instalki. |
|
|
|
|
|