Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-02, 17:59
|
|
|
Żeby nie było tak że się nic nie dzieje to cos tam skrobnę.
Gdzies tam wspominałem że przekodowanie mojego ECU do manuala jest niemozliwe w sposób nam powszechnie znany poniewaz nikt takiego wsadu nie robił. Więc podczas ostatniej wizyty gdy wymieniana była owa felerna łapa sprzegła wgrana została też mapa obsługująca pedał przyspieszenia z manuala-z wsadu ktory mi dostarczył Michał(pochodził z S8) Nie uzyskałem jednak tekiego efektu jak chciałem więc prace trwaja nadal.
Na dziś dzień mój tuner rozgryzł juz wszystkie sterowniki liftowych ósemek i planuje skomponować wsad manualny np z AVP jednak elementy oprogramowania rożne względem AKC zostana z AKC czyli czasy wtrysków,dawki,fazy rozrzadu itp.
Żeby nie było-dążymy do celu idealnego(syndrom prestona działa ) |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-03, 00:11
|
|
|
Robert wiesz że widywałem se z prestonem i tez mi sie troche udzieliło temu będe do perfekcji dążył |
|
|
|
|
Rysiek 78
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rysiek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 37 Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 11 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-16, 19:46
|
|
|
Jaka jest różnica w spalaniu w porównaniu da automatu |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 19:54
|
|
|
Rysiek po całym swapie zszedłem ze spalaniem z 17 do 14l srednio. Silnik nowszy i mniejszy pali mniej a i manual ze swoim 6biegiem zniżył mi obroty przy większej predkości autostradowej o 1000 w dół.
oszczednośc naprawde spora i zauwazalna czyli inwestycja sie zwraca |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-03-16, 20:08
|
|
|
Apophis napisał/a: | inwestycja sie zwraca |
dopoki nie zaczniesz nastawnikow wymianiac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 20:16
|
|
|
Za 6k kupie se jeszcze ze 2,3 takie sprawne silniki albo jednego AVP |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-06-27, 11:28
|
|
|
Czy ktoś jeszcze przerabiał swap skrzyni? Mimo pokochania automatów stawiam jednak niezawodność ponad wygodą i w obliczu prawdopodobnie padającej skrzyni rozważam zamianę... O ile mechanicznie już chyba większość wiadomo, to problem pozostał ze sterownikiem silnika (nie było 3.7 z manualem).
Apo już się tu nie udziela, więc o dalsze losy jego swapa nie ma kogo pytać. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-06-27, 14:03
|
|
|
zostawiasz tak jak jest
i komp myśli że jest w trybie awaryjnym
ja nie widzę niczego błędnego w zachowaniu silnika |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-06-27, 14:13
|
|
|
Masz manuala? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-06-27, 21:37
|
|
|
obroty ok
a to drugie nie wiem bo nie sprawdzałem |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-06-28, 13:12
|
|
|
Dostałem wycenę z Genowefy - zmiana skrzyni na manuala z 2.5TDI 8000zł (z mojej strony tylko podstawić auto). Warte rozważenia, choć spodziewałem się nieco niższej kwoty. Szacuję, że części to koszt ok. 3500-4000zł. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-06-28, 18:06
|
|
|
Zapomniałem o sprzęgle |
|
|
|
|
|