Autor |
Wiadomość |
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2019-12-09, 18:10
|
|
|
Dzięki, ale nie o to chodziło, chodziło o grubość ucha przy zwrotnicy tam gdzie montujemy zacisk. Już wiem trzeba zdjąć że śruby gwint około 14mm, bo uszy przedliftowej zwrotnicy mają 13-14mm.
Dystanse już też kupiłem. |
|
|
|
|
|
|
|
Zbój
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip, GAG
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Audi RS6 C5
Wiek: 38 Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 3 Skąd: Siedlce/Parczew
|
Wysłany: 2020-01-30, 00:15
|
|
|
Witam Panowie wybaczcie że się wtrącę ale czy taki zestaw ...
tarcza 390mm z rs6 c6 + zacisk z rs6 c5 (8tłok) z adapterem odsuwającym zacisk od piasty żeby pomieścił tarczę z c6 podejdzie do d3 czy do d2?
Z tego co wiem to tarcza z rsc6 ma taką samą głębokość tarczy jak d3 360mm a jakiej głębokości tarcze są w d2 dużo trzeba by przerabiać żeby pomieścić takie coś czy łatwiej będzie w d3? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-01-30, 08:16
|
|
|
Zależy jakie D2, FL, czy preFL, do tego w FL inne zwrotnice są dla układu hamulcowego Brembo.
Można zaadoptować i do D2 i do D3. Pytanie tylko po pchać zacisk z RS6 C5 z tarcza z RS6 C6 ?
To już nie lepiej wsadzić lepszy 6 tłoczkowy zacisk z C6 ? Ew jak się upierasz przy zacisku z C5 to i tarczę z C5 ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Zbój
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip, GAG
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Audi RS6 C5
Wiek: 38 Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 3 Skąd: Siedlce/Parczew
|
Wysłany: 2020-01-30, 09:00
|
|
|
Pytam o takie rozwiązanie bo niedawno kupilem zestaw hamulców z rsc6 i tarcze z c6 i zaciski z rsc5 bede chciał sprzedać i żeby nie pisać głupot ze pasuje p&p do a8 skoro tak nie jest... do siebie zakładam zaciski z rsc6 ale tarcze mi nie podejda wiec chce je sprzedac i kupic tarcze z rsc7 bo takie mi podchodza p&p
To do d3 podejda w zasadzie bez przeróbek? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-01-30, 09:19
|
|
|
Sam myslalem o takim swapie do siebie, Phaeton to byl o ile dobrze pamietam bo nowe i dobra cena, ale zrezygnowalem z 8 tloczkow bo podobno czesto wymaga regeneracji, potrafi sie zapiec, druga sprawa - chce miec wciaz na zime Avusy R18, gdzie max wsadzilem 385 stoczone na 380 z racji zasrosaowanego zacisku z D4, takze i do D2 podejda ale tak jak mowie - zalezy od zwrotnicy. W wiekszosci do FL tak, w preFL potrzeba adapteru, lub zwrotnicy zeliwnej K, dla tzw plug'n'play |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
GringoPL
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 5 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2020-05-09, 17:02
|
|
|
Cześć,
Mam u siebie zaciski i tarcze 360mm z A8D3. Dziś szukając przyczyny piszczących kloców zauważyłem że mam przekręcony dolny uchwyt śruby w jarzmie gdzie wkręca się prowadnicę - nie ma gwintu.
Pytanie więc: Czy jarzmo pasuje tylko z wersji 360 czy także z 321/323 z D3? |
|
|
|
|
|