Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na ssaniu  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-11, 15:15   

pepi napisał/a:

Komp sterujący zazwyczaj nie jest problemem tylko doprowadzenie ciekłego gazu poprawne bo jak jest zwalone to i mega dobry reduktor sobie nie poradzi
i wtryski .

To co odpowiadać może za zwalone doprowadzenie ciekłego gazu?
U mnie siedzi 2xKME Silver i te spadki były większe, a więc chyba można się czepnąć tych reduktorów na początek...
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-11, 19:50   

jak zasilanie masz ok i zawory to tak
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2015-07-11, 21:21   

beyer28, ile lat posiadasz ta instalacje gazowa??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-12, 11:06   

reduktory powinny wytrzymać około 100 tys
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-12, 12:24   

pepi napisał/a:
jak zasilanie masz ok i zawory to tak

A o jakie zawory chodzi?

śmiechu napisał/a:
beyer28, ile lat posiadasz ta instalacje gazowa??

2,5 letnia instalacja, zrobione na niej niecałe 30tys km
Widzę, że jesteś z warszawy, masz może kogoś kompetentnego od lpg?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2015-07-12, 13:17   

czy bedzie kompetentny to sie okaze bo 1raz bedzie mi sprawdzal instalacje ale czekam jak bedzie mial czas po pracy na moje A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-12, 18:06   

to nie reduktory
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2015-07-12, 19:55   

Sprawdź wężyk od podciśnienia bo pewnie nim leci gaz jak zgasisz auto i dlatego go zalewa rano.

Jak przyjedziesz i zostawisz auto to je naprawie a i brc ci się odechce
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-12, 22:17   

Preston miewa podobny problem z tymi super stagami i tez ledwie co załozona instalka-owszem Beyer juz to ma i lepiej naprawić niż wymianic na inna ale do cholery to nie telefon by po gwarancji sie juz zużył!
Ja lece 3 rok i prawie jak policzyłem to 48tys nalatane-lecą kilometry nie wiadomo kiedy
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-13, 07:12   

hipcio napisał/a:
Sprawdź wężyk od podciśnienia bo pewnie nim leci gaz jak zgasisz auto i dlatego go zalewa rano
-raczej nie to bo by miał problemy z paleniem nie tylko rano bardziej bym obstawiał zasyfiony wtrysk nie szczelny który puszcza gaz
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-07-13, 07:20   

pepi, W porze letniej gold jest wystarczający, pisałem już o tym wielokrotnie mogę zamieścić OSC.

Mogę mieć stabilne ciśnienie ale korekty po temp są chyba w agisie ciulowo zrobione
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-13, 08:48   

ja sobie sam graty brc wymieniłem (reduktor, filtry, wstryski, butle) bo instalka już coś 7 lat miała. Lato, zima, obojętnie nie ma problemy z utratą ciśnienia itp...już będzie ze 2 lata i narazie to filtry wymieniam co 5kkm. :]

takie same odczucia co Apophis, ....

chociaż kolega ma KME w peugeocie 306 3,0V6 i do 4 lat nic w nim nie wymienił nawet filtrów <boisie> i auto nadal śmiga beż jakis telepawek, utraty mocy czy cokolwiek <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-13, 13:44   

karol208 napisał/a:
pepi, W porze letniej gold jest wystarczający, pisałem już o tym wielokrotnie mogę zamieścić OSC.
-kolego proszę cię nie rób sobie jaj przypałuj do 220 i potrzymaj go tak ze 1 min to pogadamy .
Co do korekty jest jaką sobie ustawisz
a8 nie jest do wolnej jazdy zwłaszcza 4.2 i lpg ma być używane w całym zakresie obrotów .
to nie znaczy że się pałuje wszędzie ale zdarza się
Mój reduktor starcza mi do 250 wiadomo że taką prędkość się ma chwilowo bo te autostrady krzywe i kręte koło mnie
ale nie raz się pałuje 180-220 i jakieś paski człowieka kórna wyprzedzają <bezradny>
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-07-13, 14:19   

Cytat:
-kolego proszę cię nie rób sobie jaj przypałuj do 220 i potrzymaj go tak ze 1 min to pogadamy .

Trzymałem nie raz i na stagu też sobie radził dobrze.
Fakt temperatura LPG leci w dół ale poniżej 10st nie widziałem latem ani razu.
pepi napisał/a:

Co do korekty jest jaką sobie ustawisz

Powinni to robiś osoby opracowujące soft do agisa, skoro jest na liście wtryskiwacz hana o danym kolorze to powinna być do niego przypisana charakterystyka pracy.
pepi napisał/a:

a8 nie jest do wolnej jazdy zwłaszcza 4.2 i lpg ma być używane w całym zakresie obrotów .

Tego to nie wiedziałem myślałem że to bardziej auto do wygodnego i bezpiecznego podróżowania.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-13, 18:03   

ta zwłaszcza S8 <hmm>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.