Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-27, 16:07
|
|
|
Cóż bez komentarza pozostawiam staga. ustaw se to jakos i powodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-03, 06:59
|
|
|
Ten Stag spokojnie ogarnie Twój silnik, tylko trzeba go prawidłowo wystroić (najlepiej z podglądem na korekty benzyny). Wtryski również spoko - powinny dać radę. Nie wiem jak reduktor, ale nie powinien mieć wpływu na gaśnięcie przy hamowaniu. Ważne jest umiejscowienie i montaż wkrętek w kolektor. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2016-06-03, 19:33
|
|
|
Temat ogarnięty powodem było lewe powietrze zasysane przez pęknięcie na wężu odmy przy przepustnicy. A Staga sobie chwalę.... Mam go od sześciu lat i sam go ogarniam |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-04, 06:10
|
|
|
no tak stag i brc jest naj.................. |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-04, 10:14
|
|
|
Chyba AC coś niektórym zrobiła złego, że tak jadą na staga A przecież to sterowniki takie, jak inne. Ja osobiście miałem w V6 30V staga 300 plus i złego słowa o nim nie powiem. Ale równie dobre robi lpgtech, nevo itd. więc o co chodzi? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-04, 10:16
|
|
|
Zdecydowanie lepiej się przedstawia KME z tych tańszych ale nie srag. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-04, 11:04
|
|
|
To czemu tyle ludzi ma z tym problemy? Pewnie sie nie znają Ale nie muszą i to powinno działac a czesto nie działa |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-06-04, 13:47
|
|
|
Apophis napisał/a: | To czemu tyle ludzi ma z tym problemy? Pewnie sie nie znają Ale nie muszą i to powinno działac a czesto nie działa |
Bo 'tyle' ludzi jedzie do pierwszego lepszego gazownika i każe założyć instalację. Instalacja musi być TANIA, bo przecież oni chcą na gazie oszczędzać. Gówniane wtryski, niewystarczające parowniki, spartaczony montaż i strojenie (lub jego brak) i masz już źródła problemów. A że stag jest w mojej opinii najpopularniejszym sterownikiem w Polsce, to i procentowo najwięcej problemów z instalacjami na nim opartymi. Do tego dochodzi jeszcze problem nomenklatury - jeśli sterownik STAG, to cała instalacja określana jest często jak STAG, nieważne, że wtryski Valtek, reduktor Tomasetto, pod maską jest STAG i już.
Przy tak chwalonym przez Ciebie BRC masz gotowe kity, skomponowane przez BRC podzespoły, zestrojone do poprawnej współpracy ze sobą i nawet jak to wrzuci pod maskę jakaś małpa (jak to często przy montażu BRC ma miejsce), to jeździć to będzie w miarę poprawnie. W przypadku STAGA są to najczęściej składaki, gdzie jest milion wariantów i każdy podzespół jest innego producenta i tutaj gazownik musi się bardziej przyłożyć do montażu i strojenia. A to podwyższa cenę instalacji, czego większość klientów nie jest w stanie pojąć i przełknąć, lub się zwyczajnie nie znają i zdają się na łaskę gazownika. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2016-06-04, 13:53
|
|
|
Bardzo mądre słowa popieram kolegę gtfan.
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-04, 13:59
|
|
|
Ja wiem że ma racje i tu własnie chwała BRC że jest proste a nie jakies posrane sragi wymagaja wyzszych studiów a sa technologicznie ciągle kilka lat wstecz
Po uj się pitolić z goofnianym sragiem jak mamy prostsze, lepsze, trwalsze, BRC i inne |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-06-04, 14:45
|
|
|
Apophis napisał/a: | Po uj się pitolić z goofnianym sragiem jak mamy prostsze, lepsze, trwalsze, BRC i inne |
Odpowiedzią jest cena. Za 70% ceny BRC da się założyć dobrze dobraną i działającą instalację opartą o STAGA czy KME. A to dla niektórych robi różnicę. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-06-04, 16:12
|
|
|
Temat nie dotyczy wyższości jednej instalki nad drugą. Koniec OT. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-04, 21:30
|
|
|
Tu nie chodzi o to aby wkładać kija w mrowisko
albo dolewać oliwy do ognia bo to bez sensu jest
Każda instalka prawidłowo dobrana i zestrojona będzie działała ok .
Każda instalka padnie kiedyś tam .
Co do tego wszystkiego tych tutaj sterowników ja bym żadnego nie wybrał bo miałem te wymienione i nic szczególnego w nich nie było .
Brc wytrzymało 100 tys padł reduktor 3 wtryski puszczały
komp też się spalił cud techniki .
Pomijam tego druta pod maską bo w przypadku brc inaczej się nie da .
Brc to tylko dobre wtryskiwacze .
stag /lpgtech bo to to samo doświadczenia moje są -przemilczę to
od roku mam cisze i spokój nic się nie dzieje zresztą tak jak w 2 innych autach moich
A co do zdychania na lpg ja ostatnio robiłem takie auto które gasło tylko podczas jazdy i okazało się że reduktor się pompował i upuszczał gaz w kolektor i auto było zalewane i gasło problemu nie było na wolnych obrotach to już dotyczy tematu |
|
|
|
|
|