Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-10, 22:32
|
|
|
to nie wtryskiwacz tylko elektrozawory :mrgreen:
po prostu są mało precyzyjne |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-10, 22:54
|
|
|
pepi napisał/a: | to nie wtryskiwacz tylko elektrozawory :mrgreen:
po prostu są mało precyzyjne |
Chyba że mówimy o valtekach typ 34 wypadają dużo lepiej w testach. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-11, 07:44
|
|
|
niby tak miało być
ale ostatnio zmieniłem zdanie o tym ;-)
jak gościowi rozerwało tłumik :mrgreen: |
|
|
|
|
antymones
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-11-18, 10:42
|
|
|
Siema co do montażu to szaU ni ma widziałem lepsze prace aczkolwiek myśle ze nie jest najgorzej
a mam jeszcze takie pytanie jaki olej byście polecili na wymiane bo szczeżę mówiac to nie wiem co tam lał poprzedni właściciel .... i czy instalacja lpg ma jakiś wpływ na rodzaj oleju czy nie ma to znaczenia
dzieki
Pozdrawiam |
_________________ Chcemy mieć: niemieckie fury, japońskie motocykle,
Amerykańskie buty i zaliczyć tajską cipkę.
Mamy: morza i góry, Bałtyk i murzasichle,
I robimy awantury pijąc wódkę i miód pitny.
Ze słowiańskiej kultury w sobie mam słowiańską krew,
Wcale jej nie czuje, ale budzi czasem dziwny zew.
|
|
|
|
|
|
|
|
Viking
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: SB
|
Wysłany: 2013-11-18, 12:15
|
|
|
No i teraz, aby sciagnac oslone, trzeba sciagnac dwa wezyki - super :lol:
Plombowanie srubek i opasek a jak gaz zacznie zwiewac, to podjechac do niego :mrgreen:
No i wtryski na lezaco, zamiast w miare pionowo, dobrze ze chociaz Gold jest wsadzony |
|
|
|
|
antymones
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-11-18, 12:46
|
|
|
NO z tymi wezykami to pojechali aczkolwiek twierdza ze mozna je bez problemu odkrecic jak bedzie potrzeba zdemontowania oslony.
co do reszty to nie wnikam szpecem od tego nie jestem ale działają już od 10 czy 15 lat na rynku i zazekaja sie ze nie jedna auta takie juz zrobili i faktycznie przy montażu już po mnie 3 takie autka były zaklepane |
_________________ Chcemy mieć: niemieckie fury, japońskie motocykle,
Amerykańskie buty i zaliczyć tajską cipkę.
Mamy: morza i góry, Bałtyk i murzasichle,
I robimy awantury pijąc wódkę i miód pitny.
Ze słowiańskiej kultury w sobie mam słowiańską krew,
Wcale jej nie czuje, ale budzi czasem dziwny zew.
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-18, 15:06
|
|
|
Viking napisał/a: |
No i wtryski na lezaco, zamiast w miare pionowo, dobrze ze chociaz Gold jest wsadzony |
Wtryski fakt mogły by być w pionie co wydłuża ich żywotność.
Jeden Gold to za mało sam mam i wiem że brakuje, spadki przy bucie w podłodze z 1.2 do 0,4 bara i temperatura LPG drastycznie spada. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-18, 15:13
|
|
|
karol208 napisał/a: | spadki przy bucie w podłodze |
A ponownie widzę jest ta kwestia poruszana-ilu z nas i jak często wbija but w podłogę? Ja to robię przyznam niezwykle rzadko a jeżdżę raczej dynamicznie |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-18, 15:43
|
|
|
Apophis napisał/a: | A ponownie widzę jest ta kwestia poruszana-ilu z nas i jak często wbija but w podłogę? Ja to robię przyznam niezwykle rzadko a jeżdżę raczej dynamicznie |
Ja też nie jeżdżę z gazem w podłodze ale troszkę niezdrowe jest szarpnięcie układu napędowego gdy nagle przełącza się na gaz.
Im stabilniejsze ciśnienie LPG tym auto ma mniejsze spalanie i nie rozjeżdża korekt. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-18, 16:43
|
|
|
karol208 napisał/a: | ale troszkę niezdrowe jest szarpnięcie układu napędowego gdy nagle przełącza się na gaz.
| Oj no to z pewnością robione na jeszcze w sumie zimnym motorze jest bardzo niezdrowe. A jesli chodzi o działanie w druga stronę czyli but i nagle wskakuje PB to u mnie jak mam mało LPG sie takie cos dzieje (jak i u każdego) i jest to niewyczuwalne przejście. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-18, 18:12
|
|
|
Apophis napisał/a: | A jesli chodzi o działanie w druga stronę czyli but i nagle wskakuje PB to u mnie jak mam mało LPG sie takie cos dzieje (jak i u każdego) i jest to niewyczuwalne przejście. |
A czym się ujawnia brak gazu właśnie spadkiem ciśnienia. No niestety u mnie przejście jest wyczuwalne, może dlatego że jest straszny spadek ciśnienia a obniżyłem sobie do 0,7bar min teraz bo przechodził mi na Pb przy byle mocniejszym depnięciu.
Zyskam troszkę grosza to ten sterownik razem z wiązką reduktorem poleci w złom. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-18, 18:20
|
|
|
Tak ujawnia sie spadkiem bo cóż by innego Ale jak wspomniałem to u mnie lekko wyczuwalne w postaci delikatnego przymulenia na sekunde jest tylko pierwsze przejście z PB na LPG po osiągnieciu roboczej temperatury. Ale nie jest to ani szarpnięcie ani nic gorszego. Jak silnik jest ciepły to przejścia na gaz są nie wyczuwalne a w drugą strone jak sie gaz kończy i przechodzi na PB to juz tylko piknięcie i zmiana kontrolki na czerwoną mnie o tym informuje-nie czuć kompletnie nic.
Jeszcze pytanie-czy masz może odłączaną pompę paliwową gdy silnik pracuje na gazie?
Bo jesli tak to przejście może być z lekkim opóźnieniem i stąd niekomfortowa sytuacja też. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-18, 18:54
|
|
|
Apophis napisał/a: |
Jeszcze pytanie-czy masz może odłączaną pompę paliwową gdy silnik pracuje na gazie? |
Pompa chodzi non stop też już to podejrzewałem.
Co do przejścia z Pb na LPG to u mnie jest wyczuwalne tylko po obrotach silnika ponieważ mam taką moją samoróbkę) mam oszukany czujnik temp który po otwarciu Zaworów LPG wysyła do sterownika PB oszukane parametry dot. temp silnika (ok 90st) przez co silnik automatycznie skraca czasy wtrysków i spada z obrotów (wyłącza się ssanie), przez co nie zalewa mi silnika LPG. Po osiągnięciu temp 60st reduktora moja samoróbka wyłącza się i sterownik Pb odczytuje temperaturę z oryginalnego czujnika temperatury.
Podobny patent stosował Prins
|
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-18, 21:03
|
|
|
antymones napisał/a: | Siema co do montażu to szaU ni ma widziałem lepsze prace aczkolwiek myśle ze nie jest najgorzej | -to chyba żart czy ty tak na poważnie ? :-D |
|
|
|
|
|
|
|
antymones
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-11-19, 10:33
|
|
|
yyyyy chyba nie ?! :roll: |
_________________ Chcemy mieć: niemieckie fury, japońskie motocykle,
Amerykańskie buty i zaliczyć tajską cipkę.
Mamy: morza i góry, Bałtyk i murzasichle,
I robimy awantury pijąc wódkę i miód pitny.
Ze słowiańskiej kultury w sobie mam słowiańską krew,
Wcale jej nie czuje, ale budzi czasem dziwny zew.
|
|
|
|
|
|