Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżanie zawieszenia  
Autor Wiadomość
Konrad 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 23
Wysłany: 2010-05-26, 16:23   [D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżanie zawieszenia

pytanko czy od czegoś pasuje zawieszenie lub same spreżyny do D2 4.2 quattro 97

chciałbym obniżyc jakies 30 mm tak by prześwitów nie było

wyglada to tak w tej chwili u mnie na 19 i oponie 255/35 ( lada dzien zaprezetuje moja A w NASZYCH AUTACH )




zakładał może ktoś takie do siebie ??

http://www.allegro.pl/ite...di_a8_po94.html
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-26, 18:04   

Obniżałem na innych sprężynach ale też o 30mm i było całkiem przyjemnie i równo stała ósemka http://www.a8team.pl/topics15/91.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-05-27, 06:42   

Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-05-27, 10:04   

WWW.VIPLIMUZYNA napisał/a:
Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił


Obniżałeś całe auto, czy tylko przód? Jeśli cały samochód, to jak wygląda tył względem przodu, nie jest za nisko (widzę, ze masz LPG) ? Piszesz, że nie zmienił się komfort, a czy zmieniło się prowadzenie samochodu?
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-05-27, 15:53   

Obniżałem tylko przód bo tył siedzi mi nisko .Po obniżeniu przód się wyrównał i jest idealnie.Jutro jade w trase to będe wiedział jak to jest z prowadzeniem w mieście róznica prawie nie odczuwalna.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-27, 18:01   

ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-05-27, 20:03   

paulo79 napisał/a:
ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej


wymieniałeś komplet, czy tylko przód? jeśli komplet - mam pytanko jak wyżej :)
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2010-05-27, 20:15   

Ja mam cały komplet sprężyn K.A.W -60/-30 i jest git :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-05-27, 20:25   

Wiem, że powinno być git, bo są to najczęściej polecane sprężyny na a8-freunde.com, ale...

dwie sprawy :

- moje auto nie jest do lansu, tylko codziennego użytku, więc obniżenie za duże jak dla mnie,
- cena - ok. 300euro + transport na ebay.de, nie wiem, czy w PL są dostępne,
- trzeba zastosować inne amortyzatory, nie wierzę, że fabryczne z przodu działają sensownie 6cm poniżej dedykowanego zakresu pracy
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-28, 00:19   

mi tyl sada i tez planuje wrzucic jamexy na przod zas na tyl orginalne sprezyny z ASO i mysle ze bedzie naprawde ok :-D
 
 
Lukasz_ 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 73
Skąd: D1
Wysłany: 2010-05-28, 09:00   

Też mam jamexy (przód)... kupiłem rok temu, bo nie mogłem znaleźć zawieszenia od S8.
Po założeniu praktycznie brak różnicy w komforcie, natomiast prowadzenie lepsze (nie buja, nie nurkuje i nie wychyla się na zakrętach) auto się wyrównało. W międzyczasie kupiłem zawieszenie kpl. od S8, ale chyba nie będę wrzucał, bo naprawdę fajnie się jeździ na jamexach.
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-28, 09:07   

Klamka zapadla decyduje sie na jamexy :-D
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-28, 09:52   

wymienilem tylko przod bo z tylu mam nivo i jest opuszczone na maxa w dol wiec auto stoi rowno-nisko. Komfort zachowany
 
 
Konrad 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 23
Wysłany: 2010-05-29, 00:42   

wklejcie Panowie fotki jak A wygląda na Jamexach
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2010-05-29, 13:34   

artekk, no u mnie to był koszt jakiś 900zł, ale wtedy Euro było po 3.20 więc teraz na pewno są droższe. I przy nich jest TUV na którym jest napisane, że sprężyny do stosowania z oryginalnymi amorkami więc tak jeżdżę, na razie jest oki, jak padną to kupię Bilsteiny B6. :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.