Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu- przyczyna  
Autor Wiadomość
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 18:53   

podmianka cewek to rzecz prosta, modułów z resztą też. dzisiaj wk..( cenzura )..o sięgnęło zenitu, więc mechanior niech sam podmieni, cewki sprawne zostawiłem w bagażniku.

jutro o 9 dowiem się czy coś się rozjaśniło.

kojarzy ktoś jakiś godny polecenia warsztat w okolicach wwa? najlepiej legionowo.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-20, 19:06   

Gdzieś tu na forum czytałem że FOSS całkiem porządnie serwisuje klubowe 8-mki napisz na PW i spytaj kolegę.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
dono 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-20, 20:22   

Cetek rozmawialiśmy w Legionowie koło Adasia ja swoją serwisuje koło Nasielska jak chcesz kontakt to daj na priv
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-01-20, 21:06   

Cetek, weź powiedz temu twojemu magikowi , żeby wykręcił świece z 1 i 2 cylindra i niech zobaczy w jakim są stanie .
Miałem podobne problemy , okazało się , że głowicę miałem walniętą i olej zalewał świece , kompresja niby też była dobra .
Objaw też taki sam jak u ciebie , odpaliłem auto i po chwili CAT .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-20, 21:33   

moze byc tez wina wtryskiwacza
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-21, 11:47   

a jak sprawdzic wtryski?

zaczyna mnie to mocno wkurzac, że zapłaciłem za naprawę, która nic nie dała, a teraz muszę szukac po omacku bo mechanik i tak nie ogarnia sam.

podesłał mi taki link:

http://www.audiklub.org/f...php?f=1&t=93135


chyba zamówię na wszelki wypadek jeden moduł i zobaczymy.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-21, 12:03   

Cetek napisał/a:
chyba zamówię na wszelki wypadek jeden moduł i zobaczymy.

Jeśli interesuje cię moduł to mam jeden na zbyciu został mi po wymianie u mnie. Bo ja zakupiłem dwa a padnięty był jeden. Jak coś to pisz. W sumie do mnie masz jakieś 30 kilometrów więc możesz podjechać i się przełoży. Zobaczysz wtedy czy to jest przyczyną.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-23, 10:50   

Witaj Cetek, i jak tam. Mechanik dalej szuka przyczyny czy już problem ustąpił po wymianie tego modułu? Po rozmowie z Tobą myślę, że znajdzie Ci następną usterkę. Mam nadzieję, że nie będzie Ci kazał wymienia kolejnej części ( bo tak mu się wydaje że jeszcze to szwankuje). Powodzenia w walce i szybkiego usunięcia problemu.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-23, 12:01   

hej, mechanik zapodał oba moduły od Ciebie i nic. Założył, że jeden z moich modułów jest padnięty (i dwa Twoje też), czyli mamy jeden sprawny, zamienił je miejscami i wyrzuciło błąd na innych cylindrach.


na chwilę obecną szukam kogoś z moich okolic, kto też ma przedlifta, żeby się spotkac i popodmieniac graty- moduły i ewentualnie cewki. Wtedy będzie jasne, czy u mnie coś nie bangla, czy jednak to co innego. i dalej będę w dupie.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-23, 12:37   

Masz tu namiary u niego powinieneś kupić potrzebne ci podzespoły Kamil Bryła tel.600170791. Właśnie do niego dzwoniłem i moduł ma na stanie cewki też na 2 śruby mocowane .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-23, 13:18   

dzięki, gośc jest z namysłowa więc znów wysyłka i czekanie na części, a na to już nie mam czasu. może kontakt przyda się na przyszłośc.

jadę niedługo do Inter-Carsu po nowy moduł, jak to nie pomoże to załamuję ręce.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-23, 13:34   

He he bądź dobrej myśli w końcu zagada . A gość szybko towar wysyła ,do mnie przesyłka dotarła na 3-ci dzień .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-23, 21:16   

Coś mi się wydaje, że twojego mechanika przerosła A8. Na 120% jestem pewny, że jeden z modułów jest na pewno dobry. U mnie był tylko jeden padnięty. Tak jak Ci powiedziałem podczas spotkania, że moje przypuszczenia padają na inną usterkę. Podczas padniętego modułu nigdy nie wypadają zapłony na jednej głowicy na całej stronie. Po niedzieli będę miał więcej czasu więc mogli byśmy się scyknąć i zrobić podmianki. Jeśli masz pewność, że moje moduły były walnięte w co nie wierzę to zwrócę ci kesz.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-23, 23:25   

No tak , miałem przypadek wypadania wszystkich 4 cylindrów z 1-nej strony wtedy to padnięty miałem czujnik położenia wałka rozrządu , po wymianie czujnika Halla było OK .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Cetek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-24, 12:56   

dobra, jako że piękny, ciepły i słoneczny dzionek, to wybrałem się do mechanika i podmieniliśmy moduły(NOWE), najpierw jeden, potem drugi.

dalej błędy na cylindrach 1,2,3,4, więc temat modułów odpuszczam, to nie to.

dalej nie mam pojęcia CO..... zabieram Ósemę od nich, ciekawe czy zwrócą mi chociaż trochę kasy za swoją 'udaną' naprawę. I wstawiam gdzie indziej.


tutenhamon, jak rozumiem miałeś takie błędy jak u mnie i winny był czujnik położenia wałka rozrządu ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.