Autor |
Wiadomość |
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-13, 21:45
|
|
|
Jutro chyba po sterownik podjade drugi , mam gościa kolo Bydgoszczy który ma silnik AHC i sterownik chce za niego 250 zł trudno tylko to mi pozostaje bo wątpię żeby był to czujnik położenia walu |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-14, 11:46
|
|
|
imo masz trzeba będzie coś w tym temacie zrobić na tym drugim sterowniku |
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-14, 12:08
|
|
|
Trzeba na vagu wejść w immo i adaptacja i na końcu zapisz😁 juz to robiłem u klijentow😊 ale dopiero w poniedziałek bede mial sterownik bo dzisiaj telefonu nie odbieraja😒 |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-14, 18:24
|
|
|
jak tak to ok |
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-14, 19:46
|
|
|
Jest pełny zbiornik i odpala prawie za każdym razem od strzała ale nie zawsze, jest lepiej ale nie to co kiedys |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-15, 08:55
|
|
|
pompa |
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-15, 09:10
|
|
|
Kurcze na reklamacje musze oddać 😒 fakt ze jak jest polowe to przy wlaczaniu zaplonu slychac pompę razem z takim babelkowaniem jak by powietrze ale znowu ciśnienie 4 bary ale znowu moze byc z powietrzem, masakra jakas z tym układem paliwowym, wszystkie uszczelki nowe, masakra jakas😒 |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-10-15, 09:43
|
|
|
Bąbelkowanie będzie i jest to normalne. To powietrze usuwane z przewodów idących od 'przelewu' do pomp strumieniowych na dnie baku. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-15, 10:01
|
|
|
Ale teraz tego babelkowania nie ma jak jest pełny zbiornik, rano odpala od strzała ale jak się przejechałem zgasilem i po 5 min odpalalem to juz za drugim razem ale i tak o wiele lepiej odpala,pompę druga kupie a ta reklamuje |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-10-15, 11:57
|
|
|
Zobacz na jakiej wysokości jest ta aluminiowa rurka od przelewu. Jak lustro paliwa jest niżej i auto jest zgaszone, to tam jest powietrze, które po uruchomieniu pompy musi być gdzieś wypchnięte.
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
erome
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Wrz 2017 Posty: 23 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 2017-10-16, 13:31
|
|
|
Miałem identyczną sytuację z moją. Problemem okazał się czujnik temperatury płynu chłodniczego |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-21, 08:32
|
|
|
Czujnik temp, zmieniony na vagu pokazuje dobra temp, teraz zmieniłem na nową pompę vdo i dalej to samo 😕jeszcze czujnik położenia walu wymienie bo mam w schowku nowy😊 |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-21, 18:22
|
|
|
podpal go
albo utop w morzu jak mi radzili na pewnym forum kiedyś |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-10-21, 19:50
|
|
|
pepi napisał/a: | podpal go
albo utop w morzu jak mi radzili na pewnym forum kiedyś |
Mi pewnego razu to samo radzili . . Według mnie ,sterownik silnika który nie zna lpg lub porządny fachowiec który wrzuci nowy soft plus porządna regulacja lpg i wszystko będzie grało. |
|
|
|
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-21, 21:48
|
|
|
Nie podpale mojej pociechy😁 jestem uparty i dojde do tego i dam znac co bylo powodem😊 jeszcze jedyna rzecz której nie zmienilem czujnik położenia walu, 😊 jak by wam cos przyszlo do Glowy dajcie znac😊 |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|