Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie  
Autor Wiadomość
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-03-22, 15:41   

Ja mam V6 i mi też dymi jak parowóz 😊Ale płyn mam w normie i nie ubywa😊DODAM że katy wycięte 😉
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-22, 20:26   

Film wróciłem na youtube ale nie chce mi go znaleść jak chce wyszukać dodam zdj obroty 3tys.

DSC_0128-1.jpg
Plik ściągnięto 1795 raz(y) 152,95 KB

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-22, 20:47   

mariuszjp100 napisał/a:
Ale płynu ubywa z 500 ml na sto a wycieku nie widać zaraz pójdę zrobić zdj i wrzuce.

Ubytek masz spory. Wrzucaj duży karton pod samochód na noc i nie ma bata, jak wyciek to powinno wyjść. A oleju na bagnecie Ci nie przybywa?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-22, 20:47   

UPG poszło sie pier.... Czapki do ściągania.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-22, 21:00   

ja bym zrobił test co2 :)
sam mam ubytek że już wlałem ze 20-40 l płynu i dość gdzie wyciek był i jest nie jest łatwo
zrobię jak się zbiorę .

Jeszcze jak masz aż taki wyciek -dymienie to wykręć świece i popatrz pewnie będzie widać
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-22, 21:05   

Ja bym jeszcze powąchał :) te spaliny,jeśli to taki słodki zapach to raczej wszystko jasne :/
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-22, 21:25   

na bank uszczelka,nie jeżdzij tak bo dziure wypali nie koniecznie musi oleju przybywać, jak puściła z kanału wodnego do cylindra
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-03-23, 15:47   

Jeszcze masz jedno miejsce do sprawdzenie , a mianowicie pompa wody w czasie pracy silnika może wyciekać i rozrzuca ale w tedy miał byś wszędzie jasne plamki lub kapie na wyłączonym silniku wszystko gorące wiec odparuje jak puszcza delikatnie .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-23, 19:15   

kiedy to z wydechu tak daje, napewno pompa wody nie ma z tym nic wspulnego
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-23, 19:23   

No dobra ale szczegółów dalej brak. Diagnoza wstępna jest ale nic nie wiadomo. Wiemy że pacjent ma kaszel i nic więcej.

Zapodaj filmik najlepiej. Pierwszy niech będzie na zimnym rozruchu tak jak ja wrzucałem wcześniej a drugi w momencie kiedy auto będzie miało 90 stopni.
Nie żadne 3000 cały czas tylko wolne obroty kilka sekund i stopniowe zwiększanie gazu do 3000.
Taką fotkę przy 3000 to nawet moje A4 robi dymu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Dzeju 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-23, 19:35   

Panowie, ja jestem po generalnym remoncie glowic u szeryfish-a

Mialem na poczatku lekki dymek, zimno itp, ale po jakims czasie jezdzena plynu ubywalo 1 l na 400 km i dymienie bylo takie, ze we wstecznym nic nie widac.

Diagnoza glowica padnieta pozniej sie okazalo ze UPG tez.

Po remoncie latam tydzien, na razie wszystko gra, a dymienie lekkie pozostalo, nagrzeje sie i dymi do momentu az wyparuje wszysko z wydechu (nie chce przesadzac, ale nie ubywa nic plynu chlodniczego). Zrobilem juz ponad 200km i depcze mocniej co widac na tym jak mniej dymi z uplywem wydmuchanej wilogoci i wody na bruku chociazby jak stoje w jednym miejscu.

Problem z wydechem jedynie jest taki, ze jego objetosc i temperatura wydechu powoduja zasysanie wilogoci po nagrzaniu wydechu i wylaczeniu silnika, co z rana po lekkim nagrzaniu widac jako para.
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-23, 20:07   

zdjecie jest na zimnym silniku a filmik dodalem na yt ale nie chce mi go znalesc w wyszukiwarce. Dzis rano zapalilem auto i polozylem sie a tu zaczelo kapac koło koła (pasazer) tylko w tym miejscu gdzie konczy sie oslona silnika, rozebralem obudowe filtra i nic nie znalazlem tylko0 tyle ze ten silnik pod filtrem mi nie dziala i wody bylo pelno w nim.Jak sie nagrzeje to nie dymi a jak sie nagrzewa to puszcza dymek chyba tez niebieski troche,nie moge tego filmiku znalesc.
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-23, 20:37   

https://www.youtube.com/watch?v=EzmWTSmz7YU
sprawdzcie czy dziala?
 
 
Dzeju 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-23, 20:55   

Wg mnie iz moich doswiadczen UPG badz glowica
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-23, 20:56   

<jezu> o fuck....too mi nie wygląda na zwykłe dymienie H2O z rury <nienie>

Ja nagram jutro rano jak to u mnie jest na zimnym...ale na pewno nie ma takiej zadymy :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.