Autor |
Wiadomość |
Konrad
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 23
|
Wysłany: 2010-05-26, 16:23 [D2 97 4.2PB/LPG
] Obniżanie zawieszenia
|
|
|
pytanko czy od czegoś pasuje zawieszenie lub same spreżyny do D2 4.2 quattro 97
chciałbym obniżyc jakies 30 mm tak by prześwitów nie było
wyglada to tak w tej chwili u mnie na 19 i oponie 255/35 ( lada dzien zaprezetuje moja A w NASZYCH AUTACH )
zakładał może ktoś takie do siebie ??
http://www.allegro.pl/ite...di_a8_po94.html |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-05-26, 18:04
|
|
|
Obniżałem na innych sprężynach ale też o 30mm i było całkiem przyjemnie i równo stała ósemka http://www.a8team.pl/topics15/91.htm |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
WWW.VIPLIMUZYNA
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34 Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 43 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-27, 06:42
|
|
|
Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił |
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-05-27, 10:04
|
|
|
WWW.VIPLIMUZYNA napisał/a: | Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił |
Obniżałeś całe auto, czy tylko przód? Jeśli cały samochód, to jak wygląda tył względem przodu, nie jest za nisko (widzę, ze masz LPG) ? Piszesz, że nie zmienił się komfort, a czy zmieniło się prowadzenie samochodu? |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
WWW.VIPLIMUZYNA
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34 Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 43 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-27, 15:53
|
|
|
Obniżałem tylko przód bo tył siedzi mi nisko .Po obniżeniu przód się wyrównał i jest idealnie.Jutro jade w trase to będe wiedział jak to jest z prowadzeniem w mieście róznica prawie nie odczuwalna. |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-05-27, 18:01
|
|
|
ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-05-27, 20:03
|
|
|
paulo79 napisał/a: | ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej |
wymieniałeś komplet, czy tylko przód? jeśli komplet - mam pytanko jak wyżej |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-05-27, 20:25
|
|
|
Wiem, że powinno być git, bo są to najczęściej polecane sprężyny na a8-freunde.com, ale...
dwie sprawy :
- moje auto nie jest do lansu, tylko codziennego użytku, więc obniżenie za duże jak dla mnie,
- cena - ok. 300euro + transport na ebay.de, nie wiem, czy w PL są dostępne,
- trzeba zastosować inne amortyzatory, nie wierzę, że fabryczne z przodu działają sensownie 6cm poniżej dedykowanego zakresu pracy |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-28, 00:19
|
|
|
mi tyl sada i tez planuje wrzucic jamexy na przod zas na tyl orginalne sprezyny z ASO i mysle ze bedzie naprawde ok :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Lukasz_
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 73 Skąd: D1
|
Wysłany: 2010-05-28, 09:00
|
|
|
Też mam jamexy (przód)... kupiłem rok temu, bo nie mogłem znaleźć zawieszenia od S8.
Po założeniu praktycznie brak różnicy w komforcie, natomiast prowadzenie lepsze (nie buja, nie nurkuje i nie wychyla się na zakrętach) auto się wyrównało. W międzyczasie kupiłem zawieszenie kpl. od S8, ale chyba nie będę wrzucał, bo naprawdę fajnie się jeździ na jamexach. |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-28, 09:07
|
|
|
Klamka zapadla decyduje sie na jamexy :-D |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-05-28, 09:52
|
|
|
wymienilem tylko przod bo z tylu mam nivo i jest opuszczone na maxa w dol wiec auto stoi rowno-nisko. Komfort zachowany |
|
|
|
|
Konrad
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 23
|
Wysłany: 2010-05-29, 00:42
|
|
|
wklejcie Panowie fotki jak A wygląda na Jamexach |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-05-29, 13:34
|
|
|
artekk, no u mnie to był koszt jakiś 900zł, ale wtedy Euro było po 3.20 więc teraz na pewno są droższe. I przy nich jest TUV na którym jest napisane, że sprężyny do stosowania z oryginalnymi amorkami więc tak jeżdżę, na razie jest oki, jak padną to kupię Bilsteiny B6. |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|