Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie  
Autor Wiadomość
turntablerocker 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: Liw
Wysłany: 2015-03-26, 19:49   

martin_rs4, jak silnik leży w szopie już dłuższy czas to sprzedawca może o nim niestworzone historie wypisywać :) ;pomyśl o tym co z taką igiełką może się stać po półrocznym leżakowaniu na palecie.Płacić takie pieniądze za silnik to tylko w aucie, aby móc go sprawdzić...
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-26, 20:26   

Silnik wymontowany z auta to na złom się co najwyżej nadaje-loteria w tym wypadku to mało powiedziane.Kupowanie kota w worku...Już chyba lepiej wybecelować więcej i zrobić swój, przynajmniej wiesz co masz, a nie kolejnego śmietnika kupować
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-26, 23:10   

Panowie jestem na etapie szukania silnika do puga 607 i ni cholery nie idzie znaleźć nic co pasuje i złomem nie jest. Najlepsze są historie że "igiełka ale tylko miske już sprzedałem i coś tam jeszcze...mhm to ile za kilogram pytam? I się obruszają :D

No ale pany to temat o parowozie w A8 więc narazie doszlismy że trza zwalać czapki bo UPG się poszło je....
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-27, 05:28   

Chcę przypomnieć że ja jestem po przeszczepie serca i jestem zadowolony.
Za motor dałem 1900 i był w świetnej kondycji. Wiedziałem tylko że auto miało problemy z paleniem i kulało. Okazało się że jest dziabnięte na rozrządzie o 2 zęby.
http://www.a8team.pl/d2-9...row-vt10571.htm
Oczywiście że jest to loteria bo nerwów też było dużo.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-27, 06:57   

loteria to jest zazwyczaj z naprawą :)
sam kupiłem może ze 200 silników i tylko jeden był trupem
a reszta ok
Są pewne zasady którymi trzeba się kierować i będzie dobrze
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-27, 15:30   

Właśnie nie wiem co robić bo w styczniu zrobiłem rozrzad i już sam nie wiem silnik nadal dobrze jeździ mimo że kopci i płynu ubywa .
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-27, 15:34   

Zrobię jeszcze pomiarsprezania zobaczę jakie wyjdzie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-27, 18:00   

olej brał
napinacze było słychać ?
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-27, 18:30   

Od wymiany do wymiany może z litr brał a napinacze słyszałem raz jak trzy tygodnie nie palony był.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-27, 18:42   

to naprawiaj ;)
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-27, 18:52   

Też tak sądz, a takie pytanie bojak zapalam auto to kapie mi płyn gdzieś z prawej strony pasażer tylko nie wiem skad gdzieś z nad polosi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-27, 19:23   

mariuszjp100 napisał/a:
jak zapalam auto to kapie mi płyn gdzieś z prawej strony pasażer tylko nie wiem skad gdzieś z nad polosi.


Gdzieś to może kapać z każdego miejsca i spływać.
Lokalizuj wyciek bo może to nie głowica. Rób zdjęcia i zamieść. Chcę to obejrzeć.
Bo te Twoje dolewane litry to może jest wyciek a nie uszczelka a płyn dostaje się jakoś do układu wydechowego w którym po rozgrzaniu odparowuje.

No chyba że już głowice całkowicie szlak trafił i rozsadziło ją do końca brakiem płynu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

Ostatnio zmieniony przez ernesto 2015-03-27, 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-27, 19:28   

Jeżeli cieknie po alternatorze to chłodniczka oleju
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-27, 19:41   

michalwruszak napisał/a:
Jeżeli cieknie po alternatorze to chłodniczka oleju


niom to też jest logiczne. Pęknięta głowica, kompresja jest ładowana do układu. Nie potrafiła znaleźć ujścia więc rozsadziło najsłabsze ogniwo którym mogła się okazać plastikowa złączka płynu w chłodniczce.

Odpalasz auto, wali kompresje która wypycha płyn z układu przez wyciek.

Rób pomiar kompresji i podaj co wyjdzie. Dobrze by było podczas pomiaru odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego. Zobacz też czy w zbiorniczku wyrównawczym podczas pracy silnika nie pojawiają się bańki powietrza.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-27, 19:47   

http://www.fotosik.pl/pok...77a3f576a7.html

W załączniku schemat układu chłodzenia dla 3.7/4.2 Lift

Posprawdzaj sobie wszystkie łączenia i opaski
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2015-03-27, 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.