Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu- przyczyna  
Autor Wiadomość
Michal90 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-01-03, 01:22   

mialem to samo i umnie byly cewki do wymiany wymienilem i byl spokoj umnie jak poszlo to a 6 cewek i tez mialem wypadanie zaplonow jak chwile pojezdzilo na paliwie to niebylo tego jak jezdzilem na gazie to mi sie Cat wlanczal i wypadanie zaplonow wymienilem cewki i po problemie:) ale jeszcze pierw wymien swiece potem cewki pozdro
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-03, 10:43   

no tak, świeczuszki zapodaje nowe i porządne, ale to możliwe że padły mi 4 cewki na raz?!

dzisiaj mam nadzieję będę miał potwierdzenie od mechaniorów.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-03, 17:31   

Sory że się wtrącę ale nie sądzę że 4 na raz . Żebyś miał na podmiankę 4 sprawne wymienić i po kolei eliminować .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 12:46   

no więc jest werdykt- jedna cewka i na dokładkę moduł.

zobaczymy ile teraz pojeżdżę :)

oczywiście doszły nowe świeczki.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 14:18   

a powiedzcie mi misie kolorowe ( w miarę szybko ): mechanik mnie skasował 250zł za naprawę elektryki. zapytałem czego konkretnie to powiedział, że elektryk podmienił cewkę bo jedna nie żyła i naprawił moduł zapłonowy.


i teraz pytanie: czy ten moduł jest naprawialny i rozbieralny w ogóle ???

czy też ze mnie zdarł ?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-20, 14:33   Re: Wypadanie zapłonu- przyczyna

Cetek napisał/a:
- Błędy oznaczone jako sporadyczne- wypadanie zapłonu nr 1,2,3 i 4.

Już to było pisane za moduły odpowiada:
Cytat:
1 moduł (czarna wtyczka) 1 4 6 7
2 moduł (brązowa wtyczka) 2 3 5 8

Więc jeżeli podmieniłeś moduły miejscami problem powinien przeskoczyć. Można by też próbować z podmianą cewek.

W motorach naprawia się moduły w zależności od uszkodzenia ale w tym przypadku nie wiem. Na pewno 1 lepszy mechanik z młotkiem i kluczem tego nie zrobi :) Mogłeś zaznaczyć stare cewki i moduły przed naprawą ;)
_________________
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-20, 14:38   

Sam zrobił byś to w godzinkę Popijając browarka po każdej świecy ;) .ale niestety wiedza i spryt kosztuje. Ja na ten przykład kładę podłogi lam...wpadam do klienta 2,5 godzinki pokój zrobiony 3 stówki w kieszeni .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 14:44   

chcę po prostu wiedziec, czy nie polecieli w CH, bo moduły podmieniłem sam i błędy nie przeskoczyły, co oznaczałoby że to nie moduł.

a cewki akurat oznaczone przeze mnie zostały więc....
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-20, 15:08   

Moduł mam w ręce i nie sądzę żeby to było rozbieralne myślę ze oczyścił psiknął styki i zajarzyło .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-20, 15:13   

Poleciel w kulki się znaczy i kasa w kielni :) Mi swego czasu wypadał zapłon na 4 garze (mam po Fl) podmiana cewek i wszystko jasne - świeczki do wymiany. Po wymianie 0 błędów, być może to u Ciebie było problemem + słaby styk w kostkach.
_________________
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-20, 15:24   

Cetek napisał/a:
naprawił moduł zapłonowy


watpie,ze to zrobil bo to chyba nawet nie jest rozbieralne...

Cetek napisał/a:
chcę po prostu wiedziec, czy nie polecieli w CH, bo moduły podmieniłem sam i błędy nie przeskoczyły, co oznaczałoby że to nie moduł.


Nie koniecznie, czasami dopiero jak sie modul zagrzeje/rozgrzeje to moze wariowac,a na zimnym bedzie ok
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 16:56   

no więc właśnie wróciłem od mechanika, bo byłem odebrac auto. i nie odebrałem.

wyjechałem z hali, przejechałem z 5 metrów i jeb- zaczął się telepac, jakby miał czym to myślę, że by plunął czymś z wydechu, takie było wrażenie. po chwili CAT mryg mryg, i przy przygazówce naprawdę dziwny dźwięk spod machy- jakby wycie.


błędy od razu sprawdzone- 1 i 2 cylinder


albo czas zmienic mechanika, albo to nie moduł, nie świece i nie cewki. lub właśnie cewki, tylko mechanik dupa.

HELP!
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-20, 18:25   

uszczelka pod głowicą cała
niech zmierzy ciśnienie na tych dwóch cylindrach /
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 18:30   

nie wiem po co... ale zmierzyli w piątek kompresję na wszystkich cylindrach- na każdym wyszło po 14...


teraz już wiem po co.

ale to nie to.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-20, 18:38   

Żeby wykluczyć cewki przeżuć je na inne cylindry . Jeśli dalej na 1i2 będzie wypadanie to nie cewki .a jak wypadanie będzie na tych które zamieniłeś no to wiadomo .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.