Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-11, 19:50
|
|
|
jak zasilanie masz ok i zawory to tak |
|
|
|
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-07-11, 21:21
|
|
|
beyer28, ile lat posiadasz ta instalacje gazowa?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-12, 11:06
|
|
|
reduktory powinny wytrzymać około 100 tys |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-07-12, 13:17
|
|
|
czy bedzie kompetentny to sie okaze bo 1raz bedzie mi sprawdzal instalacje ale czekam jak bedzie mial czas po pracy na moje A8. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-12, 18:06
|
|
|
to nie reduktory |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2015-07-12, 19:55
|
|
|
Sprawdź wężyk od podciśnienia bo pewnie nim leci gaz jak zgasisz auto i dlatego go zalewa rano.
Jak przyjedziesz i zostawisz auto to je naprawie a i brc ci się odechce |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-12, 22:17
|
|
|
Preston miewa podobny problem z tymi super stagami i tez ledwie co załozona instalka-owszem Beyer juz to ma i lepiej naprawić niż wymianic na inna ale do cholery to nie telefon by po gwarancji sie juz zużył!
Ja lece 3 rok i prawie jak policzyłem to 48tys nalatane-lecą kilometry nie wiadomo kiedy |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-13, 07:12
|
|
|
hipcio napisał/a: | Sprawdź wężyk od podciśnienia bo pewnie nim leci gaz jak zgasisz auto i dlatego go zalewa rano | -raczej nie to bo by miał problemy z paleniem nie tylko rano bardziej bym obstawiał zasyfiony wtrysk nie szczelny który puszcza gaz |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-07-13, 07:20
|
|
|
pepi, W porze letniej gold jest wystarczający, pisałem już o tym wielokrotnie mogę zamieścić OSC.
Mogę mieć stabilne ciśnienie ale korekty po temp są chyba w agisie ciulowo zrobione |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-13, 08:48
|
|
|
ja sobie sam graty brc wymieniłem (reduktor, filtry, wstryski, butle) bo instalka już coś 7 lat miała. Lato, zima, obojętnie nie ma problemy z utratą ciśnienia itp...już będzie ze 2 lata i narazie to filtry wymieniam co 5kkm.
takie same odczucia co Apophis, ....
chociaż kolega ma KME w peugeocie 306 3,0V6 i do 4 lat nic w nim nie wymienił nawet filtrów i auto nadal śmiga beż jakis telepawek, utraty mocy czy cokolwiek |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-13, 13:44
|
|
|
karol208 napisał/a: | pepi, W porze letniej gold jest wystarczający, pisałem już o tym wielokrotnie mogę zamieścić OSC.
| -kolego proszę cię nie rób sobie jaj przypałuj do 220 i potrzymaj go tak ze 1 min to pogadamy .
Co do korekty jest jaką sobie ustawisz
a8 nie jest do wolnej jazdy zwłaszcza 4.2 i lpg ma być używane w całym zakresie obrotów .
to nie znaczy że się pałuje wszędzie ale zdarza się
Mój reduktor starcza mi do 250 wiadomo że taką prędkość się ma chwilowo bo te autostrady krzywe i kręte koło mnie
ale nie raz się pałuje 180-220 i jakieś paski człowieka kórna wyprzedzają |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-07-13, 14:19
|
|
|
Cytat: | -kolego proszę cię nie rób sobie jaj przypałuj do 220 i potrzymaj go tak ze 1 min to pogadamy .
|
Trzymałem nie raz i na stagu też sobie radził dobrze.
Fakt temperatura LPG leci w dół ale poniżej 10st nie widziałem latem ani razu.
pepi napisał/a: |
Co do korekty jest jaką sobie ustawisz
|
Powinni to robiś osoby opracowujące soft do agisa, skoro jest na liście wtryskiwacz hana o danym kolorze to powinna być do niego przypisana charakterystyka pracy.
pepi napisał/a: |
a8 nie jest do wolnej jazdy zwłaszcza 4.2 i lpg ma być używane w całym zakresie obrotów . |
Tego to nie wiedziałem myślałem że to bardziej auto do wygodnego i bezpiecznego podróżowania. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-13, 18:03
|
|
|
ta zwłaszcza S8 |
|
|
|
|
|