Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-03, 06:43
|
|
|
tam masz dwie pompy chyba :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-03, 07:07
|
|
|
kaseba napisał/a: | Z tego co wiem to nie tylko w quatro ale we wszystkich cztero napędowcach bardzo ważne jest żeby wszystkie koła były takie same.? |
Kolego :shock: dojazdówkę kupujesz bądź masz na wyposażeniu dokładnie taką jaki rozmiar kół posiadasz ! |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
kaseba
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-03, 08:55
|
|
|
Cyferki na oponie to jedno a po zmierzeniu dwóch opon od różnych producentów okazuje się że mają delikatnie inny obwód co przy napędzie na cztery stanowi problem. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-03, 11:00
|
|
|
kaseba napisał/a: | Cyferki na oponie to jedno a po zmierzeniu dwóch opon od różnych producentów okazuje się że mają delikatnie inny obwód co przy napędzie na cztery stanowi problem. |
Nie tragizujmy. Quattro to nie jest od liniki odmierzone i minimalna ale jednak tolerancje ma. Na tyle na ile sie mogą róznić te dwie opony o tych samych parametrach to napęd wytrzyma. |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-03, 11:27
|
|
|
Pepeka napisał/a: | Kolego :shock: dojazdówkę kupujesz bądź masz na wyposażeniu dokładnie taką jaki rozmiar kół posiadasz ! | to Twoim zdaniem czym różni sie dojazdówka od zapasu |
_________________
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 21:33
|
|
|
pepi napisał/a: | Apophis napisał/a: | no wlasnie zwłaszcza że cena superSTAGa już dogania BRC :lol: | -nie sądziłem że się zgodzę ale powoli stag sobie strzela w nogę
bo jeśli cena jest podobna to ja bym zamontował brc
pod warunkiem pewnego nieładu pod maską
to to lepsze niż stag i jak na dwóch reduktorach to już ok
[ Dodano: 2013-10-02, 20:07 ]
pudloc86, -daj foty tego cuda jeśli można |
ja bym proponowalbym 4gasII cena i jakosc w miare prinsa fajny aale cena kosmiczna a tez sie zuzywa jak wszystko, czesci przynajmniej tansze od prinsa |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-03, 22:06
|
|
|
mdamian napisał/a: | kaseba napisał/a: | Może się mylę ale wydaje mi się że w QUATRO dojazdówka nie wchodzi w grę i zbiornik w kole troszkę nie ma sensu. |
Tu się z tobą zgodzę , że koło dojazdowe nie wchodzi w grę przy quattro... |
Ehhh... i powtarzacie jakieś bajki z palca wyssane :shock:
Na klapkach wlewu paliwa jak wół jest napisane, że koło dojazdowe można stosować i jest podany jego rozmiar:
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-04, 06:19
|
|
|
tylko że trzeba wolno jechać :-D
a to chyba w niektórych przypadkach jest nie możliwe :mrgreen:
4gasII- to Agis robiony dla intercarsu jakby co :-P |
|
|
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2013-10-04, 08:10
|
|
|
Ara$ napisał/a: | to Twoim zdaniem czym różni sie dojazdówka od zapasu |
Dojazdówka to taki naleśnik, a zapas przeważnie jest pełnowymiarowym kołem. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-04, 08:20
|
|
|
Przecież głównie chodzi o obwód koła a nie o szerokość.
U mnie też na wlepce jest dojazdówka opisana tak jak powyżej.
Minusem butli we wnęce koła jest to że bardziej może bujać autem przy pełnym zatankowaniu. A jak wiadomo max butla w koło to ok 100kg. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-04, 09:56
|
|
|
Ara$, czytaj proszę ze zrozumieniem , pisząc to jako odpowiedź na pytanie " że do quattro nie bardzo" miałem na myśli czynnik w tym przypadku jedyny i istotny , czyli obwód ! |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-04, 11:47
|
|
|
Pepeka napisał/a: | miałem na myśli czynnik w tym przypadku jedyny i istotny , czyli obwód | no i o tym właśnie mówie. Przy dojazdówkach Kolego rozmiar opony a co za tym idzie jej obwód jest zazwyczaj mniejszy (chęć zaoszczędzenia miejsca w bagażniku względem zwykłego zapasu, ale ograniczona prędkość max a poza tym podobno w razie kolizji na takim kole problemy z wypłata odszkodowania). Jeżeli mówisz o takim samym rozmiarze to jest to pełnowymiarowe koło zapasowe, które sobie możesz wsadzić rozmiarowo takie na jakie pozwoli Ci wnęka w bagażniku. Ja doskonale rozumie co napisałeś, ale chyba Ty nie do końca co napisałeś. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-04, 13:08
|
|
|
Ara$, Mam akurat taką dojazdówkę T125/70/18 i poszedłem zmierzyć , rożnica w obwodzie to niespełna 5mm lub jak kto woli ponad 4mm czyli około 0,70% |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-04, 13:21
|
|
|
Pepeka napisał/a: | Ara$, Mam akurat taką dojazdówkę T125/70/18 i poszedłem zmierzyć , rożnica w obwodzie to niespełna 5mm lub jak kto woli ponad 4mm czyli około 0,70% | posłuchaj mnie mi nie chodzi o różnice w obwodzie między jedna 18" a drugą, ale nie ważne bo widze że nie do końca mam racje. Po prostu nie wiedziałem że sa dojazdówki o normalnej średnicy ale dużo węższe.
[ Dodano: 2013-10-04, 14:23 ]
A nawet bylem pewien że dojazdówki mają mniejszą średnicę i szerokość. Do dzisiaj. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-04, 13:31
|
|
|
karol208 napisał/a: | Minusem butli we wnęce koła jest to że bardziej może bujać autem przy pełnym zatankowaniu. A jak wiadomo max butla w koło to ok 100kg. |
A tu sie nie ztgodzę. Wneka jest w bagazniku a ten jako kufer może być przecie załadowany bagazami i co wtedy będzie bujało? teoretycznie duzy walec ma w sobie więcej bezwładności przemieszczającego sie na zakrętach gazu ale jakos nie słyszałem by ktoś szczególnie narzekał. Ja zanim miałem gaz to we wnece było koło(dośc cięzki model)a w nim sterta gratów.
Może mocno obciążony tył z pełnymi zbiornikami będzie miał wieksza chec do nadsterowności ale jakos tego tez nie zauwazyłem jeszcze. |
|
|
|
|
|