Autor |
Wiadomość |
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-14, 13:46
|
|
|
Gazu mam mało. Poza tym niby w mojej instalacji brc nie ma odpalenia awaryjnego.Paliwa mam cały zbiornik. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-14, 14:43
|
|
|
Ja bym operacje z pompą robił na 20litrach w baku. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-16, 17:41
|
|
|
Przez cały tydzien przygotowywałem auto do akcji i juto zaczynam ale z tego co wstępnie widziałem to są dwie pompy. Przypuszam że jedna to ta która przepompowuje paliwo. Mnie interesuje to po stronie pasażera? Miejsca troche mało ale chyba dam rade. Zanim wyciagne sprawdze na krótko i napiszę co z tego wyszło-na razie dziekuje wszystkim za pomoc |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-16, 18:09
|
|
|
Jest jedna pompa w d2 To po stronie kierowcy to pływak a po pasażera jest kosz wraz z pompą. Nie zapomnij wykręcić takiej dłuuugiej śruby przed wyjęciem kosza. Wydmuchaj też przed otwarciem kurz z pokrywy. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-10-17, 16:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-17, 14:49
|
|
|
No troche kiepsko -za nic nie moge odgrecić tego plastiku z dwoma dziurkami. Musze chyba w poniedziałek dorobic sobie jakis klucz w pracy bo nie dam rady.
A nie dałem za wygraną i poszedłem jeszcze raz. Okazało sie że trzeba to wykrecić w prawo a nie lewo.
Po wyciądnieciu pompa chodzi. Nie wiem czy sie zawiesza czy co? tak czy tak zamawiam nową.
Mam tylko pytanie. U mnie napięcie jest dopiero kiedy krecę kluczykiem. Czy tak ma być-czy powinna już chodzic po przekręceniu zapłonu???? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-17, 16:51
|
|
|
po przekreceniu zapłonu napiecie idzie na chwilke ok 2 sek. po czym sie rozłącza i prawidłowo jest że masz przy starcie. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-17, 17:53
|
|
|
po przekreceniu zapłonu nie ma pradu dopiero jak krece. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-17, 17:57
|
|
|
Jak wspomniałem powinno byc tak że pojawia sie na chwile po właczeniu zapłonu i jesli nie dajesz na rozruch to znika-pompa staje. Potem zaskakuje podczas rozruchu i jak silnik zapali to zostaje jak nie znów sie zatrzymuje.
Jesli nie masz tak to może cos nie halo w instalacji? |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-17, 18:24
|
|
|
po przekręceniu zapłonu nie ma na 100% dopiero jak kręce. Ale w A6 jest tak samo bo sprawdzałem z ciekawosci bo stoi obok. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-17, 18:40
|
|
|
Jestem pewny że u mnie jak i u zony w dajewu jest identycznie. Zawsze po zapłonie słychać cichutko pompe i "cyk" przekaźnika co ja rozłacza.
No niech się wypowiedza inni jeszcze. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-17, 18:55
|
|
|
Też mi sie wydaje że tak byc powinno, ale kolaga ma A8 i z ciekawosci sprawdziłem jak jest u niego i niby tak samo.
Moze oboje mamy cos nie tak? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-17, 19:09
|
|
|
Zasada jest prosta. Przed rozruchem pompa powinna dobić ciśnienia i po to jest te 2 sek jej pracy. Załacza sie po zapłonie i nie gaśnie jezeli odrazu odpalamy albo przekaźnik rozłącza jesli nie odpalamy.
W A8 jest to bardzo ciche w jakims dupowozie jak mojej żony to wyraźnie słychać. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-17, 21:16
|
|
|
Sprawdzałem miernikiem-nie ma pradu po przekręceniu kluczyka |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2015-10-18, 05:21
|
|
|
Pompa działa już przy zapłonie i działa w miare cicho ale słychać jak paliwo sie przelewa w zbiorniku . Bynajmniej u mnie mam zawsze ponad pół zbiornika. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-18, 08:48
|
|
|
W zbiorniku mam około 3/4 paliwa. Ale po przekręceniu zapłonu pompki nie słychac i nie ma pradu. Dopiero jak krece rozrusznikiem.
Kolega ma A6 C5 co prawda 1.8t z tego samego rocznika i ma tak samo-sprawdzałem z ciekawosci u niego. Dopiero jak kręci chodzi pompa.
Czyli cos mam nie tak. gdzie szukac przyczyny?????
Przekażnik podmieniłem na próbe i nic nie dało(czyba że oboje mamy uszkodzone) |
|
|
|
|
|