Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-27, 19:56   

michalwruszak napisał/a:
W załączniku schemat układu chłodzenia dla 3.7/4.2 Lift


A gdzie ten załącznik?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-27, 19:57   

Już poprawione - http://www.fotosik.pl/pok...77a3f576a7.html
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-28, 15:11   

Alternator jest suchy a to cieknie tak jak by na łączeniu kolektora z rura chyba że gdzieś wyżej i spływa tam a baniek w zbiorniczku nie ma, a jest taka możliwość że woda może jakoś sue dostać do wybuchu pomijając uszczekke i pękniętą gliwice?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-28, 15:32   

mariuszjp100 napisał/a:
Alternator jest suchy a to cieknie tak jak by na łączeniu kolektora z rura chyba że gdzieś wyżej i spływa tam a baniek w zbiorniczku nie ma, a jest taka możliwość że woda może jakoś sue dostać do wydechu pomijając uszczekke i pękniętą gliwice?


Jak nie ma baniek to może i będzie dobrze.

Szukaj wycieku. Oczywiście że może się dostać do wydechu. Następnie wsiąka w niego i zbiera się w nim.

Zdejmij obudowę filtra i rurę doprowadzającą do przepustnicy. Sprawdź wszelkie opaski, przewody, obejmy zaznaczone na rysunku. Szukaj wycieku. Podejrzewam że jak go zlokalizujesz i usuniesz to problem się skończy.
Nie od razu oczywiście bo wydech jest utopiony w płynie i troszkę czasu minie zanim go odparuje.

Bez tytułuserg.jpg
Plik ściągnięto 1529 raz(y) 86,01 KB

_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-28, 16:23   

a nie lepiej jest zrobić
https://www.youtube.com/watch?v=PauMu9pteyY
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-28, 21:02   

Wlasnie ostatnio rozbieralem obudowe i w srodku wode mialem i w tej pompie tez i dziwila mnie ta woda a wyciek moze byc gdzies tam przy glowicy jest taka rura metalowa co potem idzie do chlodnicy u gory tylko tam tak malo miejsca.Aten tester gdzie mozna kupic bo to moze tez dobrze by bylo kupic i sprawdzic co wyjdzie.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-28, 23:43   



Jest tych przewodów troszkę, może pomoże Ci w lokalizacji. Jeden z nich idzie zaraz przy połączeniu układu wydechowego. Na zdjęciu po prawej stronie zaraz przy rurze.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-03-30, 16:58   

Zdj pomoże napewno a dziś nie kapalo i nie dymilo tak jakoś mocno muszę jakimś sposobem to ogarnąć
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-30, 20:15   

zmierz na początek ciśnienie na garkach
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-05-01, 16:47   

A więc tak z braku czasu dopiero dziś zrobiłem test tym plynem i zmienił kolor czyli uszczelka albo glowica. Teraz pytanie czy zna ktoś mechanika albo jakiś warsztat w małopolsce który ma jakieś pojęcie jak to zrobić żeby było ok?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-05-02, 05:20   

Teraz kolego trzeba się zastanowić która głowica - pomiar kompresji.
I pytanie czy robić jedną czy lepiej dwie od razu
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-05-02, 06:02   

zawsze robi się dwie głowice
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-02, 06:19   

pepi napisał/a:
zawsze robi się dwie głowice



eee tam ... :P
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-02, 09:39   

Tez uważam że lepiej dwie bo jedna jak nawet ok to nie bedzie tak sprawna jak świeżo zrobiona.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-05-02, 19:46   

jak jedna strona padła to druga nie zamęczona ?
pomijam fakt że prawie to samo trzeba rozdłubać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.