Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-18, 19:11
|
|
|
Apophis napisał/a: | piotrek1980 napisał/a: | nie wiedziałem,że to BRC to taki badziew |
Bo to badziew nie jest. Jest to jedna z lepszych jakościowo instalacji w przeciwienstwie do np Staga gdzie procent usterek jest bardzo duży. | -przepraszam ale każda sroczka swój ogon chwali
DODANO:
a na czym opierasz twoją opinię że stag jest taki zły ?
rynek polski to gdzieś około 50-60 %
brc może 20 %
to wybacz ale jakby policzyć |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-19, 00:34
|
|
|
pepi, Nie zaczynaj nawet bo wiesz ze konca nie ma tej powiesci Przez blisko 4lata badalem rynek i uwierz na slowo ze nie mialem pojecia co to stag czy brc i czym sie roznia. Gaz to.gaz a jednak,sluchalem ludzi czytalem fora,gazety,literature techniczna i stwierdzilem ze jak mnie nie stac na brc to nic tanszego nie zaloze. |
|
|
|
|
|
|
|
Cetek [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-19, 02:08
|
|
|
o jaki fajny offtopic się nawiązał. niejaki szerzej znany w świecie LPG Nikodem, oprócz tego, jak sam powiedział- jest dupkiem (ja z resztą też), to nie ma teraz czasu i za bardzo chęci zająć się moją cegłą, w związku z czym jadę jutro rano do Energy Gaz Polska, gdzie zajmują się typowo BRC.
powiedzieli, że bez problemu się zajmą problemem, zobaczymy jakie koszty.
a propo mojego auta- usłyszałem już chyba z 8 opinii, żeby wyrzucić kompa i sterowanie BRC i dać coś innego, a z najnowszych ciekawostek, dziś jakiś tam gazownik mi zaproponował wszystko Staga razem z robotą za 3500.
czas pokaże. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-19, 05:51
|
|
|
Sorry ale instalka za 3500 to tylko kupa. Sa stagi za 5tys i moze to ma jedynie racje bytu. Ale nie dla.mnie. U mnie przy kupnie A8 slowo stag dziala odpychajaco. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-19, 10:42
|
|
|
tak za przód to i tak mega sporo
3,5 tys to że 1-1,5 tys przytuli
elektronika -500-900pln
dwa parowniki -zeta 350zł
dwa zawory 200
wtryski ze 800 -dobre
i jakieś opaski itp .
a ci co zakładają mają spore zniżki a ty masz już gaz w dowodzie więc papierologia cię nie dotyczy i jego też .
Jak byś miał bliżej to ... bym ci to zdłubał za 300 pln plus zabawki
jeden dzień pracy to i tak sporo w kieszeni
na dodatek tylko zmiana no może tylko nawierty do poprawki bo pewnie im się nie chciało .
Ale można kupić za 1 tys i parę groszy wszystko i też będzie ok .
Dobrze że tu ceny można podawać bo na tamtym forum nie i nie raz mi się dostało za to
każdy chce żyć i to jest zrozumiałe ale gazownicy troszkę przeginają i nie jest zrozumiałe dlaczego r4 2 tys v6 3,5 v8 5,5 czym więcej cylindrów tym większy zarobek
a taki drut jaki tu często jest pokazywany to się robi w parę godzin |
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-02, 20:16
|
|
|
Mam u siebie od dzisiaj też problem z wypadaniem zapłonu i to prawie na wszystkich cylindrach podmienione moduły nie pomogły przepływka też, jeszcze nie wymieniałem
świec może to jest przyczyna?A jeszcze jedno czasami podnosi obroty i jakby zaczyna równo chodzić ale trzyma wtedy 1100 obr. Jutro zamontuje nowe świece i mam nadzieje że pomoże .Czy ktoś miał taki przypadek i czy wymiana świec pomogła . |
|
|
|
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-02, 20:48
|
|
|
Jeszcze jedna rzecz zauważyłem że na obrotach powyżej 1000 obr.nie czuje nierównej pracy po dodaniu gazu i puszczeniu strzela w wydech .Przypuszczam że to raczej na pewno świece. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-03, 00:35
|
|
|
kubas98, podłączałeś kompa? dzieje się to na benzynie czy na gazie? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-03, 11:17
|
|
|
komp pokazał wypadanie zapłonów na cylindrach od 1 do 6 dzieje się to na gazie i na benzynie ale tylko na wolnych obrotach auto jedzie normalnie i czasami mu przechodzi i wszystko jest ok. |
|
|
|
|
Cetek [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-03, 11:20
|
|
|
a jaki siedzi gazior? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-03, 11:32
|
|
|
Spróbuj zakręcić butle, skasować błędy, odłączyć akumulator na kilkanaście minut i odpal na benzynie. Pośmigaj troszkę i zobacz czy znowu coś wyskoczy. Jeśli na benzynie nie będziesz miał błędów to będzie trzeba szukać w gazie przyczyny. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-03, 17:08
|
|
|
Po wymianie świec to samo czuje z wydechu jak by się zalewał . Przekładam jeszcze raz przepływke z innego auta zobaczymy. Kończą mi się pomysł .Może jakieś pomysły? |
|
|
|
|
|
|
|
Cetek [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-03, 17:37
|
|
|
jak wypada zapłon to normalne, że przelewa i że to czuć.
już Ci zaczynam współczuc w dochodzeniu do ustalenia przyczyny.
u mnie po wymianie cewek, modułów, czujnika wału i wałka najpierw używek, potem ASO, sprawdzeniu wtrysków, kompresji, ustawienia rozrządu w końcu padło na gaz (BRC).
a jako, że jestem założycielem tematu, uroczyście chciałbym poinformowac, że w końcu po prawie 3 miesiącach walki odbieram jutro autko zrobione ;-)
W Energy Gaz Polska doszli co jest nie tak (jakiś moduł w kompie i wymienili wiązkę) więc mam nadzieję, że wszystko już będzie gicior i będę się cieszył jazdą.
dzięki wszystkim za pomoc. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-03, 18:22
|
|
|
uwalone sterowanie wtrysków normalne w brc |
|
|
|
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-03, 18:25
|
|
|
Wymieniłem przepływke i już nie przerywa teraz mam błąd 17915 regulacja wolnych obr. jakieś sugestie? Może muszę trochę pojeździć bo odłączałem aku by złapał ustawienia. |
|
|
|
|
|