Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-10, 18:46   [D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala

Witam,
Problem dotyczy odpalania mojej audi , rano zimna pali na benzynce dobrze troszeczke nie równo chodzi ale OK. Przejadę się trochę (3km) przełączy się na gaz (wszystko dobrze i równo chodzi), następnie gaszę silnik, po 2 min. odpala OK, ale już jak postoi 15min. to podczas próby odpalenia zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie po tym muszę już pokręcić ją z 4-5 sek. ( instalacja gazowa zawsze odpala na benzynie nie zależnie od temp)
Miał już ktoś takie problemy?
Co może być przyczyną ?
na razie zamówiłem nowe świece zapłonowe czekam na dostawę (stare mają już z 4 lata)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-02-10, 18:54   

Zobacz na zakręconym gazie czy jest różnica , zgaś na benzynie i zapal ale wcześniej butlę zakręć .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-10, 19:34   

Doradzę ci tak humorystycznie ,wywal wszystkie graty od gazowni a wszystkie kłopoty się skończą :lol: .Nie bierz tego do siebie.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-10, 19:45   

no byłem właśnie zakręcić butlę , odpaliłem żeby wypaliła resztki. I na Pb teraz jest . Za 20 min idę spróbować .
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-02-10, 19:50   

tutenhamon napisał/a:
Doradzę ci tak humorystycznie ,wywal wszystkie graty od gazowni a wszystkie kłopoty się skończą :lol: .Nie bierz tego do siebie.

+1 ode mnie ;-)
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-10, 20:13   

to ja ci napisze inaczej
lpg jak jest dobrze zamontowane to nie wie się że auto to ma :-D

-po zgaszeniu pozrywaj wężyki od wtrysków i na 99% któryś puszcza gaz :-P
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-10, 20:31   

zakręciłem butle , odpalałem po 20 min. na pb i lipa odpalił 1sek i zgasł za 2 razem tak jak wcześniej pisałem 4-5 sek. czyli gaz odpada . Bo nawet jeśli listwa by puszczała i zalewała, to nie po odłączeniu gazu ( butli) i wypaleniu resztek z przewodów. Może jednak świece.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-10, 20:33   

A co do gazu to instalka ma 5 lat, kosztowała koło 6000zł i zawsze było ok. przeglądy instalacji też regularne.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-10, 21:44   

Może reduktor puszcza gaz podciśnieniem..
_________________
Four rings to rule them all
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-11, 05:39   

gtfan napisał/a:
Może reduktor puszcza gaz podciśnieniem..

Nie bardzo w tym momencie , ponieważ butla jest zakręcona i przełączony jest na pb . I tak samo źle pali.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-11, 08:12   

ale gaz nadal jest
w układzie
może zrób tak jak zrobiłeś tylko spuść lpg z przewodów i odepnij podciśnienie z parownika
a to że dałeś 6 tys o niczym nam nie mówi bo to audi v8 to i kosztować powinno bo go stać ?!
daj fotki spod maski będzie łatwiej :lol:
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-11, 17:24   

Tak jak wcześniej pisałem , butlę zakręciłem wypaliłem cały gaz z układu , dodatkowo teraz odłączyłem od listw wtryskowych gazu węże zasilające. Nadal ciężko pali na Pb , czyli wina nie leży kompletnie po stronie gazu. Hmm teraz co jej dolega?
:roll:
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-11, 17:32   

VAG coś pokazał ?
_________________

 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-11, 17:53   

Unknown napisał/a:
VAG coś pokazał ?

Jeszcze nie podpinałem pod kompa.
Nie wiem , staram sie coś wymyślić i nie wiem ( pompa paliwa, świece )???
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-11, 17:58   

Osobiście zaczałbym od VAG'a i wymiany świec.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.