|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-19, 12:09
|
|
|
dałem te foty w odpowiednim dziale na forum lpg :mrgreen:
bez urazu pomijam fakt jednego reduktora listw byle jakich
co za debil do reduktora przyczepia komp
i jeszcze ludzie za takie coś płacą to ze ty się nie znasz ale że taki zakład z takim doświadczeniem
druciarze na całego można zdecydowanie lepiej w a8 jest jedno miejsce na komp
obok ecu silnika ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-11-19, 12:44
|
|
|
Pepi wrzuć link to sobie zerknę .Czeka mnie montaż w świeżym nabytku. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-19, 12:57
|
|
|
Włącznik od LPG też lepiej sobie schować koło złącza diagnostycznego, nie rzuca się wtedy w oczy ;-) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-19, 13:52
|
|
|
pepi napisał/a: | co za debil do reduktora przyczepia komp |
Komp będzie w tym miejscu miał extremalne warunki pracy
Przypomina mi to taką instalke w jednej A8 gdzie tam komp był przy filtrze powietrza :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-19, 19:25
|
|
|
u mnie był :-D ;-) ludzie domyślam się że takie coś pewnie kosztuje 5 tys
to za 5,5 wał ktoś to z głową zamontuje fakt że trzeba poczekać ale pospiech jest nie wskazany jak widać |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-13, 22:18
|
|
|
Tak jak pisałem wcześniej mam hanki zielone i 1xKME gold spadki miałem teraz zimą z 1.3 do 0,5bara i ciągłe przełączanie na Pb.
Dzisiaj zdołałem wymienić rurkę zasilania reduktora z 6 miedzi na faro 8.
Został również rozwiercony wielozawór z 3 mm na 4,5mm.
Przeleciałem się na tipie tak do 6200rpm od 1 biegu do 3 biegu z pedałem w podłodze i na OSC spadki przy max obciążeniu są max 0,09 bar, i bogato na lambdzie. Nie było gdzie testować bo ślisko trochę no i teren zabudowany.
Jedyne co zaobserwowałem to Gold leci troszkę z temperaturą LPG bo spada o ponad 10st |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-12-15, 11:06
|
|
|
Karol to ile miał stopni, albo wrzuć osc popatrzymy |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |