Autor |
Wiadomość |
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-10-09, 13:13
|
|
|
artekk, No ja jeszcze jestem młody i dopiero miałem 2 auta, ale każde miało dużą felgę jak na swoje wymiary i porządnie obniżone Golf 3 Cabrio miałem na felgach 16/9 i miałem 4cm od progu do ziemi, a Audi mam na felgach 20/9 i mam trochę wyżej je ale jak na gabaryty auta i tak ładnie leży
pycho, no ja nie mam dużych rąk tak na oko myślę, że zderzak od ziemi był jakieś 4cm |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-10-10, 14:13
|
|
|
Ja nie będę oryginalny i również zastanawiam się nad jakąś zmianą która pozwoli mi na zmniejszenie dziury nad przednimi kołami.
U mnie posiadam ori zawias od S8 łącznie z czerwonymi amorkami - nie mam pojęcia jaki mają symbol
Wszystko jest ok tylko chciałbym obniżyć przód aby wizualnie lepiej to wyglądało. Z tego co pamiętam zawias S8 obniża o -20mm, wydaje mi się że widziałem gdzieś jamexy -60mm więc obniżyło by auto o 40 mm. Co o tym myślicie?
W wolnej chwili zrobię foto auta z boku i z miarką z przodu i z tyłu dla zobrazowania sytuacji.
Co do tematu dystansów to u mnie posiadam felgi 18" wzór S8 ET20 i powiem Wam że efekt jest taki jak po zastosowaniu do felg o standartowym ET dystanów także jeśli ktoś planuje zakup felg niech rozważy taką opcję. W naturze u mnie wygląda to tak że z tyłu koła minimalnie chowają się pod nadkole. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-11-07, 20:17
|
|
|
Wy koledzy zastanawiacie się nad obniżaniem swoich autek a ja po ostatnich przygodach zastanawiam się nad podniesieniem. Znowu podczas cofania prawie zostawiłem zderzak na krawężniku!!! :diabel: Cy tylko u mnie w mieście są tak wysokie krawężniki? Po prostu szlag mnie trafia bo to już trzeci raz. I znowu zderzak do spawania. Niedługo lakiernik da mi rabat na spawanie. Całe szczęście nie wyrwałem go całkowicie ale zaczem pękł i zderzak też. Jak parkuję przodem i podjeżdżam to nic nie zawadza, a jak cofam (przynajmniej tym razem) brakowało może 2 mm i kantem zawadził o kant krawężnika. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-11-07, 20:36
|
|
|
Zderzak zderzakiem też już raz urwałem.Nasze garby na drogach przypominają wielbłąda,gdyby nie blacha okrywajaca podwozie pewnie już miske bym ze 100 razy wymieniał. :-x Achhh te nasze polskie drogi.......... Moja sliczna audi od zderzaka do gleby dzieli 10 cm,prezencja super ,ale jazda stresująca |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Creslin
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-12, 19:21
|
|
|
Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?
Pozdrawiam
Creslin |
|
|
|
|
denis911
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Ford Mondeo
Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 7 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2010-11-12, 19:25
|
|
|
Creslin napisał/a: | Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?
Pozdrawiam
Creslin |
Uwazam ze w kazdym przypadku zmiany sprezyn powinny byc zmienione amory i to nie tylko z tego wzgledu ze moga byc po prostu za dlugie i wygiac sie przy pierwszej lepszej dziurze ale chodzi glownie o trakcje auta... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-11-12, 20:21
|
|
|
Podobno można "zostać" przy zwykłych amorkach jak się obniży do 3cm ale jak długo będą sprawne wyjdzie w praniu . Lepiej myśleć o sportowych jak chcesz obniżać . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Creslin
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-13, 09:24
|
|
|
Witam,
dzięki za info. W takim razie kupie oryginalne i po sprawie.
Pozdrawiam
Creslin |
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-11-13, 14:51
|
|
|
Creslin napisał/a: | Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?
Pozdrawiam
Creslin |
Kolega wymienił zawias na JAMEXY, amorki ma sachs do normalnego zawieszenia i całość spisuje się bardzo dobrze, jeżdżę tym autem od czasu do czasu i powiem, że pomimo sportowych sprężyn autko jest komfortowe ale dobrze trzyma się w zakrętach.
Co prawda porównując go do mojego zawieszenia (ori S8) to mój jest o wiele twardszy.
Uważam, że z powodzeniem możesz zmienić same sprężyny chyba, że oprócz obniżenia chcesz jeździć twardo i szybko po zakrętach to w takim razie musisz zmienić komplet |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-11-25, 23:24
|
|
|
Ktoś pisał, żeby zrobić foto z miarką przy błotniku dla potomnych
Przód :
Tył :
I bez miarki przód:
I bez miarki tył :
:-P Ma ktoś podobnie obniżone A8?? chciałbym po prostu usłyszeć od kogoś innego jakie są jego wrażenia z jazdy Ja mam przód zawieszenie gwintowane Weitec tył sprężyny K.A.W
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2010-12-05, 12:38
|
|
|
Aktualnie moje audi stoi na oryginalnych avusach z oponami 245/45/18 dlatego wynik nie jest szałowy, w sezonie auto będzie na 235/30/20 przód i 245/30/20 co da dodatkwe obniżenie w okolicach 10-15 mm.
przód
Uploaded with ImageShack.us
tył
Uploaded with ImageShack.us
Nie chce zakładać dodatkowego tematu, potrzebuje wszystkie info (najlepiej zdjęciach) związane z a8 na airride, przede wszystkim chodzi mi o auta z wyciętymi miejscami na wahacze. Wiąże się z to z przeróbką przewodów hamulcowych. W stanach na pewno ktoś to już gdzieś zrobił dlatego jakby ktoś z forumowiczy napotkał na jakiś temat to proszę o podesłanie. Jak ktoś ma możliwość zapytania o coś takiego na jakimś zagranicznym forum to również byłbym zobowiązany. Z góry dzięki. |
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-12-08, 16:00
|
|
|
Pszendza napisał/a: | w sezonie auto będzie na 235/30/20 przód i 245/30/20 |
czy 245/30/20 dajesz na tył?
na średnicy różnica 3mm w obwodzie prawie 2cm.
Jak to działa na torsen? i czy ABS nie będzie wariował gdy tylne koła będą jechały wolniej jak przednie ?
[ Dodano: 2010-12-08, 16:08 ]
aha druga sprawa bo jeżeli obniżanie to interesowało by mnie tylko takie rozwiązanie http://www.youtube.com/wa...feature=related
czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2010-12-08, 17:37
|
|
|
przemoR888 napisał/a: |
czy 245/30/20 dajesz na tył?
na średnicy różnica 3mm w obwodzie prawie 2cm.
Jak to działa na torsen? i czy ABS nie będzie wariował gdy tylne koła będą jechały wolniej jak przednie ? |
przód będzie felga 9x20 a tył 10,5x20. Ze sporego doświadczenia z felgami i oponami wiem że średnice, obwody itp można mierzyć dopiero po złożeniu kół. Po złożeniu bede mierzył, jeśli przekrocze dopuszczalną różnicę bede dopasowywał inną opone na przód. jeśli różnica w średnicy koła 3 mm coś by znaczyła to znaczy że 1,5 mm zużycia opony między przodem a tyłem powodowało by świecenie ABS, co jest niemożliwe.
przemoR888 napisał/a: | czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań |
to moje auto i moja produkcja :lol: |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-12-08, 17:43
|
|
|
Pszendza napisał/a: |
przemoR888 napisał/a: | czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań |
to moje auto i moja produkcja :lol: |
Pochwal się coś więcej, jak się na tym jeździ? czy w PL są do kupienia potrzebne podzespoły czy trzeba ściągać z np USA? jakie są orientacyjne koszty? czy trzeba dużo przerabiać? czy masz jakieś foto jak to wygląda od strony technicznej (sposób zamontowania) oraz czy gra warta świeczki? :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-12-09, 14:14
|
|
|
Orientuje się ktoś czy przednie sprężyny z A6 99r 2.8 20V są takie same jak w A8 2.8 preFL chodzi mi o kształt i dopasowanie do gniazd kielichów. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|