Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-11-18, 23:52
|
|
|
ernesto napisał/a: | 5.7 HEMI |
moze SW680 turbo |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-11-18, 23:53
|
|
|
ernesto napisał/a: | 5.7 HEMI |
O, i to byłby projekt warty uwagi
I napęd tylko na tył.... darło by buty jak złe |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-18, 23:58
|
|
|
Co jak co każdy miłośnik V8 kocha w sercu ten silnik, nawet starej konstrukcji.
To jest kawał historii. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2015-11-19, 00:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-11-19, 00:08
|
|
|
ernesto napisał/a: | 5.7 HEMI |
Się śmiejesz się.. 6.3L z pontiaca GTO Jak do C5 wszedł, to i do D2 tym bardziej by się zmieścił |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-19, 00:20
|
|
|
gtfan napisał/a: | ernesto napisał/a: | 5.7 HEMI |
Się śmiejesz |
Ja się nie śmieje. Okazuje szalone emocje
I chyba znam szatański pomysł o którym już z Apo rozmawiałem nie raz
Trzeba być wariatem na tym świecie i mieć wariackie pomysły, bo bez takich świat byłby nudny
Jak coś wchodzi, to czemu ma tam nie zostać A jak zostanie to sprawi przyjemność |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-19, 12:06
|
|
|
Rozmawiałem już z Krzyskiem o tym swapie na hemika i nie jest to nie mozliwe ale wymaga troche pracy. Jednakże bez problemu się zmieszcze w pieniądzach jakie wykładaja tu na forum projektanci RS8 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-19, 12:15
|
|
|
wszystko się da tylko po co ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-19, 12:32
|
|
|
Jesli jechałes kiedyś hemikiem to nie powinienes zadawać tego pytania Jak dla mnie nie ma lepszego silnika pod względem przyjemności i frajdy jaka daje Hemik. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-19, 12:41
|
|
|
Bul Bul Bul Bul Bul Bul
Prawie sześć litrów mocarnego, paliwożernego, bulgoczącego basenu
Apo a może 572 -> http://m.chevrolet.com/pe...ml#.Vk20_L2ta24 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-19, 13:04
|
|
|
Erni raczej hemik ale ciekaw jestem tez spasowania 5.0 bit bo to jak by nie patrzał vagowski motorek. Wszystko zalezy od możłiwości rynku co i za ile sie zaoferuje a potem daje sie zlecenie i niech się dzieje. Warsztat w którym robie swoja ma spore doświadczenie i sie rozwija,wiosna otworzą nowy wiekszy lepszy punkt. Więc narazie jest gdzie i do kogo sie udac z marzeniami |
Ostatnio zmieniony przez Gość 2015-11-19, 13:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-11-19, 13:04
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jesli jechałes kiedyś hemikiem to nie powinienes zadawać tego pytania Jak dla mnie nie ma lepszego silnika pod względem przyjemności i frajdy jaka daje Hemik. |
5.7HEMI jeździłem wielokrotnie w różnych opakowaniach i owszem, jedzie całkiem fajnie i brzmi równie dobrze... ale wolę swoje D3 które notabene jakoś szczególnie wolniejsze od tego HEMI nie jest.
Ale jeżeli już ładować HEMI to lepiej od razu 6.1... z Magnuma SRT8.... to dopiero będzie porządnie zamiatać ulicę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-19, 13:10
|
|
|
Foss,wszystko zalezne jest od opcji jakie beda aktualnie dostepne. Ja nie jestem za tym by wsadzać co leci jak leci bez konkretnego planu. Motor musi być dobry,jakis nie wytyrany. Do tego trza obadać przeniesienie napędu ile zniesie skrzynia,co trza modyfikowac i za ile. Hemika to w zasadzie po dopasowaniu wsadze w swoja bude i bedzie hulać a cos mocniejszego juz bedzie rwało nie tylko buty ale tez np sprzegło
Moje potrzeby w D2 kończą się w zasadzie na 600Nm i więcej mi nie potrzeba.
Jakikolwiek wózek nie zmotam teraz czy w przyszłości to ma być auto na codzień. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-28, 21:30
|
|
|
Z powodu awarii cholernego podnosnika dobry tydzień jestem w plecy ale jaździc mam czym i sie nie stresuje. Komora uszykowana,silnik ze skrzynka juz zmontowany czeka na wjazd do auta. Bujam sie z pedałami bo szanowni od gratów pewnie dostali propozycje nie do odrzucenia i sprzedali moje zanim je odebralismy!
Zadziwia mnie maleńkość Manuala w porównaniu do tego autamata...autko schudnie o dobre kilkadziesiąt kilo
Jakis tydzień mechaniki i ze 3 dni strojenia ale auto odbieram najwczesniej 14go więc wszelkich chetnych na testowanie na spociku prosze o wstepne uszykowanie sobie wolnego Jesli dostane wiadomośc że gotowe to potwierdze. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-12-02, 00:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | Bujam sie z pedałami bo szanowni od gratów pewnie dostali propozycje nie do odrzucenia i sprzedali moje zanim je odebralismy!
|
To niech swapownik dołoży pedał i pompkę sprzęgła do tych z automatu. Przy takim zakresie prac, jaki jest robiony, to akurat pikuś.
Apophis napisał/a: |
Zadziwia mnie maleńkość Manuala w porównaniu do tego autamata...autko schudnie o dobre kilkadziesiąt kilo
|
Tak z 50-70kg różnicy, przód pójdzie w górę też ;p
Wał napędowy od manuala, czy przedłużanie obecnego? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|