Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-27, 19:56
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | W załączniku schemat układu chłodzenia dla 3.7/4.2 Lift |
A gdzie ten załącznik? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-28, 15:11
|
|
|
Alternator jest suchy a to cieknie tak jak by na łączeniu kolektora z rura chyba że gdzieś wyżej i spływa tam a baniek w zbiorniczku nie ma, a jest taka możliwość że woda może jakoś sue dostać do wybuchu pomijając uszczekke i pękniętą gliwice? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-28, 15:32
|
|
|
mariuszjp100 napisał/a: | Alternator jest suchy a to cieknie tak jak by na łączeniu kolektora z rura chyba że gdzieś wyżej i spływa tam a baniek w zbiorniczku nie ma, a jest taka możliwość że woda może jakoś sue dostać do wydechu pomijając uszczekke i pękniętą gliwice? |
Jak nie ma baniek to może i będzie dobrze.
Szukaj wycieku. Oczywiście że może się dostać do wydechu. Następnie wsiąka w niego i zbiera się w nim.
Zdejmij obudowę filtra i rurę doprowadzającą do przepustnicy. Sprawdź wszelkie opaski, przewody, obejmy zaznaczone na rysunku. Szukaj wycieku. Podejrzewam że jak go zlokalizujesz i usuniesz to problem się skończy.
Nie od razu oczywiście bo wydech jest utopiony w płynie i troszkę czasu minie zanim go odparuje.
Bez tytułuserg.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1529 raz(y) 86,01 KB |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-28, 21:02
|
|
|
Wlasnie ostatnio rozbieralem obudowe i w srodku wode mialem i w tej pompie tez i dziwila mnie ta woda a wyciek moze byc gdzies tam przy glowicy jest taka rura metalowa co potem idzie do chlodnicy u gory tylko tam tak malo miejsca.Aten tester gdzie mozna kupic bo to moze tez dobrze by bylo kupic i sprawdzic co wyjdzie. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-28, 23:43
|
|
|
Jest tych przewodów troszkę, może pomoże Ci w lokalizacji. Jeden z nich idzie zaraz przy połączeniu układu wydechowego. Na zdjęciu po prawej stronie zaraz przy rurze. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-03-30, 16:58
|
|
|
Zdj pomoże napewno a dziś nie kapalo i nie dymilo tak jakoś mocno muszę jakimś sposobem to ogarnąć |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-03-30, 20:15
|
|
|
zmierz na początek ciśnienie na garkach |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2015-05-01, 16:47
|
|
|
A więc tak z braku czasu dopiero dziś zrobiłem test tym plynem i zmienił kolor czyli uszczelka albo glowica. Teraz pytanie czy zna ktoś mechanika albo jakiś warsztat w małopolsce który ma jakieś pojęcie jak to zrobić żeby było ok? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-05-02, 05:20
|
|
|
Teraz kolego trzeba się zastanowić która głowica - pomiar kompresji.
I pytanie czy robić jedną czy lepiej dwie od razu |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-05-02, 06:02
|
|
|
zawsze robi się dwie głowice |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-05-02, 06:19
|
|
|
pepi napisał/a: | zawsze robi się dwie głowice |
eee tam ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-02, 09:39
|
|
|
Tez uważam że lepiej dwie bo jedna jak nawet ok to nie bedzie tak sprawna jak świeżo zrobiona. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-05-02, 19:46
|
|
|
jak jedna strona padła to druga nie zamęczona ?
pomijam fakt że prawie to samo trzeba rozdłubać |
|
|
|
|
|