Autor |
Wiadomość |
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-07-06, 22:25
|
|
|
Zimna paliła na dotyk.Ale jak po rozgrzaniu zgasiłem i np. poszedłem na zakupy i wrócłem po 20minutach to już był problem.Chwilkę trzeba było kręcić nim odpaliła.Po wymianie wtrysku nie ma problemu. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-07-07, 05:18
|
|
|
daniel3262 napisał/a: | bartez83, Fakt czasami szybko mi ubywała benzyna nawet się dziwiłem czemu może faktycznie przepuszcza... |
A sprawdzales czy w przewodzie podcisnieniowym od regulatora na listwie wtryskowej nie ma przypadkiem paliwa? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-07-07, 18:40
|
|
|
ernesto, Tak sprawdzałem i sucho |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-09-30, 10:40
|
|
|
Witam chłopaki moja S8 d2 97 rok rano odpala za trzecim razem a jak ciepły to za pierwszym prawie jak by chciała ale zgaśnie a za drugim od kopa, regulator zmieniony , gaz opóruzniony pompa wymieniona układ uszczelniony, nawet stacyjka z dziesięć razy robiłem żeby pompa chodziła i tak samo. Zastanawiam się czy nie ma spadku prądu na ECU, wprawdzie kręci dobrze ale prąd może iść słaby na ECU, świece nowe Boscha cewki wszystkie nowe beru, już mi brakuje pomysłu błędów nie ma po za tym ze dwa razy było zbyt niskie napięcie terminal 30
dzięki za jakieś sugestie |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-09-30, 18:34
|
|
|
popa paliwa zmierz ciśnienie paliwa przed listwą |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-09-30, 21:44
|
|
|
Mówisz ze pompa? Pompa nowa simens filtr paliwa nowy i regulator także |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-01, 12:47
|
|
|
co z tego że nowa
jak stwierdzisz że ciśnienie paliwa ok jest na listwie to wtedy można stwierdzić że to nie to |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-05, 08:09
|
|
|
Czasami jak stanę na światłach to obroty silnika wahają się między 200 a 1000
i jak jest zimniej to ciężej odpala, czujnik temp. Biały wymieniony |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-05, 10:05
|
|
|
ty masz krokowy
lub gdzieś lewizna |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-06, 06:11
|
|
|
Ściągał em kolektor nowe uszczelki nowe wezyki , odmy nowe i kurcze juz brak pomysłu, żadnych błędów. Zastanawiam się nad sondami |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-10-06, 06:26
|
|
|
Może na zimno regulator jałowych vel silniczek krokowy się przycina? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-06, 16:13
|
|
|
Możliwe aczkolwiek całą noc moczyć się w nafcie. Zatankowalem dzisiaj paliwo 98 mam ponad pół zbiornika i odpala lepiej aczkolwiek za drugim razem a czasem za pierwszym zależy po jakim czasie go odpaleniem, jeżeli po 30 min to odpali od pierwszego a jeżeli z 5 min to już za drugim, kurcze juz brak mi pomysłu.
Nawet próbowałem dziesięć razy zapłonem się bawić żeby pompa napompowala paliwo ale żadnych popraw, ale jak odpali to przez chwile słychać jak by pompa paliwo z powietrzem brało taki odgłos zapowietrzonego układu, ale jak wyciągam pompę to w koszu było paliwo i to pół tego kosza. |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-06, 20:28
|
|
|
a lpg nie miesza ? |
|
|
|
|
sajmon70
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Szymon
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-06, 20:47
|
|
|
Wiesz spuszczalem gaz z reduktorów ściągając węże wiec układ był pusty, pojeździLem na benzynie i to samo juz tak jeżdżę od wiosny bo zima w mrozy dobrze odpalal, i później coraz gorzej jutro będę miał manometr sprawdzę ciśnienie jakie jest ale wiosna jak mierzyłem to tylko zapłon włączyłem i juz było 4 bary, cały czas zastanawiam się czy gdzieś prąd do ECU nie jest za niski, wprawdzie błędów nie ma ale jakiś czas temu był błąd terminal 30 |
_________________ Audi S8 D2 manual
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2017-10-07, 11:32
|
|
|
Listwa do góry i włącz pompę na krótko i sprawdź czy któryś wtrysk nie puszcza paliwa do kolektora ssącego.Mialem to samo. |
|
|
|
|
|