Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-08, 17:10
|
|
|
karol208, -u ciebi na bank coś jest nie tak fizycznie
to że ci nierówno pracuje bardziej wtryski |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-08, 19:13
|
|
|
pepi napisał/a: |
A tak na poważnie czy nikt u nas w kraju nie umie serwisować stagów ?
bo śmiać mi się chce co chwila wpływa jakiś kwiatek typu szarpie muli albo wali babolami .
i |
Co chwila wypływają jakieś kwiatki, bo to taka instalacja. A tak na poważnie jeśli wiesz od której strony to ugryźć to uchyl rąbka tajemnicy, bo jak na razie to piszesz jaki jesteś fachura, każdy jest tuman, Ty zawsze wiesz co trzeba zrobić, ale nigdy nie napiszesz, tylko jakieś hieroglify po których człowiek się zastanawia - co autor miał na myśli . Niedługo mam urlop, przyjadę do Ciebie i naprawisz...aż tak daleko do Ciebie nie mam. Podejmiesz się? zobaczymy, czy jesteś taki kozak |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-08, 19:24
|
|
|
No i rękawica została rzucona |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-08, 20:40
|
|
|
jedną markę aut forumowych naprawiam
przepraszam ale niektóre auta są jeszcze z tamtego roku
jeszcze dochodzą miejscowe
To po co mam jeszcze brać nowe aby stały ? |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-09, 21:22
|
|
|
tak jak nie zaczniesz sam robić to będziesz się kulał od tego do tamtego
do nikodema się nie dopchasz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-09, 22:09
|
|
|
Żeby on tu bliżej mieszkał to bym mu to sam zrobił-łatwo dojśc co tam ma czy drobnostke czy złom jak to czesto w stagach bywa-az dziw bierze że w stolicy brakuje kompetentnego mechanika od LPG... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-10, 04:48
|
|
|
nie brakuje
tylko zasada jest taka przyjedzie gość a8 to go stać i robią się koszty
czepiłeś się tego staga jak komp akurat w tym przypadku nic nie ma
dwa parametry są kluczowe do sukcesu w wypadku lpg |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-07-10, 07:03
|
|
|
pepi napisał/a: | nie brakuje
czepiłeś się tego staga jak komp akurat w tym przypadku nic nie ma
dwa parametry są kluczowe do sukcesu w wypadku lpg |
2 parametry kluczowe to miała instalacja 2 generacji
Znajdź chwile to pobawisz się moim przypadkiem. |
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-10, 07:30
|
|
|
Mariusz, moja rada jest taka, żebyś umówił się z jakimś gazownikiem polecanym na LPG forum. Nie jezdzij do gosci z przypadku. Nawet jak masz poczekac trochę na wizytę to poczekaj cierpliwie. Ja wiem, że chłopaki mają tutaj awersję do staga ale ja bym nie przesądzał ze to od razu jego wina. Reduktory mozna zawsze zregenerowac, nie trzeba ich wymieniac a za 900 to ja nie wiem co oni tam beda robic. Nowiutki Twin z kompletem elektrozaworów kosztuje 500, to co - 400 chcą za robociznę? Tosz to sie w godzinę wymienia .....
Znajdz dobrego fachowca, to najwazniejsze. Gazownicy z ktorymi rozmawiales to garażowi partacze i lepiej ich nie słuchaj bo same problemy będą. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-11, 08:31
|
|
|
karol208, -matko boska ty jakiś jesteś zestresowany
Czemu nikt z was nie może załapać że jeśli jest stałe ciśnienie i dobre wtryski które odpowiednio dawkują paliwo to komp ma znacznie mniej do korygowania !
To jest fakt a jeśli ciśnienie kuca wtryski są zaszyfione lub marnej jakości to jak ma być dobrze
Wtedy to i św PIOTR tego nie ustawi ale możemy pisać jak już bywało tu na forum że stag jest zły a ten sterownik najlepszy i z nim nie ma kłopotu .
jak są reduktory do wymiany to nie koniecznie trzeba udawać się do gazownika jak ustawisz takie samo ciśnienie jak było na starych to nic nie trzeba .
jest twin za 500 zł dupy nie urywa ale do spokojnej jazdy mogę go polecić kolega karol208, ma jednego golda i twierdzi że mu starcza |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-11, 10:59
|
|
|
U prestona tez tkwi srag i zaczynaja sie problemy. Juz wiemy ze cos popuszcza a instalka niewiele ma przebiegu. O kant murzynskiej pupy to rozbic. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-11, 14:25
|
|
|
ciśnienie ma być stabilne to znaczy spadki przy bucie 0,2 -03 niektóre reduktory tak mają że chwilowo spada nawet 0,4 ale szybko powraca do normalnego
Komp sterujący zazwyczaj nie jest problemem tylko doprowadzenie ciekłego gazu poprawne bo jak jest zwalone to i mega dobry reduktor sobie nie poradzi
i wtryski .
Błędy montażowe też nie ułatwiają sprawy
ja na brc zrobiłem 10 tys nie za miło nie było na techu 6 tys na agisie 25 tys
i nic się nie dzieje |
|
|
|
|
|