Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-21, 23:06   

CINEK napisał/a:
dice111, masz dystanse, ze upchałeś 275 oponę ?

Informacyjnie ;) , na żyletkę ze zwrotnicą i należy zapomnieć o stosowaniu wzmacnianych końcówek drążka (typu MeyleHD i klonów jeśli takowe w przyrodzie występują).
A odnośnie koloru zacisków, opierdzieliłem z brudu szczotką drucianą i tyle :)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-04-22, 15:42   

W moim przypadku troszkę to trwało ale w końcu siadło 360

Ogólnie dzięki Krzychowi udało się zdobyć zwrotnice od 2.5 ewentualnie 3.3 TDI
Krótki wypust zwrotnic żeliwnych na mały stożku pod wahacze PreFL.

Troszkę czasu to trwało i po dojechaniu złomu do końca czas zacząć robote.

Gruz marki Gruz dojechany do granic możliwości






Nowe zwrotnice zostały wyczyszczone i umalowane





W między czasie zaciski też zmieniły kolor na pedalski :D







Do nowych zwrotnic doszły nowe łożyska które są wprasowywane a nie przykręcane razem z piastą jak to jest w przypadku liftowych.


Całą akcja trwałą troszkę czasu, coś tam doleciało z patyczków, nowy przegub







I finalnie tak to wyszło



_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-04-22, 19:26   

Gitara ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-22, 20:40   

Pepek napisał/a:
Informacyjnie , na żyletkę ze zwrotnicą i należy zapomnieć o stosowaniu wzmacnianych końcówek drążka (typu MeyleHD


dokładnie tak. Ja mam wzmacniane końcówki RTSa, których drążek nie jest zalany w gumie tylko są całe metalowe i mają ponoć lepszy / mocniejszy sworzeń.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-04-23, 19:03   

https://www.google.pl/sea...9oDuJW2I4EKUbM:
O takiej końcówce mówicie?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-23, 19:55   

pb41ns napisał/a:
O takiej końcówce mówicie?


dokładnie o takich...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-04-23, 19:57   

Będę testować wkrótce - takie końcówki dedykowane są do A6/S6 C5 v8, A6 C6 i wiele innych :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-04-23, 23:48   

Te niby wzmacniane ch za przeproszeniem daja na PL drogach, jedyne, ktore pare lat mi wytrzymywaly to Lemforder.
_________________
Black Cars Matters
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-24, 17:32   

NO zobaczymy, postestujemy i damy znac. Jak na razie ze zwyklymi koncowkami typu meyle czy rts nie mam dobrego doswiadczenia. A obecnie i lemförder obecnie podupadł na jakości <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-04-26, 07:44   

Mi Kamoka wytrzymała 60 tyś :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2018-05-08, 09:45   

No co Ty gadasz. Jak lemforder podupadl :) Końcówki lemfordera wstawione u mnie 2 lata temu. Przejechane na nich po naszych drogach 70k km. Sztywne są jak przed montażem (sprawdzałem w ten weekend bo wahacze akurat wymienialem)

CINEK napisał/a:
NO zobaczymy, postestujemy i damy znac. Jak na razie ze zwyklymi koncowkami typu meyle czy rts nie mam dobrego doswiadczenia. A obecnie i lemförder obecnie podupadł na jakości <bezradny>
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2018-05-12, 07:41   

Panowie serdeczna prośba, czy dysponuje ktoś rysunkiem technicznym aby wykonać dystanse między piaste a tarcze 17 mm, moje stare puściły na paru otworach na śruby i po ostatniej zmianie tarcz i klocków, nie jest idealnie w szczególności przy hamowaniu z większych prędkości, a nie chce zajechać nowych tarcz.Niestety nie mam możliwości na przymiarki i postój auta a chce pilnie nowe dystanse zrobić.Z góry dziękuję
_________________

 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-05-18, 20:16   

Hej. Czy osłony mają być założone tak, jak na zdjęciu? Faktycznie nie pasuje górna śruba, a dolną trzeba nieco rozpiłować.


EDIT: Dolnej nie trzeba rozpiłowywać. Jedynie trzeba przerobić górny otwór w osłonie. reszta pasuje na lekki wcisk. Już jestem po swapie z jednej strony. Chwila przed założeniem koła bezcenna - wejdzie, czy nie wejdzie? ;) Weszło :) Na razie tarcze i klocki używki (na czas testów), ale wygląda na to, że wszystko jest OK, więc wkrótce zmiana kompletu na nowy.

Konstrukcja zacisku jest wreszcie zrobiona z głową. Sposób uszczelnienia tłoczków, zwłaszcza osłony przeciwpyłowe, to wreszcie bezproblemowe rozwiązanie. Sam tłoczek i cylinder w zacisku pokryte są czymś śliskim (coś jak lakier), podczas gdy w starych był goły metal. Wahałem się chwilę, czy zostawić stare uszczelnienia, czy dać nowe, ale w końcu założyłem nowe (choć stare wyglądały bardzo dobrze). Zobaczymy, jak to się sprawdzi.

Musiałem dorobić ze starego mocowania uchwyt do przewodów od czujników. Przykręciłem go pod uchwytem z tyłu zwrotnicy i przewód układa się jak w oryginale.

Sam przewód hamulcowy elastyczny pasuje po zeszlifowaniu jednego wypustku. Nieco inaczej się układa (bardziej pod kątem, a nie w pionie), ale tak chyba ma być. Przewód sztywny przy zacisku dałem od razu nowy (miedź 30cm M10x1 po obu stronach).

Fajnie heble wyglądają w 17 calowej feldze - wypełniają całą przestrzeń :)

IMG_20180518_194225.jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 152,8 KB

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-05-25, 17:24   

a od czego osłony pasują? ja cały czas mam ori ale przydało by sie zmienić
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-25, 19:13   

pb41ns napisał/a:
a od czego osłony pasują?


od D3 bierzesz przednie osłony od V8, dorabiasz jeden otwór i tyle ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.