Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-10-18, 08:58
|
|
|
no u mnie przy przekręceni pompka załącza sie na chwilke, a to czy czasem ecu tą pompką nie steruje? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-18, 09:10
|
|
|
W każdym aucie tak jest ja jeszcze nie spotkałem się aby inaczej było
tak komp zapina pompę i po wykryciu obrotów wału zapina ją z powrotem i już na stałe
Jedynie co mi przychodzi do głowy to że ktoś jakieś dziwne sterowanie zrobił -może odpinana pompa lpg coś w tym stylu lub jakiś nie ład w instalacji i ktoś coś zdrutował |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-18, 10:09
|
|
|
aaaaaa no o LPG nie pomyślalem. Ide jeszcze raz z kompem i przeskanuje całe auto. Zobacze może cos sie pokaże.
I spróbuje całkowicie odłączyć LPG i zobaczę czy bedzie chodzić |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-18, 13:18
|
|
|
Byłem jeszczę troche pogrzebać i VAG nic nie pokazuje(poza błędem czujnika poziomu paliwa-ale mam wyciągniety cały kosz wraz z pompą-tak że ok)
Rozebrałem też przekażnik i moje wnioski sa takie:
-tak jak wspomniałem po przekręceniu zaplonu brak prądu na pompe(przekaźnik nie reaguje)
-podczas kręcenia prąd jest(przekaźnik zwiera wszystkie 3 styki)
Wydaje mi sie(pewien nie jestem) że po przekreceniu kluczyka powinien sie zewrzeć styk pierwszy(zaznaczony na foto) wtedy idzie prąd na pompę. Czyżby przekaźnik??????
Mam dwa przekaźniki i na drugim dokładnie tak samo
|
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-10-20, 07:35
|
|
|
ale w sumie to prąd na tym Ci potrzebny jak kręcisz bo wtedy pompa ma podawać paliwo. No i jak zapali to wtedy też ciągle powinien być załączony |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-20, 16:18
|
|
|
No chyba po coś to jest .
Ja akurat jestem typem człowieka który lubi mieć wszystko 100% sprawne. Mysle że to nie wada ?
Czy ktos wie jak prawidłowo powinien pracowac ten przkaźnik |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-10-23, 23:10
|
|
|
Kolego dziś sprawdzałem u siebie bo też po zapłonie nie słychać pompki.Dopiero jest prąd jak kręce rozrusznikiem.Odrazu zwierają te 3styki.Tak pomyślałem czy nie dać plusa z innego przekaźnika który załaczałby pompkę. Już nawet testowałem i autko pali za każdym razem od strzala |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-24, 07:05
|
|
|
pompę sterownik silnika zapina na te chwilę
potem pewnie jest na sztywno po zapłonie rozruszniku
czyli coś z kompem może ? |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-10-24, 08:34
|
|
|
PEPI sprawdziłem wszystko.Od bezpieczników,przez przekaźniki po kostkę przy kierownicy.W kompie styki przeczyściłem i do tego obie kostki i nic.Co Ty na to żeby dać plus z innego przekaźnika do przekaźnika pompy??? |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-24, 09:56
|
|
|
Tez sprawdzałem wszystko i po zapłonie nie ma prądu.
Po tygodniu oczekiwania dzis przychodzi do mnie pompa tak ze mam nadzieje ze dziś juz auto ruszy z miejsca. A z pradem po zapłonie na pompe bedę myslal dalej.
Czyli nie sprawny przekaźnik odpada? |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-10-24, 10:17
|
|
|
Tak odpada.2 miałem na podmiankę.I jeden kupiłem nowy.Niepotrzebnie
Dziś rano dałem plusa z innego przekaźnika na pompę i zaraz po zapłonie chodzi cały czas. Za każdym razem pali na dotyk Może być wina jakiegoś układu w sterowniku silnika ale nie mam zamiaru wydawać 400-500zł za sterownik jak wszystko chodzi idealnie. |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-24, 10:25
|
|
|
A moze wina leży w instalacji lpg. Tak jak pisałem powyżej kolega ma A6 C5 z lpg i też jest u niego tak samo. |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-10-24, 10:39
|
|
|
Szwagier ma 2 a8.Jedną 2.8 bez gazu i 4.2AQF z gazem i w obu też nie ma prądu po zapłonie.Jest dopiero w trakcie rozruchu.Mam też kumpla który ma a4 z tym samym silnikiem co Ja i też nie ma prądu po zapłonie. Mój wniosek jest taki że albo pada w sterowniku układ za to odpowiedzialny albo nie wszystkie wersje tak miały |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-24, 10:41
|
|
|
komputer zapina masy nie plusa to raz
w każdym aucie po przekręceniu kluczyka komp zapina pompę na chwilę a to w celu uzupełnienia ciśnienia paliwa .
Jeśli nie ma sterowania takiego to kabelek do sprawdzenia do kompa
nie mam schematów to się nie wypowiem jak to jest dokładnie |
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-01-18, 14:40
|
|
|
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, więc opiszę swój problem tutaj wczoraj padła mi pompa paliwa, spaliło bezpiecznik. Wyciągnąłem dziś pompę, mam pytanie które oringi wymienić żeby nie było problemów z odpalaniem przy małej ilości paliwa? Poniżej zdjęcia;
Na pierwszym zdjęciu widać króciec z którego ściągnąłem oring, to jest ten przez którego auto może nie palić z małą ilościa paliwa?
Na drugim widać tą uszczelkę osadzoną w tym metalowym korpusie, jak widać ma pozrywane te cienkie środki, nie uśmiecha mi się dawać za nią około 400zł w ASO.
Dodam że dopóki pompa działała nigdy nie miałem problemów z odpalaniem jak było mało paliwa np 1/4 zbiornika. A ta uszczelka mogła już tak wcześniej wygladać a auto paliło normalnie. Co radzicie składać tak jak jest czy kombinować coś z tą uszczelką? |
|
|
|
|
|