Autor |
Wiadomość |
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-07-13, 16:32
|
|
|
ja miałem identyczny objaw vag pokazał brudną przepustnicę po przeczyszczeniu i adaptacji wszystko wróciło do normy. |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
szamil1
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 28 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 2010-07-13, 17:01
|
|
|
HEJ JA MIAŁEM PODOBNY PROBLEM STAWAŁO MI AUTO JAK WCHODZIŁO NA BIEG JAŁOWY LUB OSTRO SKRĘCIŁEM KIEROWNICĄ I HAMOWAŁEM ALBO SPADAŁO Z OBROTÓW ALE WYMIENIŁEM PRZEPUSTNICE I WSZYSTKO WRÓCIŁO DO NORMY POZDRAWIAM.
[ Dodano: 2010-07-13, 18:02 ]
KOSZT TAKIEJ PRZEPUSTNICY NA SZROCIE 150 |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-07-13, 17:35
|
|
|
szamil1 napisał/a: | HEJ JA MIAŁEM PODOBNY PROBLEM STAWAŁO MI AUTO JAK WCHODZIŁO NA BIEG JAŁOWY LUB OSTRO SKRĘCIŁEM KIEROWNICĄ I HAMOWAŁEM ALBO SPADAŁO Z OBROTÓW ALE WYMIENIŁEM PRZEPUSTNICE I WSZYSTKO WRÓCIŁO DO NORMY POZDRAWIAM.
[ Dodano: 2010-07-13, 18:02 ]
KOSZT TAKIEJ PRZEPUSTNICY NA SZROCIE 150 |
szamil1 Tak jak w poprzednim poście napisałem wyłącz Caps Lock. Bo to w internecie oznacza krzyk, a nikt nie jest tu głuchy. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-14, 11:15
|
|
|
Wczoraj sprawdziłem dolot powietrza do filtra i od filtra do przepustnicy - według mnie wszystko jest szczelne i ok - nie powinien łapać powietrza gdzieś bokiem
Przepustnicy nie wyciągałem ale od razu zauważyłem że te zapadki (szczególnie mała) jest brudna. Wyczyściłem wszystko benzyną estrakcyjną no i zobaczymy. \
Przed przystąpieniem do pracy sprawdziłem auto Vagiem i żadnych błędów nie ma...
Zobaczymy czy en zabieg coś da bo po wyczyszczeniu przepustnicy 30 minut na biegu jałowym ana PB i 30 minut a LPG i nie zgasł ani razu, pojeździłem trochę po mieście, znowu 10-15 jałowym pracował i też nie zgasł.
[ Dodano: 2010-07-16, 08:00 ]
No chyba nie pomógł zabieg który wykonałem, ponieważ autko wczoraj późnym wieczorem po wyjeździe z garażu pracowało na LPG i po kilku minutach zgasło. Po odpaleniu wszystko ok. Zobaczę jak się sytuacja powtórzy to uznam że nie był to przypadek i będę dalej szukał |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-04, 21:44
|
|
|
i jak się sprawa zakończyła?
mój autosan mnie zaatakował dzisiaj czymś podobnym, na razie jeszcze nie logowałem
błędów, w weekend to zrobię |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2011-11-05, 20:03
|
|
|
Uuu już zapomniałem o tym temacie. Powiem tak do dzisiejszego dnia nie wiem jaka jest przyczyna, iż auto od czasu do czasu zgaśnie. Mam ten problem do dzisiaj a jako że auto gaśnie średnio raz lub dwa razy w okresie 2 miesięcy olałem temat. Jedyną prawidłowością do jakiej doszedłem to to, iż nie dzieje się to na PB. Jeździłem na wiosnę około 2 miesięcy na PB i nie zgasł ani razu.
Na LPG pytałem się gazownika kilka razy, Sprawdzali mi instalkę, mapy, czujniki itp i powiedzieli że wszystko jest tak, jak powinno być i tyle.
Nie mogę dojść do tego co jest przyczyną gaśnięcia: Tak jak pisałem wcześniej dzieje się to rzadko. Najczęściej jak auto chodzi na wolnych obrotach na postoju lub czasami zdarzyło się jak jechałem na małych obrotach praktycznie muskając gaz i w pewnym momencie jak chciałem dodać gazu auto w ułamku sekundy zgasło i zapaliło (siłą rozpędu). Nie zwracam już na to uwagi, ostatnie 2 miesiące może zrobiło tak raz więc nie wiem jak to traktować jako sporadyczny wypadek czy usterkę której należy szukać ??? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-11-05, 20:22
|
|
|
Z dolotem powietrza do filtra jest wszystko ok ? Wszystko jest szczelne i filtr powietrza jest dobry ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-06, 09:15
|
|
|
to u mnie jest cos innego, na pb i lpg to samo
i gasnie/prawie gasnie bardzo czesto, chyba zacznę
od czujnika rpm/położenia wału |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-06, 17:54
|
|
|
Odgrzewam.
Zdarzyło mi się to dwa razy. Dawno dawno temu i dziś. Jadąc do ojców miałem skrzynię zblokowaną na tip. Przejechałem jakieś 800m Jak dojeżdżałem do uliczki osiedlowej włączyłem D
Kierunek, skręcam w prawo i niunia zgasła. Zonk
Szybko na N i odpał. Autko pali od strzału, czy ciepła czy zimna. Obroty równe CATa brak. Jutro podłącze kompa zobaczymy co wypluje |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-07, 10:29
|
|
|
Moze lewizna jakas? Mialem podobnie Jak przewod odmy przestal istniec. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-07, 15:49
|
|
|
Musze posprawdzać. Ale jak dobrze pamiętam to w nowym motorze były bardzo ładny odmy bez nalotów oleju. Chyba że gdzieś się dziura zrobiła. A gryzoni jest dużo w mojej okolicy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
auditor
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual 4x4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-14, 12:53
|
|
|
Witam. moja audi to D2 2.8 ACK manual ,mam problem podobny do wszystkich .... Jak zimna odpala ładnie , jak się nagrzeje do 90 stopni obroty spadają do ok 300/400 obr,ale silnik nie gasnie, ale jak np: jadę i wysprzęgle ,silnik spada z obrotów i gaśnie ,no chyba że lekko puknę w pedał gazu to przeżyje ale obroty są bardzo niskie. czy to jest też wina przepustnicy? dodam ze vag nic nie pokazuje żadnych błędów. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-07-14, 13:01
|
|
|
wina gazu predzej |
|
|
|
|
auditor
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual 4x4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-14, 13:06
|
|
|
nie mam LPG.tzn jeszcze nie za 2 tygodnie zakładam . |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-07-14, 13:23
|
|
|
Co innego masz w podpisie dlatego sie zasugerowałem.
A powiedz mi masz krokowy? Czyściłes? |
|
|
|
|
|