Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżanie zawieszenia  
Autor Wiadomość
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2010-10-09, 13:13   

artekk, No ja jeszcze jestem młody i dopiero miałem 2 auta, ale każde miało dużą felgę jak na swoje wymiary i porządnie obniżone :) Golf 3 Cabrio miałem na felgach 16/9 i miałem 4cm od progu do ziemi, a Audi mam na felgach 20/9 i mam trochę wyżej je :) ale jak na gabaryty auta i tak ładnie leży :)

pycho, no ja nie mam dużych rąk :D tak na oko myślę, że zderzak od ziemi był jakieś 4cm :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-10-10, 14:13   

Ja nie będę oryginalny i również zastanawiam się nad jakąś zmianą która pozwoli mi na zmniejszenie dziury nad przednimi kołami.

U mnie posiadam ori zawias od S8 łącznie z czerwonymi amorkami - nie mam pojęcia jaki mają symbol

Wszystko jest ok tylko chciałbym obniżyć przód aby wizualnie lepiej to wyglądało. Z tego co pamiętam zawias S8 obniża o -20mm, wydaje mi się że widziałem gdzieś jamexy -60mm więc obniżyło by auto o 40 mm. Co o tym myślicie?

W wolnej chwili zrobię foto auta z boku i z miarką z przodu i z tyłu dla zobrazowania sytuacji.

Co do tematu dystansów to u mnie posiadam felgi 18" wzór S8 ET20 i powiem Wam że efekt jest taki jak po zastosowaniu do felg o standartowym ET dystanów także jeśli ktoś planuje zakup felg niech rozważy taką opcję. W naturze u mnie wygląda to tak że z tyłu koła minimalnie chowają się pod nadkole.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-07, 20:17   

Wy koledzy zastanawiacie się nad obniżaniem swoich autek a ja po ostatnich przygodach zastanawiam się nad podniesieniem. :/ Znowu podczas cofania prawie zostawiłem zderzak na krawężniku!!! :/ :diabel: Cy tylko u mnie w mieście są tak wysokie krawężniki? Po prostu szlag mnie trafia bo to już trzeci raz. I znowu zderzak do spawania. Niedługo lakiernik da mi rabat na spawanie. Całe szczęście nie wyrwałem go całkowicie ale zaczem pękł i zderzak też. Jak parkuję przodem i podjeżdżam to nic nie zawadza, a jak cofam (przynajmniej tym razem) brakowało może 2 mm i kantem zawadził o kant krawężnika.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-11-07, 20:36   

Zderzak zderzakiem też już raz urwałem.Nasze garby na drogach przypominają wielbłąda,gdyby nie blacha okrywajaca podwozie pewnie już miske bym ze 100 razy wymieniał. :-x Achhh te nasze polskie drogi.......... Moja sliczna audi od zderzaka do gleby dzieli 10 cm,prezencja super ,ale jazda stresująca
_________________

 
 
Creslin 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Wiek: 50
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-11-12, 19:21   

Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?

Pozdrawiam
Creslin
 
 
denis911 
Użytkownik


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Ford Mondeo
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 7
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2010-11-12, 19:25   

Creslin napisał/a:
Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?

Pozdrawiam
Creslin


Uwazam ze w kazdym przypadku zmiany sprezyn powinny byc zmienione amory i to nie tylko z tego wzgledu ze moga byc po prostu za dlugie i wygiac sie przy pierwszej lepszej dziurze ale chodzi glownie o trakcje auta...
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-11-12, 20:21   

Podobno można "zostać" przy zwykłych amorkach jak się obniży do 3cm ale jak długo będą sprawne wyjdzie w praniu . Lepiej myśleć o sportowych jak chcesz obniżać .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Creslin 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Wiek: 50
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-11-13, 09:24   

Witam,
dzięki za info. W takim razie kupie oryginalne i po sprawie.

Pozdrawiam
Creslin
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-11-13, 14:51   

Creslin napisał/a:
Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?

Pozdrawiam
Creslin


Kolega wymienił zawias na JAMEXY, amorki ma sachs do normalnego zawieszenia i całość spisuje się bardzo dobrze, jeżdżę tym autem od czasu do czasu i powiem, że pomimo sportowych sprężyn autko jest komfortowe ale dobrze trzyma się w zakrętach.
Co prawda porównując go do mojego zawieszenia (ori S8) to mój jest o wiele twardszy.
Uważam, że z powodzeniem możesz zmienić same sprężyny chyba, że oprócz obniżenia chcesz jeździć twardo i szybko po zakrętach to w takim razie musisz zmienić komplet
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2010-11-25, 23:24   

Ktoś pisał, żeby zrobić foto z miarką przy błotniku dla potomnych :)

Przód :



Tył :




I bez miarki przód:



I bez miarki tył :



:-P Ma ktoś podobnie obniżone A8?? chciałbym po prostu usłyszeć od kogoś innego jakie są jego wrażenia z jazdy :) Ja mam przód zawieszenie gwintowane Weitec tył sprężyny K.A.W :)

pozdrawiam
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2010-12-05, 12:38   

Aktualnie moje audi stoi na oryginalnych avusach z oponami 245/45/18 dlatego wynik nie jest szałowy, w sezonie auto będzie na 235/30/20 przód i 245/30/20 co da dodatkwe obniżenie w okolicach 10-15 mm.

przód


Uploaded with ImageShack.us
tył


Uploaded with ImageShack.us

Nie chce zakładać dodatkowego tematu, potrzebuje wszystkie info (najlepiej zdjęciach) związane z a8 na airride, przede wszystkim chodzi mi o auta z wyciętymi miejscami na wahacze. Wiąże się z to z przeróbką przewodów hamulcowych. W stanach na pewno ktoś to już gdzieś zrobił dlatego jakby ktoś z forumowiczy napotkał na jakiś temat to proszę o podesłanie. Jak ktoś ma możliwość zapytania o coś takiego na jakimś zagranicznym forum to również byłbym zobowiązany. Z góry dzięki.
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-12-08, 16:00   

Pszendza napisał/a:
w sezonie auto będzie na 235/30/20 przód i 245/30/20

czy 245/30/20 dajesz na tył?
na średnicy różnica 3mm w obwodzie prawie 2cm.
Jak to działa na torsen? i czy ABS nie będzie wariował gdy tylne koła będą jechały wolniej jak przednie ?

[ Dodano: 2010-12-08, 16:08 ]
aha druga sprawa bo jeżeli obniżanie to interesowało by mnie tylko takie rozwiązanie http://www.youtube.com/wa...feature=related
czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań :mrgreen:
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2010-12-08, 17:37   

przemoR888 napisał/a:

czy 245/30/20 dajesz na tył?
na średnicy różnica 3mm w obwodzie prawie 2cm.
Jak to działa na torsen? i czy ABS nie będzie wariował gdy tylne koła będą jechały wolniej jak przednie ?


przód będzie felga 9x20 a tył 10,5x20. Ze sporego doświadczenia z felgami i oponami wiem że średnice, obwody itp można mierzyć dopiero po złożeniu kół. Po złożeniu bede mierzył, jeśli przekrocze dopuszczalną różnicę bede dopasowywał inną opone na przód. jeśli różnica w średnicy koła 3 mm coś by znaczyła to znaczy że 1,5 mm zużycia opony między przodem a tyłem powodowało by świecenie ABS, co jest niemożliwe.

przemoR888 napisał/a:
czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań


to moje auto i moja produkcja :lol:
_________________
A8- nie dla idiotów !!
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-12-08, 17:43   

Pszendza napisał/a:

przemoR888 napisał/a:
czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań


to moje auto i moja produkcja :lol:


Pochwal się coś więcej, jak się na tym jeździ? czy w PL są do kupienia potrzebne podzespoły czy trzeba ściągać z np USA? jakie są orientacyjne koszty? czy trzeba dużo przerabiać? czy masz jakieś foto jak to wygląda od strony technicznej (sposób zamontowania) oraz czy gra warta świeczki? :mrgreen:
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-12-09, 14:14   

Orientuje się ktoś czy przednie sprężyny z A6 99r 2.8 20V są takie same jak w A8 2.8 preFL chodzi mi o kształt i dopasowanie do gniazd kielichów.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.