Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-09-08, 17:12
|
|
|
sterownik silnika podmien |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-09-08, 22:23
|
|
|
No to jestem w trakcie szukania akurat,
teraz pytanie , Ja mam sterownik 4D0907557E mogę podmienić na 4D0907557J , będzie to pasować ? jeden i drugi od 4hp rocznikowo podobne ale czymś się pewnie rózni |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-09-09, 06:10
|
|
|
problem z imo jest w tym roku jakby co do wywalenia |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-09-09, 07:11
|
|
|
machul333 napisał/a: | No to jestem w trakcie szukania akurat,
teraz pytanie , Ja mam sterownik 4D0907557E mogę podmienić na 4D0907557J , będzie to pasować ? jeden i drugi od 4hp rocznikowo podobne ale czymś się pewnie rózni |
Będzie pasować, ważne, żeby ECU był pod 4HP. Jak chcesz zachować Immo, to nowy sterownik zaadaptujesz VAGiem. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-09-09, 13:58
|
|
|
Z wlepki bagażnika wszystko się zgadza z moim, różnica to jedynie nowszy vin, u mnie rocznik auta oznaczony literą S, a w tym co mogę mieć T. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-09-09, 15:48
|
|
|
jakby co to mam sterownik z roku 94 |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-09-16, 22:48
|
|
|
Zamieniłem ecu i problem nadal pozostał , chwila pracy było okk i zaczął znowu silnikiem bujać , a jak dodałem gazu i puściłem to jeszcze bardziej i już się nie poprawiało aż do nagrzania |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-09-17, 09:19
|
|
|
Jak wyglądają korekty paliwowe w kanałach 10 i 11 w fazie rozgrzewania? Katalizatory drożne? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-09-17, 10:24
|
|
|
Katów brak.
10- to aktualnie na 0 bo dopiero wymieniłem ecu a auto bez zderzaka to nawet nie ma jak wyjechać .
11- Jak zaczynają działać sondy to oscylują w granicach +/-6% max(dokładnych napięć nie pamiętam ) .
Do nocy się wychłodzi to sprawdzę jeszcze raz.
Z takich nie ruszanych rzeczy to nie ruszałem jeszcze czujnika halla na wałku głowicy . Ale pokazuje niby dobrze na rozrzanym się utrzymuje btdc 6.5-9.8 . Jedynie odłączałem wtyczkę chyba od niego ale nie robiło to róznicy. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-09-17, 14:47
|
|
|
to raczej usterka mechaniczna -zaworek na listwie nie puszcza |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-09-17, 16:57
|
|
|
Regulator myślisz nie puszcza ? Podmieniałem je w zasadzie i na każdej sztuce mammcały czas 4bar , ale zobaczę jeszcze raz. Odłącze powrót od zbiornika i puszczę go do karnista prosto żeby wykluczyć czy coś nie zapchane .
To są stare korekty po 300km na benzynie , po sprawdzeniu wtryskiwaczy benzynowych ,(rozpylanie,wydatek)
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-09-17, 17:26
|
|
|
to nie wtryskiwacze
coś bokiem by musiało podlewać i to dość sporo
lewiznę też wykluczyłeś ? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-09-17, 18:29
|
|
|
machul333 napisał/a: | Podmieniałem je w zasadzie i na każdej sztuce mammcały czas 4bar |
Z podłączonym podciśnieniem powinno być 3.5bara, 4 to bez podciśnienia, ale nawet te 0.5bara za dużo nie powinno powodować nierównej pracy. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-09-17, 18:43
|
|
|
Uszczelki są wszystkie nowe ,podciśnienie sprawdzałem bez gazu -0.45b. Na obrotach -0.7b
Regulator suchy paliwa nie zaciąga . Evap zaślepiony żeby nie ciągnął tam oparów i to też nie to .
Gdybym wiedział na jakiej zasadzie auto dopięta parametry mieszanki w fazie ssania by było łatwiej . |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-09-17, 19:33
|
|
|
z programu w sterowniku |
|
|
|
|
|