Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie  
Autor Wiadomość
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-23, 21:01   

no normalne to nie jest napewno a to UPG co to bo nie rozumiem? jak sie nagrzeje to ok wszyskto.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-23, 21:05   

UPG - uszczelka pod głowicą ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-23, 21:07   

dzieki to musze chyba ruszyc te glowice a nie dawno rozrzad robilem i znowu wydatek :(
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-23, 21:11   

Współczuje , bo przerabiałem to u siebie jak mi jeden zawór wygięło, bo mi łańcuch na wałkach przeskoczył...i koło 3000zl poszłoooo ;(
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-23, 21:17   

to gdzies tyle mechanik mi powiedzial za zrobienie tego to wychodzi na to ze juz z tym jezdze odkad kupilem auto czyli 2 i pol roku bo odrazu plynu ubywalo .
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-24, 06:52   

Teraz dokładnie widać że faktycznie jest coś nie tak.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-25, 15:27   

Trudno będzie trzeba to zrobić i już.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-25, 15:50   

tak szczerze mówiąć to nie wiem czy np. nie taniej będzie znaleść drugi silnik z "małym" przebiegiem, na który będzie gwarancja, choć po wymianie uszczelek jesteś pewien że jest wszysko nowe
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-25, 16:05   

Loteria, wszystko się okaże co będzie po zdjęciu czapek. Jesli opłaci się robić to lepiej zrobić ale oczywiście zgodnie ze sztuką. głowice do sprawdzenia podstawa czy nie ma pęknięcia. Przy takiej operacji lepiej oczywiście rzucić nowe gumki zaworowe. Zweryfikować gniazda itp.
Przekalkulować wszelkie za i przeciw. Jeśli okaże się nieopłacalne to szukać motorowni.
Ja stałem nad takim pytaniem ale niestety mojego nie opłacało się robić ponieważ jedna głowica do wymiany i blok silnika.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-03-26, 10:41   

Tak tak Ernest ma racje ,głowice do planowania , uszczelniacze , gniazda , może jakieś zawory, nowe uszczelki a potem cieszyć się z bezawaryjnej eksploatacji . Z wymiana rozrządu mnie kosztowało to ok. 4 200 pln.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-26, 12:38   

nie opłaca się robić !
no chyba że motor był wcześniej bdb
trup zawsze będzie trupem ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-26, 14:01   

Szkoły są dwie. Robić komplexowo wtopić worek kasy i się cieszyć latami albo szukać używki.

Wiem z własnego doświadczenia że wtopiona z głowa kasa nie bedzie nam przysparzała potem palpitacji serca i łez. Ale nie każdego stać,czasami też trafiaja się rodzyneczki z dobrymi silniczkami ale to rzadkość.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-26, 19:16   

Mój znajomy ma warsztat dobrze z sobą żyjemy to nie krytykuję jego podejścia
ale średnio co dwa trzy miesiące trafia rodzynek :)
że poszło dwa worki tej kasy i jest kupa .
Zasada jest taka jeśli remont zakładany jest w okolicach nowego innego motoru
a wcześniej motor nie był wysokich lotów to się zmienia motor .
Bo zmiana uszczelniaczy czy remont głowicy nie naprawi nam dołu motoru
pomijam już jakość podzespołów użytych do naprawy .
Chyba że ktoś lubi paść mechaników :D
jak to mówią nie mi się trafi to ktoś inny zarobi :)
Solidarność zawodowa <amasz>
 
 
turntablerocker 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: Liw
Wysłany: 2015-03-26, 19:31   

Ale ciężko trafić dobry silnik :(
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-26, 19:39   

A gdzie tam ciężko ;) szukajcie a znajdziecie powiadają :D ile ofert silników w całkiem dobrym stanie tu na forum już było, np. od Adriana, albo pepi, sam ostatnio linka dawałeś do jakiegoś fajnego motoru....kuźwa był w cenie regeneracji mojej głowicy i nastawnika razem :/ i to tu na miejscu w łodzi...

Raz znalazłem silnik z przebiegem niecałych 200tysi (udokumentowane) no i sprzedawca dawał bodajże 6miesięcy gwarancji, a to moim zdaniem w zupełności wystarczy aby zobaczyć czy silnik trup ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.