Autor |
Wiadomość |
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-23, 21:01
|
|
|
no normalne to nie jest napewno a to UPG co to bo nie rozumiem? jak sie nagrzeje to ok wszyskto. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-23, 21:05
|
|
|
UPG - uszczelka pod głowicą |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-23, 21:07
|
|
|
dzieki to musze chyba ruszyc te glowice a nie dawno rozrzad robilem i znowu wydatek |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-23, 21:11
|
|
|
Współczuje , bo przerabiałem to u siebie jak mi jeden zawór wygięło, bo mi łańcuch na wałkach przeskoczył...i koło 3000zl poszłoooo ;( |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-23, 21:17
|
|
|
to gdzies tyle mechanik mi powiedzial za zrobienie tego to wychodzi na to ze juz z tym jezdze odkad kupilem auto czyli 2 i pol roku bo odrazu plynu ubywalo . |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-24, 06:52
|
|
|
Teraz dokładnie widać że faktycznie jest coś nie tak. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-25, 15:27
|
|
|
Trudno będzie trzeba to zrobić i już. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-25, 15:50
|
|
|
tak szczerze mówiąć to nie wiem czy np. nie taniej będzie znaleść drugi silnik z "małym" przebiegiem, na który będzie gwarancja, choć po wymianie uszczelek jesteś pewien że jest wszysko nowe |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-25, 16:05
|
|
|
Loteria, wszystko się okaże co będzie po zdjęciu czapek. Jesli opłaci się robić to lepiej zrobić ale oczywiście zgodnie ze sztuką. głowice do sprawdzenia podstawa czy nie ma pęknięcia. Przy takiej operacji lepiej oczywiście rzucić nowe gumki zaworowe. Zweryfikować gniazda itp.
Przekalkulować wszelkie za i przeciw. Jeśli okaże się nieopłacalne to szukać motorowni.
Ja stałem nad takim pytaniem ale niestety mojego nie opłacało się robić ponieważ jedna głowica do wymiany i blok silnika. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2015-03-26, 10:41
|
|
|
Tak tak Ernest ma racje ,głowice do planowania , uszczelniacze , gniazda , może jakieś zawory, nowe uszczelki a potem cieszyć się z bezawaryjnej eksploatacji . Z wymiana rozrządu mnie kosztowało to ok. 4 200 pln. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-26, 12:38
|
|
|
nie opłaca się robić !
no chyba że motor był wcześniej bdb
trup zawsze będzie trupem |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 14:01
|
|
|
Szkoły są dwie. Robić komplexowo wtopić worek kasy i się cieszyć latami albo szukać używki.
Wiem z własnego doświadczenia że wtopiona z głowa kasa nie bedzie nam przysparzała potem palpitacji serca i łez. Ale nie każdego stać,czasami też trafiaja się rodzyneczki z dobrymi silniczkami ale to rzadkość. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-26, 19:16
|
|
|
Mój znajomy ma warsztat dobrze z sobą żyjemy to nie krytykuję jego podejścia
ale średnio co dwa trzy miesiące trafia rodzynek
że poszło dwa worki tej kasy i jest kupa .
Zasada jest taka jeśli remont zakładany jest w okolicach nowego innego motoru
a wcześniej motor nie był wysokich lotów to się zmienia motor .
Bo zmiana uszczelniaczy czy remont głowicy nie naprawi nam dołu motoru
pomijam już jakość podzespołów użytych do naprawy .
Chyba że ktoś lubi paść mechaników
jak to mówią nie mi się trafi to ktoś inny zarobi
Solidarność zawodowa |
|
|
|
|
turntablerocker
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2014 Posty: 6 Skąd: Liw
|
Wysłany: 2015-03-26, 19:31
|
|
|
Ale ciężko trafić dobry silnik |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-26, 19:39
|
|
|
A gdzie tam ciężko szukajcie a znajdziecie powiadają ile ofert silników w całkiem dobrym stanie tu na forum już było, np. od Adriana, albo pepi, sam ostatnio linka dawałeś do jakiegoś fajnego motoru....kuźwa był w cenie regeneracji mojej głowicy i nastawnika razem i to tu na miejscu w łodzi...
Raz znalazłem silnik z przebiegem niecałych 200tysi (udokumentowane) no i sprzedawca dawał bodajże 6miesięcy gwarancji, a to moim zdaniem w zupełności wystarczy aby zobaczyć czy silnik trup |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|