Autor |
Wiadomość |
turntablerocker
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2014 Posty: 6 Skąd: Liw
|
Wysłany: 2015-03-26, 19:49
|
|
|
martin_rs4, jak silnik leży w szopie już dłuższy czas to sprzedawca może o nim niestworzone historie wypisywać ;pomyśl o tym co z taką igiełką może się stać po półrocznym leżakowaniu na palecie.Płacić takie pieniądze za silnik to tylko w aucie, aby móc go sprawdzić... |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-26, 20:26
|
|
|
Silnik wymontowany z auta to na złom się co najwyżej nadaje-loteria w tym wypadku to mało powiedziane.Kupowanie kota w worku...Już chyba lepiej wybecelować więcej i zrobić swój, przynajmniej wiesz co masz, a nie kolejnego śmietnika kupować |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 23:10
|
|
|
Panowie jestem na etapie szukania silnika do puga 607 i ni cholery nie idzie znaleźć nic co pasuje i złomem nie jest. Najlepsze są historie że "igiełka ale tylko miske już sprzedałem i coś tam jeszcze...mhm to ile za kilogram pytam? I się obruszają
No ale pany to temat o parowozie w A8 więc narazie doszlismy że trza zwalać czapki bo UPG się poszło je.... |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-27, 05:28
|
|
|
Chcę przypomnieć że ja jestem po przeszczepie serca i jestem zadowolony.
Za motor dałem 1900 i był w świetnej kondycji. Wiedziałem tylko że auto miało problemy z paleniem i kulało. Okazało się że jest dziabnięte na rozrządzie o 2 zęby.
http://www.a8team.pl/d2-9...row-vt10571.htm
Oczywiście że jest to loteria bo nerwów też było dużo. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-27, 06:57
|
|
|
loteria to jest zazwyczaj z naprawą
sam kupiłem może ze 200 silników i tylko jeden był trupem
a reszta ok
Są pewne zasady którymi trzeba się kierować i będzie dobrze |
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-27, 15:30
|
|
|
Właśnie nie wiem co robić bo w styczniu zrobiłem rozrzad i już sam nie wiem silnik nadal dobrze jeździ mimo że kopci i płynu ubywa . |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-27, 15:34
|
|
|
Zrobię jeszcze pomiarsprezania zobaczę jakie wyjdzie. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-27, 18:00
|
|
|
olej brał
napinacze było słychać ? |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-27, 18:30
|
|
|
Od wymiany do wymiany może z litr brał a napinacze słyszałem raz jak trzy tygodnie nie palony był. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-27, 18:42
|
|
|
to naprawiaj |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-27, 18:52
|
|
|
Też tak sądz, a takie pytanie bojak zapalam auto to kapie mi płyn gdzieś z prawej strony pasażer tylko nie wiem skad gdzieś z nad polosi. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-27, 19:23
|
|
|
mariuszjp100 napisał/a: | jak zapalam auto to kapie mi płyn gdzieś z prawej strony pasażer tylko nie wiem skad gdzieś z nad polosi. |
Gdzieś to może kapać z każdego miejsca i spływać.
Lokalizuj wyciek bo może to nie głowica. Rób zdjęcia i zamieść. Chcę to obejrzeć.
Bo te Twoje dolewane litry to może jest wyciek a nie uszczelka a płyn dostaje się jakoś do układu wydechowego w którym po rozgrzaniu odparowuje.
No chyba że już głowice całkowicie szlak trafił i rozsadziło ją do końca brakiem płynu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2015-03-27, 19:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-27, 19:41
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Jeżeli cieknie po alternatorze to chłodniczka oleju |
niom to też jest logiczne. Pęknięta głowica, kompresja jest ładowana do układu. Nie potrafiła znaleźć ujścia więc rozsadziło najsłabsze ogniwo którym mogła się okazać plastikowa złączka płynu w chłodniczce.
Odpalasz auto, wali kompresje która wypycha płyn z układu przez wyciek.
Rób pomiar kompresji i podaj co wyjdzie. Dobrze by było podczas pomiaru odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego. Zobacz też czy w zbiorniczku wyrównawczym podczas pracy silnika nie pojawiają się bańki powietrza. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|