Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-11, 18:04   

oby tak było , świece już zamówiłem jutro powinny być.
Stare mają już trochę lat i km. tak że te objawy kierują się w ich stronę .
( ciężko pali i nie równo chodzi zimny , ciepły trochę równiej)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-11, 18:23   

chicken20091986 napisał/a:
Tak jak wcześniej pisałem , butlę zakręciłem wypaliłem cały gaz z układu , dodatkowo teraz odłączyłem od listw wtryskowych gazu węże zasilające. Nadal ciężko pali na Pb , czyli wina nie leży kompletnie po stronie gazu. Hmm teraz co jej dolega?
:roll:
- mato boska ty nie masz kuchenki ;-)
nie wypalisz nigdy do zera gazu
:-P
bo się nie da bo jak spada ciśnienie to przechodzi na benzynę ale zawsze jest nadal ciśnienie
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-11, 18:40   

pepi napisał/a:
chicken20091986 napisał/a:
Tak jak wcześniej pisałem , butlę zakręciłem wypaliłem cały gaz z układu , dodatkowo teraz odłączyłem od listw wtryskowych gazu węże zasilające. Nadal ciężko pali na Pb , czyli wina nie leży kompletnie po stronie gazu. Hmm teraz co jej dolega?
:roll:
- mato boska ty nie masz kuchenki ;-)
nie wypalisz nigdy do zera gazu
:-P
bo się nie da bo jak spada ciśnienie to przechodzi na benzynę ale zawsze jest nadal ciśnienie

to niby jakim cudem gaz miał by się znaleźć w tym momencie w komorze spalania?!
przecież napisałem że, gaz jest całkowicie odłączony od listw ( węże są wypięte)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-02-11, 19:51   

Sprawdzałeś czy jest różnica jak masz pełen zbiornik benzyny ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-02-11, 20:10   

1)Podepnij VAG i zczytaj błędy
2)Zresetuj ECU - np. przez odpięcie akumulatora na 15 minut
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-11, 21:12   

a nie doczytałem :roll:
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-12, 06:12   

pioter napisał/a:
Sprawdzałeś czy jest różnica jak masz pełen zbiornik benzyny ?

w tej chwili ma 1/2
dzisiaj powymieniam świece i jak dalej bedzie kicha to lecę dalej (Vag, zbiornik zatankuje , )
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-12, 11:15   

chicken20091986 napisał/a:
w tej chwili ma 1/2

dzisiaj powymieniam świece i jak dalej bedzie kicha to lecę dalej (Vag, zbiornik zatankuje , )


Zatankuj do przynajmniej 3/4 zbiornika, a jak to nie pomoże warto sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie bo może pompka już pada. ;)
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-12, 11:29   

chicken20091986 napisał/a:
pioter napisał/a:
Sprawdzałeś czy jest różnica jak masz pełen zbiornik benzyny ?

w tej chwili ma 1/2
dzisiaj powymieniam świece i jak dalej bedzie kicha to lecę dalej (Vag, zbiornik zatankuje , )

a jeżeli zatankuje i bedzie ok to co bedzie przyczyna?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-12, 11:57   

chicken20091986 napisał/a:
a jeżeli zatankuje i bedzie ok to co bedzie przyczyna?
pompka paliwa ;)
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-12, 12:03   

Apophis napisał/a:
chicken20091986 napisał/a:
a jeżeli zatankuje i bedzie ok to co bedzie przyczyna?
pompka paliwa ;)

z tego co wiem to są 2 pompy . I dwie trzeba wymienic?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-12, 12:06   

chicken20091986 napisał/a:
z tego co wiem to są 2 pompy . I dwie trzeba wymienic?


Mało wiesz, bo jest jedna pompa. Jak dobierzesz się do zbiornika w bagażniku to masz ją pod zaślepką po prawej stronie.
Pierwsze co to zatankuj do 3/4 zbiornika i sprawdź efekty. Co do samej wymiany pompy to jest tu na forum manual jak to umiejętnie robić. ;)
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-12, 12:16   

Simone331 napisał/a:
chicken20091986 napisał/a:
z tego co wiem to są 2 pompy . I dwie trzeba wymienic?


Mało wiesz, bo jest jedna pompa. Jak dobierzesz się do zbiornika w bagażniku to masz ją pod zaślepką po prawej stronie.
Pierwsze co to zatankuj do 3/4 zbiornika i sprawdź efekty. Co do samej wymiany pompy to jest tu na forum manual jak to umiejętnie robić. ;)

rzeczywiście :-) jest jedna tylko te dwa otwory mnie zmyliły (z dnia na dzień człowiek coraz wiecej sie uczy ) dzieki zrobie jak napisałeś.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-02-12, 12:32   

Jak będziesz szukał opowieści o pompie paliwa to bez problemu znajdziesz i to sporo : http://www.a8team.pl/d2-9...liwa-vt2414.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
kamilson 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 58
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 2013-02-12, 19:45   

na 99,9% regulator cisnienia paliwa :peace:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.