Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-12-09, 17:36   

lesdud napisał/a:
Ma może ktoś wymiar grubości ucha zacisku, żeby wiedzieć ile zatoczyć śruby mocujące zacisk od D3 w D2 preFL, żeby nie wiercić w zwrotnicy?

?? OCB?
Jeżeli chodzi o grubość jarzma to 18 mm

lesdud napisał/a:
A śruby kół jakiej muszą być długości i czy kuliste czy stożkowe?

Długość +17 mm na pewno (grubość dystansu)
Ja kupiłem na znanym portalu aukcyjnym komplet dystansów wraz z śrubami.
Przykład pierwszy z brzegu https://allegro.pl/oferta/dystanse-audi-tt-tts-8n-a8-d2-d3-s8-c4-17mm-sruby-7221672858?snapshot=MjAxOS0xMS0yNlQyMTowNTowNy41NzZaO2J1eWVyOzk5MTY4YmU4YmFhM2VmYTgzMzgwZjY5YTEzYmIyODY5YWIxMjM5NDM4NzNkNTk4YmQ5NTM1NjFiYTk3YjNhMmI%3D
Oryginały Audi są kuliste.
_________________

 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2019-12-09, 18:10   

Dzięki, ale nie o to chodziło, chodziło o grubość ucha przy zwrotnicy tam gdzie montujemy zacisk. Już wiem trzeba zdjąć że śruby gwint około 14mm, bo uszy przedliftowej zwrotnicy mają 13-14mm.
Dystanse już też kupiłem.
 
 
Zbój 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip, GAG
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Audi RS6 C5
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2020-01-30, 00:15   

Witam Panowie wybaczcie że się wtrącę ale czy taki zestaw ...
tarcza 390mm z rs6 c6 + zacisk z rs6 c5 (8tłok) z adapterem odsuwającym zacisk od piasty żeby pomieścił tarczę z c6 podejdzie do d3 czy do d2?
Z tego co wiem to tarcza z rsc6 ma taką samą głębokość tarczy jak d3 360mm a jakiej głębokości tarcze są w d2 dużo trzeba by przerabiać żeby pomieścić takie coś czy łatwiej będzie w d3?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-01-30, 08:16   

Zależy jakie D2, FL, czy preFL, do tego w FL inne zwrotnice są dla układu hamulcowego Brembo.
Można zaadoptować i do D2 i do D3. Pytanie tylko po pchać zacisk z RS6 C5 z tarcza z RS6 C6 ?
To już nie lepiej wsadzić lepszy 6 tłoczkowy zacisk z C6 ? Ew jak się upierasz przy zacisku z C5 to i tarczę z C5 ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
Zbój 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip, GAG
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Audi RS6 C5
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2020-01-30, 09:00   

Pytam o takie rozwiązanie bo niedawno kupilem zestaw hamulców z rsc6 i tarcze z c6 i zaciski z rsc5 bede chciał sprzedać i żeby nie pisać głupot ze pasuje p&p do a8 skoro tak nie jest... do siebie zakładam zaciski z rsc6 ale tarcze mi nie podejda wiec chce je sprzedac i kupic tarcze z rsc7 bo takie mi podchodza p&p

To do d3 podejda w zasadzie bez przeróbek?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-01-30, 09:19   

Sam myslalem o takim swapie do siebie, Phaeton to byl o ile dobrze pamietam bo nowe i dobra cena, ale zrezygnowalem z 8 tloczkow bo podobno czesto wymaga regeneracji, potrafi sie zapiec, druga sprawa - chce miec wciaz na zime Avusy R18, gdzie max wsadzilem 385 stoczone na 380 z racji zasrosaowanego zacisku z D4, takze i do D2 podejda ale tak jak mowie - zalezy od zwrotnicy. W wiekszosci do FL tak, w preFL potrzeba adapteru, lub zwrotnicy zeliwnej K, dla tzw plug'n'play
_________________
Black Cars Matters
 
 
GringoPL 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 5
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2020-05-09, 18:02   

Cześć,
Mam u siebie zaciski i tarcze 360mm z A8D3. Dziś szukając przyczyny piszczących kloców zauważyłem że mam przekręcony dolny uchwyt śruby w jarzmie gdzie wkręca się prowadnicę - nie ma gwintu.
Pytanie więc: Czy jarzmo pasuje tylko z wersji 360 czy także z 321/323 z D3?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.