Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.  
Autor Wiadomość
Paweł777 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 53
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-06-29, 23:09   

W tych pieniądzach to spokojnie zrobisz remont automatu i bez kombinacji
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-06-30, 05:27   

I za 100000 (przy dobrych wiatrach) znowu jazda z duszą na ramieniu i kolejne wydatki... To moje pierwsze auto z automatem i sama jazda jest bardzo wygodna. Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-06-30, 07:14   

krisker napisał/a:
Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.


Ja się tam nie do końca z tym zgadzam :) . Wszystko kwestia tego jak jest ASB traktowana przez właściciela. Olej podstawa i "normalne" jej traktowanie a nie rżnięcie na każdych światłach <faktycznie>

Myśle, że po remoncie skrzynka może dłuuugo pochodzić jak się będzie dbać.

Co jak co ale w żadne swapy bym się nie bawił. Od machania gałą to jest żona, kochana itp...a Ty masz jechać i się relaksować. :D

Z tego co wiem to Apo miał problem z wałem, musiał go sztukować / składać z dwóch bo długością nie pasował, co objawiało się rezonansem przy już 50km/h w zwyż... <bezradny>

ogólnie taki widok w 8semie <blee>

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-06-30, 08:23   

Marcin - pokazałeś chyba najgorsze możliwe zdjęcie jak może dekor manuala wyglądać w A8/S8 D2 - to jakiś drut jest nie mający nic wspólnego z tym jak wygląda to orginalnie .

Proszę spojrzeć na foto naszego kolegi :)

http://mklr.pl/292830
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2017-06-30, 08:24   

U mnie na szczęście nie wygląda tak źle :]


 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-06-30, 08:31   

No dobra, a ile mogłaby kosztować wymiana wszystkiego co się zużywa w 5HP19 (sprzęgło, tarczki, kosze)? W moim egzemplarzu skrzynia wymieniana była jeszcze na gwarancji po 100000km. Obecna jeździ już 260000km i chyba jej czas dobiega końca.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-06-30, 08:37   

Nie wiem dokładnie jak w przypadku 5hp19 - ale koszta częsci do 5h24 tak żeby zrobić to sensownie bez oszczędzania to 8-9tys
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-06-30, 08:42   

kolego nie pchaj się w automat
bo to tylko wygoda i tyle
To ja z przekładką poleciałem zdecydowanie po taniości :]
W a6 4,2 gość kupił przekładkę 2 tys i z kołem były jazdy ale kupił koło sztywne valeło za około 2 tys dawałem link na alledrogo
Moja przekładka wyszła mnie ze tyle

Skrzynia 500
koło i sprzęgło 200
tokarz 50
wybierak 100
most 100
wał i półosie strugałem sam
pedały i pompa 100zł
a reszta to tylko praca
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-06-30, 18:47   

michalwruszak napisał/a:
Marcin - pokazałeś chyba najgorsze możliwe zdjęcie jak może dekor manuala wyglądać w A8/S8 D2 - to jakiś drut jest nie mający nic wspólnego z tym jak wygląda to orginalnie .


Michał akurat nie miałem innego zdjęcia i zapożyczyłem to wyżej z przed dwóch stron <faktycznie>

Ogólnie mówie, że gała w 8semce nie pasuje no <cicho> ale to tylko moje zdanie. Czy jest ktos w stanie wyobrazić sobie np. D3 z gałą? Wiem, wiem inna generacja itp...tylko już przy tym modelu stwierdzono, że gałą to można w Hondzie Civic machać, ćwiczyć przy tym triceps i łydkę <jezyk2>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-06-30, 19:14   

krisker napisał/a:
I za 100000 (przy dobrych wiatrach) znowu jazda z duszą na ramieniu i kolejne wydatki... To moje pierwsze auto z automatem i sama jazda jest bardzo wygodna. Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.

Z tego co kojarzę to skrzynie automatyczne uważane są za bardziej trwałe niż manualne.
W ósemkach mamy skrzynie firmy ZF czyli w niczym nie ustępują konkurencji bo oni również mają ZFa jak i wiele innych aut.
Sporo zależy od użytkownika i serwisu.

W mojej D3 mam najechane już ponad 419kkm i ze skrzynią nie robiłem do tej pory nic poza cykliczną wymianą oleju z filtrem.
400.000km i wciąż jeździ.
I chociaż gadam, że nie jest super i że czas na nią się zbliża to tak samo gadałem już 3 lata temu i jakieś 120kkm temu... a ona wciąż jeździ <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-06-30, 21:10   

Ale to nie 5Hp19, ani nawet 5Hp24, więc łatwo Ci mówić ;)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-07-01, 05:55   

5hp24a i 5hp19 nie jest tak drogo naprawic, ale kapitalke walnać to juz koszta pod 10.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-07-01, 07:40   

skrzynie automatyczne głównie dawane są po to od jakiegoś czasu że ludzie nie umieją obsługiwać manuali zwłaszcza jak jest sporo mocy .
Porównywanie manualnej i automatycznej jest dziwne .
Bo wiadomo jak coś się składa z 100 podzespołów a drugie z 1000 to które prędzej padnie ?
Jeszcze jeden oczywisty fakt jak padnie skrzynia manualna to się jedzie i kupuje i zakłada i praktycznie widać od razu co jest wart -a w przypadku drugiej automatycznej .
Praktycznie jak sex z ssakiem leśnym bez zabezpieczenia <boisie>
Tylko wiadomo jak ktoś robi przekładkę to to wszystko kosztuje i wtedy cena dobije do ceny takiej automatycznej .
Bo jak chce się robić na ori podzespołach nic nie drutować to się nazbiera .
Ale tylko raz potem to już ok tak nie boli skrzynia sprzęgło po 1 tys mniej więcej
:]
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-07-01, 07:46   

Ryzyk fizyk. To są stare i leciwe auta i nowy nabywca musi mieć taką świadomość, ze ta skrzynia będzie potrzebowała naprawy. Prędzej czy później.
Ja wolałem swoją naprawić niż składać graty na manuala. Ale nikt nikomu nie zabroni. Każdy robi co chce.
Są tacy co chcą jeździć automatem, nie zważywszy na to, że czeka ją naprawa i są też tacy co wolą włożyć manual w obawie o to, że po naprawie skrzynia może klęknąć znów za jakiś czas.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-07-01, 12:30   

każdy automat padnie to tylko kwestia czasu :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.