Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-10-18, 09:58   

no u mnie przy przekręceni pompka załącza sie na chwilke, a to czy czasem ecu tą pompką nie steruje?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-18, 10:10   

W każdym aucie tak jest ja jeszcze nie spotkałem się aby inaczej było
tak komp zapina pompę i po wykryciu obrotów wału zapina ją z powrotem i już na stałe
Jedynie co mi przychodzi do głowy to że ktoś jakieś dziwne sterowanie zrobił -może odpinana pompa lpg coś w tym stylu lub jakiś nie ład w instalacji i ktoś coś zdrutował
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-18, 11:09   

aaaaaa no o LPG nie pomyślalem. Ide jeszcze raz z kompem i przeskanuje całe auto. Zobacze może cos sie pokaże.
I spróbuje całkowicie odłączyć LPG i zobaczę czy bedzie chodzić
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-18, 14:18   

Byłem jeszczę troche pogrzebać i VAG nic nie pokazuje(poza błędem czujnika poziomu paliwa-ale mam wyciągniety cały kosz wraz z pompą-tak że ok)

Rozebrałem też przekażnik i moje wnioski sa takie:
-tak jak wspomniałem po przekręceniu zaplonu brak prądu na pompe(przekaźnik nie reaguje)
-podczas kręcenia prąd jest(przekaźnik zwiera wszystkie 3 styki)

Wydaje mi sie(pewien nie jestem) że po przekreceniu kluczyka powinien sie zewrzeć styk pierwszy(zaznaczony na foto) wtedy idzie prąd na pompę. Czyżby przekaźnik??????
Mam dwa przekaźniki i na drugim dokładnie tak samo <hmm> <hmm> <hmm>
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-20, 08:35   

ale w sumie to prąd na tym Ci potrzebny jak kręcisz bo wtedy pompa ma podawać paliwo. No i jak zapali to wtedy też ciągle powinien być załączony :)
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-20, 17:18   

No chyba po coś to jest .
Ja akurat jestem typem człowieka który lubi mieć wszystko 100% sprawne. Mysle że to nie wada <hmm> ?
Czy ktos wie jak prawidłowo powinien pracowac ten przkaźnik
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-10-24, 00:10   

Kolego dziś sprawdzałem u siebie bo też po zapłonie nie słychać pompki.Dopiero jest prąd jak kręce rozrusznikiem.Odrazu zwierają te 3styki.Tak pomyślałem czy nie dać plusa z innego przekaźnika który załaczałby pompkę. <hmm> Już nawet testowałem i autko pali za każdym razem od strzala ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-24, 08:05   

pompę sterownik silnika zapina na te chwilę
potem pewnie jest na sztywno po zapłonie rozruszniku
czyli coś z kompem może ?
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-10-24, 09:34   

PEPI sprawdziłem wszystko.Od bezpieczników,przez przekaźniki po kostkę przy kierownicy.W kompie styki przeczyściłem i do tego obie kostki i nic.Co Ty na to żeby dać plus z innego przekaźnika do przekaźnika pompy???
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-24, 10:56   

Tez sprawdzałem wszystko i po zapłonie nie ma prądu.

Po tygodniu oczekiwania dzis przychodzi do mnie pompa tak ze mam nadzieje ze dziś juz auto ruszy z miejsca. A z pradem po zapłonie na pompe bedę myslal dalej.
Czyli nie sprawny przekaźnik odpada?
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-10-24, 11:17   

Tak odpada.2 miałem na podmiankę.I jeden kupiłem nowy.Niepotrzebnie <onie>
Dziś rano dałem plusa z innego przekaźnika na pompę i zaraz po zapłonie chodzi cały czas. Za każdym razem pali na dotyk <chura> Może być wina jakiegoś układu w sterowniku silnika ale nie mam zamiaru wydawać 400-500zł za sterownik jak wszystko chodzi idealnie.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-24, 11:25   

A moze wina leży w instalacji lpg. Tak jak pisałem powyżej kolega ma A6 C5 z lpg i też jest u niego tak samo. <hmm> <hmm>
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-10-24, 11:39   

Szwagier ma 2 a8.Jedną 2.8 bez gazu i 4.2AQF z gazem i w obu też nie ma prądu po zapłonie.Jest dopiero w trakcie rozruchu.Mam też kumpla który ma a4 z tym samym silnikiem co Ja i też nie ma prądu po zapłonie. Mój wniosek jest taki że albo pada w sterowniku układ za to odpowiedzialny albo nie wszystkie wersje tak miały <bezradny>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-24, 11:41   

komputer zapina masy nie plusa to raz
w każdym aucie po przekręceniu kluczyka komp zapina pompę na chwilę a to w celu uzupełnienia ciśnienia paliwa .
Jeśli nie ma sterowania takiego to kabelek do sprawdzenia do kompa
nie mam schematów to się nie wypowiem jak to jest dokładnie
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-01-18, 14:40   

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, więc opiszę swój problem tutaj ;) wczoraj padła mi pompa paliwa, spaliło bezpiecznik. Wyciągnąłem dziś pompę, mam pytanie które oringi wymienić żeby nie było problemów z odpalaniem przy małej ilości paliwa? Poniżej zdjęcia;




Na pierwszym zdjęciu widać króciec z którego ściągnąłem oring, to jest ten przez którego auto może nie palić z małą ilościa paliwa?
Na drugim widać tą uszczelkę osadzoną w tym metalowym korpusie, jak widać ma pozrywane te cienkie środki, nie uśmiecha mi się dawać za nią około 400zł w ASO.

Dodam że dopóki pompa działała nigdy nie miałem problemów z odpalaniem jak było mało paliwa np 1/4 zbiornika. A ta uszczelka mogła już tak wcześniej wygladać a auto paliło normalnie. Co radzicie składać tak jak jest czy kombinować coś z tą uszczelką?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.