Autor |
Wiadomość |
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-07, 14:38
|
|
|
Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim
[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
jairzinho7
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-09, 07:06
|
|
|
sajmon70 napisał/a: | Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim
[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany |
Miałem dokładnie te same objawy w swoim Mercedesie S124 - winne były sonda lambda (dawała zły odczyt i komputer nakazywał zbyt ubogą mieszankę) oraz przepływomierz. Do tego przeczyściłem przepustnicę i zaczęło działać jak należy (działa tak do tej pory).
Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia wszystkich parametrów pracy silnika na VAGu-jeśli gdzieś będą odchyły od normy, to tam trzeba by szukać przyczyny i pierwszych kandydatów do wymiany. |
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-09, 09:40
|
|
|
Przepustnica jak i kolektor ssący był wyciągany i czyszczony łącznie z przepustnica i odrazu wezyki podciśnienia wymienione, błędów sond nie ma, żadnych błędów nie maale czy sądy mają wpływ na odalanie auta? Raczej nie jedynie przepływka, fakt że pewnie sądy są w roczniu auta😊
a wiecie jakie powinny być parametry przeplywomierza? Na którym bloku sprawdzić sądy? |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-09, 20:07
|
|
|
A może być ze podciśnienie wyleciało ze zbiornika w lewym nadkolu? Bo tam kiedyś mi wyleciało jak nadkole ściągałem i tak lekko w sądziłem ale tam uszkodzone było to wejście. |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
jairzinho7
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-11, 10:39
|
|
|
sajmon70 napisał/a: | A może być ze podciśnienie wyleciało ze zbiornika w lewym nadkolu? Bo tam kiedyś mi wyleciało jak nadkole ściągałem i tak lekko w sądziłem ale tam uszkodzone było to wejście. |
Podciśnienie nie powinno mieć wpływu na odpalanie samochodu - a już na pewno nie sprawiłoby, że na zimnym odpala bez problemu, a na ciepłym trzeba dłużej kręcić. |
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-11, 12:07
|
|
|
Zimny czy cieply pali za drugim razem.
Zachowuje sie tak jak by za pierwszym razem sie zalewal lub brakowało mu Pb.
Sondy zamówiłem Boscha bo i tak trzeba zmienic i zobaczymy |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-11, 19:49
|
|
|
bez lambdy by nie zapalał tak
bo jak skasujesz babole to kasujesz mapę a i tak jak jest zimny to z nich nie korzysta tylko z mapy i czujników .
Na pewno taka wymiana nie zaszkodzi |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-10-11, 20:06
|
|
|
Temat rzeka.Jeżeli pompa simensa(z dwoma krócicami na dole pompy) ,nowy regulator , ciśnienie ok, to jeszcze zatankuj pod korek i jak po 12 godzinach odpali od strzała to będzie wszystko jasne. |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-12, 21:54
|
|
|
Sondy Boscha kupiłem i zmieniłem bo moje stare juz ledwo chodziły a te zapieprzaja czuć ze lepiej idzie, pojeździłem z vagie i parametry super, przepływka chodzi rewelacyjnie przy pełnym bucie jeszcze czujnik położenia walu zmienię ale błędów żadnych nie ma i chodzi super jedynie nieraz na światłach jak stanę i wrzucę na luz to obrotami zamacha od 200 do 750, zaznaczam że to manual 😊 kurcze jestem mechanikiem i naprawiam audiole ale ten przypadek to jakiś amargedon.
wydaje mi się ze jak zatankuje 0,75 zbiornika to odpala o wiele lepiej ale dlaczego to ma wpływ? Paliwo wybiera do rezerwy, a odpalanie ciężkie? Jak to jest?
może kupić dodatkową pompę paliwa tylko ciśnienie mierzone i jest 4 bary czego tu się czepiać? Brak pomyslu
nawet po dziesięć razy wlaczalem i wylaczalem zapłon żeby pompa dopompowala ale i tak samo odpala, za drugim razem od pierwszego strzała jak by nitro dostal |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-10-12, 22:15
|
|
|
Moim zdaniem masz problem z LPG na 99%. O ile jesteś pewien że pompa i wszystkie jej uszczelniacze ok.I nie wymieniaj czujników i itp. Masz problem z lpg lub pompą. |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-12, 22:33
|
|
|
LPG z węży gaz wypuściłem także w układzie nie było gazu i na paliwie 98 zrobiłem koło stu kilometrów i dalej to samo😡 |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-10-12, 22:48
|
|
|
Powiem tak kolega miał a8 z lpg jeździł 6 lat i zero problemu z odpalaniem i na dodatek wiecznie bieda świeciła .Ja kupiłem A8 co kolega "Bugalona" ma i u gościa jak auto odpaliłem zobaczyłem jaka głęboka rezerwa to aż mi się słabo zrobiło .Auto zapalało od strzała po jakiś 7 miesiącach na lpg zaczeła zapalać na dwa-trzy razy .I wystarczyło przejechać ok 500-700 km na pb.I znów auto paliło od strzała .No i Jak było zalane pod korek to też zero problemów.Ale tego nie rozumiałem ,nie pojmę chyba nigdy . |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-13, 04:33
|
|
|
No właśnie błędów zero, parametry znakomite, chodzi rewelacyjnie, wszystkie czujniki nowe, ciśnienie paliwa super, świece ori cztero-elektrodowe, cewki nowe wszystkie beru, jedynie moduły stare, pompa vdo nowa, uszczelnienie kosza itd. A audiolka uparta i ciągle za drugim pali😬
Jestem uparty i w końcu dojdę do tego ale naprawdę to jest jakieś czary mary😊
[ Dodano: 2017-10-13, 20:31 ]
Dzisiaj Zatankowalem do przed ostatniej kreski na wskaźniku a i tak samo odpala nie ma różnicy 😡 chyba pojadę do kolegi żeby jakiś program wgrał może pomoże.
może jakieś masy słabe albo zasilanie aczkolwiek błędu nie ma |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-13, 21:36
|
|
|
może iskra ginie ? |
|
|
|
|
|