Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-27, 13:07   [D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Szanowni.

Jakis czas temu w mojej głowie zagościł pomysł wrzucenia manualna-przejarzdżka S8 w manualu mile mnie zaskoczyła. Do tego nasz wielbiciel Adriano udzielił kilku rad no i klamka zapadła graty kupione i czekam na miejsce jeszcze pare dni.

No ale nie o tym mowa-jako że mam wyciek spod głowki i troche tego chłodziwa wylatuje se bokiem trza by było temu zaradzić. Koszta no ok 3tysi bo ja nawet bez remontu głowic na jednej nie skończe i ma byc para. Ale jesli sie coś tam urodzi po rozebraniu to koszta wzrosną a konto nie szaleje narazie.
W zwiazku z tym po wielu rozważaniach jest kilka opcji oprócz naprawy.

1. Swap na AKH-tu na pewno lece do góry bo to jednak lepsze od ABZta ale dawcy jeszcze nie ma i nie wiadomo czy bedzie na 100% a jesli tak to czy mnie zadowoli.
2 Swap na 3.7 AQG-tu jak wiemy ide w dół ale mam mozliwośc pewnego mało najechanego serca w smiesznej kwocie wraz ze swapem.

Wiem że AQG ma nastawniki i że to 3,7 i że ma mniejsze parametry ale czy mój ABZ trzyma serie po 400tys tak jak AQG po 160? Pewnie juz sam fakt posiadania 4hp zabiera abztowi więcej i jak postawić obie na kresce to nie wiele jesli wcale sie bedą rożnić osiągami. (katalogowo roznica to 0.8sek )
Moje D2 szykuje jako baze pod rożne silniki więc AQG może siedziec w aucie do np pierwszej awarii nastawnika po czym wyleci na czesci :)


Co wy na to? Możecie mnie ochrzanić,pochwalić cokolwiek byle opinie napisać :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-10-27, 18:28   

Po co swap robić na AKH ? Nie rozumiem... w czym lepsze ? Chcesz samochód na dłużej albo dożywocie to wg mnie zrobić remont swojego ABZta.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-27, 18:48   

Przecie AKH mocniejsze a że sprawne to mnie wyjdzie prościej go wymienić jak ABZta teraz rozbierac i sie wpier...w koszta i remonty
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-10-27, 19:14   

Z tego co piszesz to Ty nie masz jeszcze tego silnika, nie wiesz w jakim stanie będzie. Wg mnie kompletnie mija się to z celem. Poza tym, na wszystko co zmieniasz chcesz zostawić serie czy modzić dalej ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-27, 19:22   

Mam 3,7 ale brak wiazki, AHC nie mam ale jak nie bedzie cacy to nie bedzie problemu po prostu nie wsadze. Mody w przyszłości jakies ale tez raczej swap kolejny lecz to co kiedys to jeszcze nie planuje ale nie chce mi sie wydawac minimum 3 tys na uszczelki i robienie główek przy okazji
Zakladamy że AHC bedzie ok, to chce wstawic i polatać jak nie to nie.
Żadne turbo burbo made in china nie bede nigdy robił i predzej kupie zestaw BCY.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-10-27, 20:37   

AKH w dobrym stanie raczej nie kupisz poniżej 3tys - silniki z esy się cenią.
AQG to już chyba 40v z polifta, więc napinacze łańcuszków, elektroniczna przepustnica, CAN - rzeźba z wiązką.
Moim zdaniem żadna z tych opcji nie wyjdzie finalnie taniej jak 3tys ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-27, 21:44   Re: Swap.

Apophis napisał/a:
2 Swap na 3.7 AQG-tu jak wiemy ide w dół ale mam mozliwośc pewnego mało najechanego serca w smiesznej kwocie wraz ze swapem.

Czytam i oczom nie wierzę....
zagorzały wróg po-lifta i podwójnie zagorzały wróg nastawników chce sobie wrzucić silnik z nastawnikami? <faktycznie>
A kiedyś pisałeś, że nawet jakbyś miał po-lifta to silnik wyrzuciłbyś na śmieci i włożył starego poczciwego ABZta <faktycznie>


Jeżeli ma być manual to moim zdaniem łatwiej będzie włożyć oryginalne AHC/AKH i spiąć to z oryginalnym eSkowym manualem niż rzeźbić AQG z po-lifta (inne sterowanie, wiązki elektryczne i parę innych rzeczy) i potem znowu rzeźbić żeby mu podpiąć manuala którego tam fabrycznie nie było.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-27, 22:14   

Tak,masz racje Damianie tak było i by było ale...czesto kontaktując się z Michałem słysze takie słowa "wycofane ze sprzedaży" Więc poczciwy ABZ którego nikt na smierc nie skazuje od razu a na urlop predzej może byc ciezko zrobić z braku cześci. Juz dzis wiem że moje głowice sie rożna chyba popychaczami i do moich sa nie dostepne,zatem musiał bym kupić nowsze głowki jesli sie okaże ze mam juz np wyrobione tam za bardzo itp.

Eskowy przedliftowy silnik jak bedzie i bedzie zdrowy to bedzie w aucie siedział wraz z manualem z diesla bo skrzynia sie nie rozni niczym poza przełożeniami i...ceną. Swap skrzyni jest juz zaplanowany i zaklepany graty czekają. Silnik to jeszcze niewiadoma :)

Wracając do 3.7 to juz zrobiłem sobie liste potrzebnych rzeczy i jakies 85% leży i jesli dorwac wiązke i zegary to pozostaje tylko kwestia ceny rozszerzonej przekładki czy była by dla mnie akceptowalna-opłacalna. Bo że to zrobic się da to nie ulega watpliwości.
Wrzucając owe poliftowe 3.7 zachowuje tez własciwie parametry pod kazdy podobny motor a mam tu bardziej ma mysli AQH. Nastawniki nie sa problemem już-temat oklepany dogłebnie jak bym miał czas sobie odkładac kaske i szukać ładnego egzemplarza owego AQH to i znalazł bym budżet na nastawniki...

Po prostu silnik traktuje dzis jak...fotele. Nie podoba mi sie to zakładam recaro,dalej nie tak to W12 albo zmieniam kolorami. Po prostu cześć wymienna.

Opcja naprawy mojego ABZta który ma obecnie tylko problem w jedna UPG oczywiście jest cały czas aktywna. Dlatego jest temat zebyście mi pomogli podjać decyzje :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-27, 22:18   

gtfan, Nie rzucaj kwotami bo nie wiesz w jakich cenach moge mieć całe auta a nie tylko silniki :) Jesli trafia sie okazja to dlaczego nie korzystać. ??
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-10-27, 22:27   

No tak cenę walnąłem na polskie realia, a nie wziąłem pod uwagę, że działasz na ziemiach wroga, gdzie całe auto można kupić za karton fajek ;p
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-27, 22:31   

Haha no zdarza sie też w co nie chce mi uwierzyc niejedna osoba ale jak nie ma cisnienia to się zdarza. Ale nawet tu w ostatnim czasie miałem dwie opcje na przedliftowy S8 motorek lecz obie są tanie bo niewiadome...a jak w aucie jest bądx był sprawdzony to juz wiem że wkładac nie mina. A gdy kupisz całe auto w cenie silnika to oczywise jest że jeszcze sie zwroci bądź wyjdzie na zero a i tak zadowoli sie innych :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-10-28, 10:11   

To w takim razie było od razu targać z UKeja (no chyba, że w DE masz taniej) całe S8 pre-FL w manualu i przekładać graty do siebie z AHC/AKH. Chyba, żeby się okazało, że buda itp. lepsza to na opak :D
W każdym razie mniej kombinowania i roboty, a resztę gratów byś opchnął.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-28, 12:40   

dice111, Wiem o tym :) Więc spokojnie
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-29, 13:15   

Ok szanowni S8 poleciało w cholere więc pozostaje nadal koncepcja swapa na idealne 3,7 AQG bądź naprawa.
Kto się orientuje co dokładnie potrzebuje by auto pojechało i wszystko działało? Zegary z FL i cąły osprzęt czy cos jeszcze trza brac pod uwage?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-02, 21:18   

to może od razu wystartuj ze wszystkim a nie tak na raty :]
sam jestem ciekaw co potrzeba
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.