|
Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-26, 22:37
|
|
|
karol208 napisał/a: | Wg mnie sterownik powinien być tak programowany oby sam wszystko dobierał. Po to są programiści.
Po co mi sterownik w którym muszę robić jakieś korekty po obrotach, ciśnieniu czy temperaturze. To powinny zrobić osoby które to programują. |
Tak jak te do FSI sa strugane konkretnie pod model ECU |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-27, 08:10
|
|
|
ciepły start nie może być od 20 tylko najlepiej jest ustawić mim 60 to raz dwa to że wcale to takie dobre nie jest .
Jak ktoś często pali auto i gasi to coś w tym jest ale jak ktoś do tras ma auto to brak logiki .
Dlaczego ja tyle sterowników zmieniałem odpowiedz jest prosta miałem brc które ktoś tam zdrutował i to aż tak że jaja wyrwać przy samej dupie debile nawet butli nie umieli dać .
Poprzedni właściciel zmienił reduktor i komp bo padł czyli akieś 2 tys poszło
było jeszcze do wymiany dwa wtryski i map i BRC paliło sporo za bardzo nie mogłem znieść tych listw pod maską i okablowanie do kompa było w kawałkach wszystko było do zmian podliczyłem i poszło brc a allegro za to kupiłem techa .
A dlaczego bo tak go zachwalali jaki on dobry jak fajnie parametry trzyma itp
a kto koledzy którzy siedzą w lpg i nie mówię o takich płotkach tylko tacy którzy wiedzą co mówią .
Wyszło w praniu im więcej drzew to dalej w las
Co do ustawiania tego ja jednego nie mogłem zrozumieć waliło jakieś dziwne komunikaty o zapętlaniu ale benzyny !
Chodziło to lepiej niż brc ale jedno mnie zastanowiło i nie jest to moje odczucie tylko jak dawałem to paliło 13 l a jak wolno się przemieszczało to 14-15 .
A tak na poważnie to przelało czarę goryczy to że zmiana paliw była bardzo głupia procedura przejścia jest powalona powiedzmy ustawione mamy 30 po tej temperaturze zapina nam pierwszy cylinder i czeka aż temperatura wzrasta i zapina kolejne 3 i jeszcze jest druga strona cylindrów taki sam cyrk .
Dali mi fajny upust na agisa a tego techa szwagrowi do s8 zapodałem bo niby taki fajny .
Co do obecnego sterownika nie jest też idealny ale o niebo lepszy od tych co miałem pisali mi na forum lpg że mam popsute auto itp mogę stwierdzić że obecny sterownik naprawił i zniwelował mi rozjazd stronami i wtryski ucichły normalnie byłem w szoku na techu hany tak tłukły .
Zmieniłem tylko sterownik nic więcej i teraz mogę sobie ustawić co chce i jak chce a nie zdany jestem na algorytm sterownika .
Co do automatyki wiesz jest to do zrobienia tylko musiało by być jak w brc masz zestaw z góry ten który ma być .
Bo teraz kupujesz sterownik wtryski jakie ci się podobają i reduktor wydatek podzespołów jest dość spory i dlatego automaty się gubią masz jeszcze auta popsute błędy montażowe to wszystko się nakłada i jest jak jest .
Zresztą ludzie są mega dziwni jak jest nawet dobrze to się czepiają że np , on by chciał korektę na minusie bo ustawił 15 przejścia a wiadomo że przy takiej temperaturze lotny jest na minusie -to jak może być dobrze ?
Praw fizyki nie da się oszukać ,
zresztą jak by był sterownik idealny to i tak by się ludzie czepiali bo jeden to drugi tamto |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-07, 17:21
|
|
|
"2. Stojąc na światłach, na lpg oczywiście,trzymając D lub R na hamulcu potrafią chwilowo spaść obroty o 50-100, jakby dostawał czkawki, ale tak jednorazowo, a nie seriami . Ogólnie trzyma obroty równo,czasami tak się delikatnie przydławi.Jest to sporadyczne. Na P i N tego nie ma. Oczywiście tylko na lpg to występuje."
Panowie a przerywający-zanikający impuls na cewkę mógłby powodować takie objawy? takie chwilowe wypadanie zapłonu...
Byłem dziś u gościa i stwierdził, że to coś w ten deseń bardziej niż samo lpg. Dziwne, że to od razu wyszło po regeneracji tych reduktorów i na samej pb jest elegancko |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-07, 19:25
|
|
|
wtryskiwacz lpg |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |