Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu- przyczyna  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-18, 19:11   

Apophis napisał/a:
piotrek1980 napisał/a:
nie wiedziałem,że to BRC to taki badziew

Bo to badziew nie jest. Jest to jedna z lepszych jakościowo instalacji w przeciwienstwie do np Staga gdzie procent usterek jest bardzo duży. :)
-przepraszam ale każda sroczka swój ogon chwali :)


DODANO:
a na czym opierasz twoją opinię że stag jest taki zły ?
rynek polski to gdzieś około 50-60 %
brc może 20 %
to wybacz ale jakby policzyć :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-19, 00:34   

pepi, Nie zaczynaj nawet bo wiesz ze konca nie ma tej powiesci :) Przez blisko 4lata badalem rynek i uwierz na slowo ze nie mialem pojecia co to stag czy brc i czym sie roznia. Gaz to.gaz a jednak,sluchalem ludzi czytalem fora,gazety,literature techniczna i stwierdzilem ze jak mnie nie stac na brc to nic tanszego nie zaloze.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-19, 02:08   

o jaki fajny offtopic się nawiązał. niejaki szerzej znany w świecie LPG Nikodem, oprócz tego, jak sam powiedział- jest dupkiem (ja z resztą też), to nie ma teraz czasu i za bardzo chęci zająć się moją cegłą, w związku z czym jadę jutro rano do Energy Gaz Polska, gdzie zajmują się typowo BRC.

powiedzieli, że bez problemu się zajmą problemem, zobaczymy jakie koszty.


a propo mojego auta- usłyszałem już chyba z 8 opinii, żeby wyrzucić kompa i sterowanie BRC i dać coś innego, a z najnowszych ciekawostek, dziś jakiś tam gazownik mi zaproponował wszystko Staga razem z robotą za 3500.

czas pokaże.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-19, 05:51   

Sorry ale instalka za 3500 to tylko kupa. Sa stagi za 5tys i moze to ma jedynie racje bytu. Ale nie dla.mnie. U mnie przy kupnie A8 slowo stag dziala odpychajaco.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-19, 10:42   

tak za przód to i tak mega sporo :)
3,5 tys to że 1-1,5 tys przytuli
elektronika -500-900pln
dwa parowniki -zeta 350zł
dwa zawory 200
wtryski ze 800 -dobre
i jakieś opaski itp .
a ci co zakładają mają spore zniżki a ty masz już gaz w dowodzie więc papierologia cię nie dotyczy i jego też .
Jak byś miał bliżej to ... :) bym ci to zdłubał za 300 pln plus zabawki
jeden dzień pracy to i tak sporo w kieszeni
na dodatek tylko zmiana no może tylko nawierty do poprawki bo pewnie im się nie chciało .
Ale można kupić za 1 tys i parę groszy wszystko i też będzie ok .
Dobrze że tu ceny można podawać bo na tamtym forum nie i nie raz mi się dostało za to :)
każdy chce żyć i to jest zrozumiałe ale gazownicy troszkę przeginają i nie jest zrozumiałe dlaczego r4 2 tys v6 3,5 v8 5,5 czym więcej cylindrów tym większy zarobek
a taki drut jaki tu często jest pokazywany to się robi w parę godzin :)
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-03-02, 20:16   

Mam u siebie od dzisiaj też problem z wypadaniem zapłonu i to prawie na wszystkich cylindrach podmienione moduły nie pomogły przepływka też, jeszcze nie wymieniałem
świec może to jest przyczyna?A jeszcze jedno czasami podnosi obroty i jakby zaczyna równo chodzić ale trzyma wtedy 1100 obr. Jutro zamontuje nowe świece i mam nadzieje że pomoże .Czy ktoś miał taki przypadek i czy wymiana świec pomogła .
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-03-02, 20:48   

Jeszcze jedna rzecz zauważyłem że na obrotach powyżej 1000 obr.nie czuje nierównej pracy po dodaniu gazu i puszczeniu strzela w wydech .Przypuszczam że to raczej na pewno świece.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-03, 00:35   

kubas98, podłączałeś kompa? dzieje się to na benzynie czy na gazie?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-03-03, 11:17   

komp pokazał wypadanie zapłonów na cylindrach od 1 do 6 dzieje się to na gazie i na benzynie ale tylko na wolnych obrotach auto jedzie normalnie i czasami mu przechodzi i wszystko jest ok.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-03, 11:20   

a jaki siedzi gazior?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-03, 11:32   

Spróbuj zakręcić butle, skasować błędy, odłączyć akumulator na kilkanaście minut i odpal na benzynie. Pośmigaj troszkę i zobacz czy znowu coś wyskoczy. Jeśli na benzynie nie będziesz miał błędów to będzie trzeba szukać w gazie przyczyny.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-03-03, 17:08   

Po wymianie świec to samo czuje z wydechu jak by się zalewał . Przekładam jeszcze raz przepływke z innego auta zobaczymy. Kończą mi się pomysł .Może jakieś pomysły?
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-03, 17:37   

jak wypada zapłon to normalne, że przelewa i że to czuć.


już Ci zaczynam współczuc w dochodzeniu do ustalenia przyczyny.


u mnie po wymianie cewek, modułów, czujnika wału i wałka najpierw używek, potem ASO, sprawdzeniu wtrysków, kompresji, ustawienia rozrządu w końcu padło na gaz (BRC).


a jako, że jestem założycielem tematu, uroczyście chciałbym poinformowac, że w końcu po prawie 3 miesiącach walki odbieram jutro autko zrobione ;-)

W Energy Gaz Polska doszli co jest nie tak (jakiś moduł w kompie i wymienili wiązkę) więc mam nadzieję, że wszystko już będzie gicior i będę się cieszył jazdą.

dzięki wszystkim za pomoc.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-03, 18:22   

uwalone sterowanie wtrysków normalne w brc :)
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-03-03, 18:25   

Wymieniłem przepływke i już nie przerywa teraz mam błąd 17915 regulacja wolnych obr. jakieś sugestie? Może muszę trochę pojeździć bo odłączałem aku by złapał ustawienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.