Autor |
Wiadomość |
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-21, 23:06
|
|
|
CINEK napisał/a: | dice111, masz dystanse, ze upchałeś 275 oponę ? |
Informacyjnie , na żyletkę ze zwrotnicą i należy zapomnieć o stosowaniu wzmacnianych końcówek drążka (typu MeyleHD i klonów jeśli takowe w przyrodzie występują).
A odnośnie koloru zacisków, opierdzieliłem z brudu szczotką drucianą i tyle |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-04-22, 15:42
|
|
|
W moim przypadku troszkę to trwało ale w końcu siadło 360
Ogólnie dzięki Krzychowi udało się zdobyć zwrotnice od 2.5 ewentualnie 3.3 TDI
Krótki wypust zwrotnic żeliwnych na mały stożku pod wahacze PreFL.
Troszkę czasu to trwało i po dojechaniu złomu do końca czas zacząć robote.
Gruz marki Gruz dojechany do granic możliwości
Nowe zwrotnice zostały wyczyszczone i umalowane
W między czasie zaciski też zmieniły kolor na pedalski
Do nowych zwrotnic doszły nowe łożyska które są wprasowywane a nie przykręcane razem z piastą jak to jest w przypadku liftowych.
Całą akcja trwałą troszkę czasu, coś tam doleciało z patyczków, nowy przegub
I finalnie tak to wyszło
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-04-22, 19:26
|
|
|
Gitara |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:40
|
|
|
Pepek napisał/a: | Informacyjnie , na żyletkę ze zwrotnicą i należy zapomnieć o stosowaniu wzmacnianych końcówek drążka (typu MeyleHD |
dokładnie tak. Ja mam wzmacniane końcówki RTSa, których drążek nie jest zalany w gumie tylko są całe metalowe i mają ponoć lepszy / mocniejszy sworzeń. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-23, 19:55
|
|
|
pb41ns napisał/a: | O takiej końcówce mówicie? |
dokładnie o takich... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-23, 23:48
|
|
|
Te niby wzmacniane ch za przeproszeniem daja na PL drogach, jedyne, ktore pare lat mi wytrzymywaly to Lemforder. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-24, 17:32
|
|
|
NO zobaczymy, postestujemy i damy znac. Jak na razie ze zwyklymi koncowkami typu meyle czy rts nie mam dobrego doswiadczenia. A obecnie i lemförder obecnie podupadł na jakości |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-04-26, 07:44
|
|
|
Mi Kamoka wytrzymała 60 tyś |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-05-08, 09:45
|
|
|
No co Ty gadasz. Jak lemforder podupadl Końcówki lemfordera wstawione u mnie 2 lata temu. Przejechane na nich po naszych drogach 70k km. Sztywne są jak przed montażem (sprawdzałem w ten weekend bo wahacze akurat wymienialem)
CINEK napisał/a: | NO zobaczymy, postestujemy i damy znac. Jak na razie ze zwyklymi koncowkami typu meyle czy rts nie mam dobrego doswiadczenia. A obecnie i lemförder obecnie podupadł na jakości |
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2018-05-12, 07:41
|
|
|
Panowie serdeczna prośba, czy dysponuje ktoś rysunkiem technicznym aby wykonać dystanse między piaste a tarcze 17 mm, moje stare puściły na paru otworach na śruby i po ostatniej zmianie tarcz i klocków, nie jest idealnie w szczególności przy hamowaniu z większych prędkości, a nie chce zajechać nowych tarcz.Niestety nie mam możliwości na przymiarki i postój auta a chce pilnie nowe dystanse zrobić.Z góry dziękuję |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-05-18, 20:16
|
|
|
Hej. Czy osłony mają być założone tak, jak na zdjęciu? Faktycznie nie pasuje górna śruba, a dolną trzeba nieco rozpiłować.
EDIT: Dolnej nie trzeba rozpiłowywać. Jedynie trzeba przerobić górny otwór w osłonie. reszta pasuje na lekki wcisk. Już jestem po swapie z jednej strony. Chwila przed założeniem koła bezcenna - wejdzie, czy nie wejdzie? Weszło Na razie tarcze i klocki używki (na czas testów), ale wygląda na to, że wszystko jest OK, więc wkrótce zmiana kompletu na nowy.
Konstrukcja zacisku jest wreszcie zrobiona z głową. Sposób uszczelnienia tłoczków, zwłaszcza osłony przeciwpyłowe, to wreszcie bezproblemowe rozwiązanie. Sam tłoczek i cylinder w zacisku pokryte są czymś śliskim (coś jak lakier), podczas gdy w starych był goły metal. Wahałem się chwilę, czy zostawić stare uszczelnienia, czy dać nowe, ale w końcu założyłem nowe (choć stare wyglądały bardzo dobrze). Zobaczymy, jak to się sprawdzi.
Musiałem dorobić ze starego mocowania uchwyt do przewodów od czujników. Przykręciłem go pod uchwytem z tyłu zwrotnicy i przewód układa się jak w oryginale.
Sam przewód hamulcowy elastyczny pasuje po zeszlifowaniu jednego wypustku. Nieco inaczej się układa (bardziej pod kątem, a nie w pionie), ale tak chyba ma być. Przewód sztywny przy zacisku dałem od razu nowy (miedź 30cm M10x1 po obu stronach).
Fajnie heble wyglądają w 17 calowej feldze - wypełniają całą przestrzeń
IMG_20180518_194225.jpg
|
|
Plik ściągnięto 47 raz(y) 152,8 KB |
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-25, 17:24
|
|
|
a od czego osłony pasują? ja cały czas mam ori ale przydało by sie zmienić |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-25, 19:13
|
|
|
pb41ns napisał/a: | a od czego osłony pasują? |
od D3 bierzesz przednie osłony od V8, dorabiasz jeden otwór i tyle |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|