Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Gaśnie podczas hamowania  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-05-27, 15:55   

STAG ISA2, nowy sterownik i wtryski też Barracuda
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-27, 16:07   

Cóż bez komentarza pozostawiam staga. ustaw se to jakos i powodzenia :]
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-03, 06:59   

Ten Stag spokojnie ogarnie Twój silnik, tylko trzeba go prawidłowo wystroić (najlepiej z podglądem na korekty benzyny). Wtryski również spoko - powinny dać radę. Nie wiem jak reduktor, ale nie powinien mieć wpływu na gaśnięcie przy hamowaniu. Ważne jest umiejscowienie i montaż wkrętek w kolektor.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-06-03, 19:33   

Temat ogarnięty :P powodem było lewe powietrze zasysane przez pęknięcie na wężu odmy przy przepustnicy. A Staga sobie chwalę.... Mam go od sześciu lat i sam go ogarniam <jezyk2>
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-04, 06:10   

:] no tak stag i brc jest naj.................. <boisie>
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-04, 10:14   

Chyba AC coś niektórym zrobiła złego, że tak jadą na staga ;) A przecież to sterowniki takie, jak inne. Ja osobiście miałem w V6 30V staga 300 plus i złego słowa o nim nie powiem. Ale równie dobre robi lpgtech, nevo itd. więc o co chodzi?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-04, 10:16   

Zdecydowanie lepiej się przedstawia KME z tych tańszych ale nie srag. :]
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-06-04, 11:02   

STAG 300 ISA 2, mam i złego słowa nie powiem, po za tym obsługa banalnie prosta, dostępne oprogramowanie i interfejs także.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-04, 11:04   

To czemu tyle ludzi ma z tym problemy? Pewnie sie nie znają :D Ale nie muszą i to powinno działac a czesto nie działa :]
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-04, 13:47   

Apophis napisał/a:
To czemu tyle ludzi ma z tym problemy? Pewnie sie nie znają :D Ale nie muszą i to powinno działac a czesto nie działa :]

Bo 'tyle' ludzi jedzie do pierwszego lepszego gazownika i każe założyć instalację. Instalacja musi być TANIA, bo przecież oni chcą na gazie oszczędzać. Gówniane wtryski, niewystarczające parowniki, spartaczony montaż i strojenie (lub jego brak) i masz już źródła problemów. A że stag jest w mojej opinii najpopularniejszym sterownikiem w Polsce, to i procentowo najwięcej problemów z instalacjami na nim opartymi. Do tego dochodzi jeszcze problem nomenklatury - jeśli sterownik STAG, to cała instalacja określana jest często jak STAG, nieważne, że wtryski Valtek, reduktor Tomasetto, pod maską jest STAG i już.

Przy tak chwalonym przez Ciebie BRC masz gotowe kity, skomponowane przez BRC podzespoły, zestrojone do poprawnej współpracy ze sobą i nawet jak to wrzuci pod maskę jakaś małpa (jak to często przy montażu BRC ma miejsce), to jeździć to będzie w miarę poprawnie. W przypadku STAGA są to najczęściej składaki, gdzie jest milion wariantów i każdy podzespół jest innego producenta i tutaj gazownik musi się bardziej przyłożyć do montażu i strojenia. A to podwyższa cenę instalacji, czego większość klientów nie jest w stanie pojąć i przełknąć, lub się zwyczajnie nie znają i zdają się na łaskę gazownika.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2016-06-04, 13:53   

Bardzo mądre słowa popieram kolegę gtfan.



Pozdrawiam
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-04, 13:59   

Ja wiem że ma racje i tu własnie chwała BRC że jest proste a nie jakies posrane sragi wymagaja wyzszych studiów a sa technologicznie ciągle kilka lat wstecz :]

Po uj się pitolić z goofnianym sragiem jak mamy prostsze, lepsze, trwalsze, BRC i inne :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-04, 14:45   

Apophis napisał/a:
Po uj się pitolić z goofnianym sragiem jak mamy prostsze, lepsze, trwalsze, BRC i inne :)

Odpowiedzią jest cena. Za 70% ceny BRC da się założyć dobrze dobraną i działającą instalację opartą o STAGA czy KME. A to dla niektórych robi różnicę.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-06-04, 16:12   

Temat nie dotyczy wyższości jednej instalki nad drugą. Koniec OT.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-04, 21:30   

Tu nie chodzi o to aby wkładać kija w mrowisko
albo dolewać oliwy do ognia bo to bez sensu jest

Każda instalka prawidłowo dobrana i zestrojona będzie działała ok .
Każda instalka padnie kiedyś tam .
Co do tego wszystkiego tych tutaj sterowników ja bym żadnego nie wybrał bo miałem te wymienione i nic szczególnego w nich nie było .
Brc wytrzymało 100 tys padł reduktor 3 wtryski puszczały
komp też się spalił cud techniki .
Pomijam tego druta pod maską bo w przypadku brc inaczej się nie da .
Brc to tylko dobre wtryskiwacze .
stag /lpgtech bo to to samo doświadczenia moje są -przemilczę to
od roku mam cisze i spokój nic się nie dzieje zresztą tak jak w 2 innych autach moich

A co do zdychania na lpg ja ostatnio robiłem takie auto które gasło tylko podczas jazdy i okazało się że reduktor się pompował i upuszczał gaz w kolektor i auto było zalewane i gasło problemu nie było na wolnych obrotach to już dotyczy tematu :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.