Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-02-11, 18:04
|
|
|
oby tak było , świece już zamówiłem jutro powinny być.
Stare mają już trochę lat i km. tak że te objawy kierują się w ich stronę .
( ciężko pali i nie równo chodzi zimny , ciepły trochę równiej) |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-11, 18:23
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | Tak jak wcześniej pisałem , butlę zakręciłem wypaliłem cały gaz z układu , dodatkowo teraz odłączyłem od listw wtryskowych gazu węże zasilające. Nadal ciężko pali na Pb , czyli wina nie leży kompletnie po stronie gazu. Hmm teraz co jej dolega?
:roll: | - mato boska ty nie masz kuchenki ;-)
nie wypalisz nigdy do zera gazu
:-P
bo się nie da bo jak spada ciśnienie to przechodzi na benzynę ale zawsze jest nadal ciśnienie |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-02-11, 18:40
|
|
|
pepi napisał/a: | chicken20091986 napisał/a: | Tak jak wcześniej pisałem , butlę zakręciłem wypaliłem cały gaz z układu , dodatkowo teraz odłączyłem od listw wtryskowych gazu węże zasilające. Nadal ciężko pali na Pb , czyli wina nie leży kompletnie po stronie gazu. Hmm teraz co jej dolega?
:roll: | - mato boska ty nie masz kuchenki ;-)
nie wypalisz nigdy do zera gazu
:-P
bo się nie da bo jak spada ciśnienie to przechodzi na benzynę ale zawsze jest nadal ciśnienie |
to niby jakim cudem gaz miał by się znaleźć w tym momencie w komorze spalania?!
przecież napisałem że, gaz jest całkowicie odłączony od listw ( węże są wypięte) |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-02-11, 19:51
|
|
|
Sprawdzałeś czy jest różnica jak masz pełen zbiornik benzyny ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-02-11, 20:10
|
|
|
1)Podepnij VAG i zczytaj błędy
2)Zresetuj ECU - np. przez odpięcie akumulatora na 15 minut |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-11, 21:12
|
|
|
a nie doczytałem :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-02-12, 06:12
|
|
|
pioter napisał/a: | Sprawdzałeś czy jest różnica jak masz pełen zbiornik benzyny ? |
w tej chwili ma 1/2
dzisiaj powymieniam świece i jak dalej bedzie kicha to lecę dalej (Vag, zbiornik zatankuje , ) |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-12, 11:15
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | w tej chwili ma 1/2
dzisiaj powymieniam świece i jak dalej bedzie kicha to lecę dalej (Vag, zbiornik zatankuje , ) |
Zatankuj do przynajmniej 3/4 zbiornika, a jak to nie pomoże warto sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie bo może pompka już pada. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-02-12, 11:29
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | pioter napisał/a: | Sprawdzałeś czy jest różnica jak masz pełen zbiornik benzyny ? |
w tej chwili ma 1/2
dzisiaj powymieniam świece i jak dalej bedzie kicha to lecę dalej (Vag, zbiornik zatankuje , ) |
a jeżeli zatankuje i bedzie ok to co bedzie przyczyna? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-12, 11:57
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | a jeżeli zatankuje i bedzie ok to co bedzie przyczyna? | pompka paliwa |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-02-12, 12:03
|
|
|
Apophis napisał/a: | chicken20091986 napisał/a: | a jeżeli zatankuje i bedzie ok to co bedzie przyczyna? | pompka paliwa |
z tego co wiem to są 2 pompy . I dwie trzeba wymienic? |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-12, 12:06
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | z tego co wiem to są 2 pompy . I dwie trzeba wymienic? |
Mało wiesz, bo jest jedna pompa. Jak dobierzesz się do zbiornika w bagażniku to masz ją pod zaślepką po prawej stronie.
Pierwsze co to zatankuj do 3/4 zbiornika i sprawdź efekty. Co do samej wymiany pompy to jest tu na forum manual jak to umiejętnie robić. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-02-12, 12:16
|
|
|
Simone331 napisał/a: | chicken20091986 napisał/a: | z tego co wiem to są 2 pompy . I dwie trzeba wymienic? |
Mało wiesz, bo jest jedna pompa. Jak dobierzesz się do zbiornika w bagażniku to masz ją pod zaślepką po prawej stronie.
Pierwsze co to zatankuj do 3/4 zbiornika i sprawdź efekty. Co do samej wymiany pompy to jest tu na forum manual jak to umiejętnie robić. |
rzeczywiście :-) jest jedna tylko te dwa otwory mnie zmyliły (z dnia na dzień człowiek coraz wiecej sie uczy ) dzieki zrobie jak napisałeś. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-02-12, 12:32
|
|
|
Jak będziesz szukał opowieści o pompie paliwa to bez problemu znajdziesz i to sporo : http://www.a8team.pl/d2-9...liwa-vt2414.htm |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2013-02-12, 19:45
|
|
|
na 99,9% regulator cisnienia paliwa :peace: |
_________________
|
|
|
|
|
|